Vele hebben genoten van Mila

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Vele hebben genoten van Mila

Bericht door Benno2 »

Ben zo langzamerhand toch wel heel benieuwd naar hoe Fer en Mila het beleefd hebben.
Ik lees altijd met veel plezier hun uitgebreide verslagen.
Hoop dat jullie er tijd voor hebben om iets te schrijven.
Groet,
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Loodgieter
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Ik kan begrijpen , dat Mila als fan van ons nationale voetbal team in een dip zit , na de uitslag van dinsdag.
Ik hoop alleen dat ze niet voor de wedstrijd in de kleedkamers bij hun geweest is.
Want , dan kan ik begrijpen dat je de weg kwijt bent , en de bal de verkeerde kant op kopt.
Ik hoop dat ze nog weet wat er vorige week allemaal gebeurd is in de EC.
We zijn nieuwschierig .

Ik heb nog een wedstrijd dag voor het team de 26e , als je wilt Mila mag je op doel.

Gr. Loodgieter.
Mila
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Mila »

Hahahaha geweldig Loodgieter! :lol:
It wasn't me.... :lol: Ik was niet in hun kleedkamers te bekennen had wel leuk kunnen wezen.
Ik zit behoorlijk in een oranje dip inderdaad. In die zin vind ik het natuurlijk zoals menig voetballiefhebber ongelofelijk KUT (kwalitatief uitermate teleurstellend) dat we niet naar Frankrijk gaan. Maar er werd ook niet naar gepresteerd dus als je al niet de kwalificatie door komt dan heb je geen recht om aanwezig te zijn, helaas!

Ze zijn er nog steeds niet over uit of sex voor de wedstrijd nou goed is of niet om een top prestatie neer te zetten.
Ik weet in ieder geval een ding zeker afgelopen vrijdag is er super goed gepresteerd en dat kon je van dat
oranje elftal helaas niet zeggen!
Mijn verslag staat bij algemeen Amersfoort (voor de nieuwsgierigen ;) ) en over de 26e ik vertelde het al...we hebben al iets geils op de 23e en het valt op een maandag, dus helaas heel jammer !!!
Loodgieter schreef:Ik kan begrijpen , dat Mila als fan van ons nationale voetbal team in een dip zit , na de uitslag van dinsdag.
Ik hoop alleen dat ze niet voor de wedstrijd in de kleedkamers bij hun geweest is.
Want , dan kan ik begrijpen dat je de weg kwijt bent , en de bal de verkeerde kant op kopt.
Ik hoop dat ze nog weet wat er vorige week allemaal gebeurd is in de EC.
We zijn nieuwschierig .

Ik heb nog een wedstrijd dag voor het team de 26e , als je wilt Mila mag je op doel.

Gr. Loodgieter.
koen540
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door koen540 »

He Mila,

Ik denk dat ik namens heel veel kerels spreek dat wij uitzien naar een nieuwe actie met jou en het neukteam van Loodgieter.
Wat denk jij?

gr
Koen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Sjoerd64 en 2 gasten