Het was niet zo druk, maar op een gegeven moment was er aktie in de hetero zaal waar een lieftallige travo een pijpsessie gaf aan een man in pak; het zag er heerlijk geil uit.
Zelf ben ik op het bed, bij de cabines, gaan liggen, waar niet veel later een man, in een grijze sweatvest, mij z'n waren liet zien en mij hierdoor 'inspireert' om hem een pijpsessie te geven. Dit zetten we voort in de gay room, waar hij mij vervolgens met een neuksessie verwend heeft.

Later in de middag lag een man op het bed, waar hij betast wordt door een man met cap en die hem daarna een neuksessie gaf.
Wat later op de vooravond waren 4 mensen( including me) bezig met wat 'hand en mondwerk'(H&M noem ik het

Daarna werd het rustig, en was er verder weinig aktie, maar ach mij hoor je niet klagen

Totdat rond half negen/negen uur een leuke lange jongeman binnenkwam. We waren als laatsten over gebleven en hij wou in de eerste instantie alleen afgetrokken worden, maar niet veel later mocht ik hem alsnog met een pijpsessie verwennen.
Lekker om zo de middag/avond te mogen afsluiten.

Ook al waren er momenten van weinig aktie, voor mij was het weer een leuke middag/avond geweest.
Tot de volgende pijp/neuk sessie(s)