Vanmiddag naaktdag
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Vanmiddag naaktdag
Ben weer van de partij. Hoop dat het weer zo geil is als andere keren met mannen die niet al te afwachtend zijn maar met volle pond genieten waarvoor ze komen. Lekkere, stoere bottoms neuk ik graag. Tot vanmiddag, ben er tussen 12 en 4.
-
- Geaardheid: homo
- Leeftijd: 55
- Geaardheid bij stel: Lesbisch
- Contacteer:
Re: Vanmiddag naaktdag
helaas moet ik alles missen vandaag...ben verhinderd. Hoop er over twee weken weer bij te zijn of in ieder gaval op de bi/gay dag eind vd maand. Have fun!
-
- Leeftijd: 43
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Was weer botergeil vandaag! Een aantal van mijn favoriete mannen waren weer van de partij en het leek vandaag wel sneller op gang te komen dan anders. Allereerst met K. te W., een prachtige, goedgeschapen, leuke man met wie het altijd goed geilen is. Hij heeft - net als ik - dezelfde hobby om graag met meerderen te sexen, dus we kwamen elkaar weer vaak tegen. Uiteindelijk ben ik klaargekomen met hem erbij op het grote matras. Ook een aantal bijzonder goed geconserveerde zestigers met pronte billen en stevige benen, daar maak je me bloedjegeil mee. Ook de jonge gast met een gespierd lichaam en heel vette lul: het was heerlijk met je.
Er kwam ook een man/vrouw-stel waarbij zij in een hoekje door hem werd geslagen, de aanwezige mannen mochten toekijken. Nou word ik er altijd
heel verdrietig van als vrouwen worden geslagen, in welke setting dan ook. Ben er niet bij gaan staan... not my cup of tea.
Na vier uur, een contunue stijve lul, twee sappige bottoms die ik heerlijk heb geneukt, heel veel pijpbeurten en hartstochtelijke tongzoenen verder bging ik weer naar huis. Ik kikker er echt van op van zo'n middag en heb genoeg inspiratie om de komende tijd te rukken. Heren, bedankt weer!
Er kwam ook een man/vrouw-stel waarbij zij in een hoekje door hem werd geslagen, de aanwezige mannen mochten toekijken. Nou word ik er altijd
heel verdrietig van als vrouwen worden geslagen, in welke setting dan ook. Ben er niet bij gaan staan... not my cup of tea.
Na vier uur, een contunue stijve lul, twee sappige bottoms die ik heerlijk heb geneukt, heel veel pijpbeurten en hartstochtelijke tongzoenen verder bging ik weer naar huis. Ik kikker er echt van op van zo'n middag en heb genoeg inspiratie om de komende tijd te rukken. Heren, bedankt weer!
-
- Geaardheid: homo
- Leeftijd: 55
- Geaardheid bij stel: Lesbisch
- Contacteer:
Bedankt voor het scrijven van je ervaringen van vandaag, ik heb dus veel gemist, zeker de lekkere pijpbeurten grrrrrrr.... Fijn te horen dat je weer lekker aan je trekken gekomen bent. .... Wie weet heb ik een andere keer ook weer veel fun . Ik begrijp je gevoelens bij dat slaan.... ik denk er hetzelfde over..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten