gezocht
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 25
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: gezocht
Ik ben van plan vandaag naar Arhnem te komen 

-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 38
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hoi lotte
Zin in jou heb ik altijd.
Vandaag helaas voor werk in utrecht.
Mocht je toevallig uitwijken naar vrijdag dan doe ik graag mee en anders veel geil plezier en tot een andere keerr...x sem..m
e="lekkersletje"]Zijn er nog geile mannen met dikke pikken die vandaag of morgen zin hebben? Xxx[/quote]
Zin in jou heb ik altijd.
Vandaag helaas voor werk in utrecht.
Mocht je toevallig uitwijken naar vrijdag dan doe ik graag mee en anders veel geil plezier en tot een andere keerr...x sem..m
e="lekkersletje"]Zijn er nog geile mannen met dikke pikken die vandaag of morgen zin hebben? Xxx[/quote]
- Spuitje
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Ik vind dat het antwoord op meneer beer56 wel wat vriendelijker had gemogen lekkersletje!
Waarom gelijk een oordeel of deze man wel of niet "vaak naast de pot piest"...???
Waarom gelijk een oordeel of deze man wel of niet "vaak naast de pot piest"...???
- Nick007
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Wij begrijpen wel wat lekker sletje bedoeld, zij is 21 en gek op lang lekker hard geneukt te worden.
Haar ervaring met jongere mannen zal beter zijn dan met de wat oudere, dus beter eerlijk dan
er omheen draaien.
Wij kunnen na de ervaring van gisteren met haar je vertellen dat ze de moeite waard is.
Gr Nikki en Nick
Haar ervaring met jongere mannen zal beter zijn dan met de wat oudere, dus beter eerlijk dan
er omheen draaien.
Wij kunnen na de ervaring van gisteren met haar je vertellen dat ze de moeite waard is.
Gr Nikki en Nick
Spuitje schreef:Ik vind dat het antwoord op meneer beer56 wel wat vriendelijker had gemogen lekkersletje!
Laatst gewijzigd door Nick007 op 13 nov 2015 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Spuitje
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Ik snap ook heel goed dat zij voor de jongere mannen komt.
Ik ken haar ook hoor maar ik vond en vind nog steeds dat die opmerking "naast de pot pissen" wat ver gaan....
Maar goed... dat is mijn mening.
Het komt wat beledigend over vind ik.
Ik ken haar ook hoor maar ik vond en vind nog steeds dat die opmerking "naast de pot pissen" wat ver gaan....
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 22
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
- Contacteer:
Jij kent mij goed genoeg om te weten dat ik ook oudere mannen neem. Met liefde. Hoevaak heb ik jou wel niet een handje geholpen? Maar een aanval over een concrete tijd tolereer ik niet.Spuitje schreef:Ik snap ook heel goed dat zij voor de jongere mannen komt.
Ik ben gisteren heerlijk geneukt door een stuk of 5 mannen en heb erg genoten.
-
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Zijn er verhalen over hoe Lekkersletje genomen is?
-
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Jazeker zijn er verhalen over hoe lekkersletje is genomen.
Ik was donderdagmiddag 1 van de gelukkigen die de mazzel had dat haar dates die ze via dit forum had gemaakt niet op kwamen dagen. De overig aanwezige mannen gaven de voorkeur aan elkaar, zodat Lekkersletje in de heterozaal over bleef met Nick&Nikki en 2 liefhebbers waaronder ik.
Lekkersletje lag op het bed in de cinema en ik vingerde haar natte kutje terwijl de andere man zijn pik tot aan zijn ballen in haar mond had. Dat deepthroaten kan lekker sletje prima. Ik vond het zo geil om te zien dat ik haar flink geneukt heb. Daarna werd ze staand achterlangs flink genomen. Nick&Nikki waren ondertussen samen bezig gegaan en vonden het schouwspel zo opwindend dat ze mee gingen doen. Nou heb ik al heel wat mooie en geile momenten meegemaakt in de EC maar het volgende is toch echt het toppunt: nikki en geilsletje staan beide voorover gebogen tegen het bed en worden allebei achterlangs geneukt terwijl ze mij samen pijpen. Stel je eens voor hoe dat is! Zittend op het bed in de cinema met 2 prachtige geile meiden die lekker om de beurt aan je pik zuigen. Echt helemaal te gek. Kortom het was enorm genieten afgelopen naaktdag in de EC. Met dank aan Geilsletje ( onbegrijpelijk dat die dates je laten zitten) en Nikki die allebei zo geil waren dat er gedweild moest worden. Minder opwindend was de enorm penetrante lucht van een paar bezoekers bij binnenkomst. Onvoorstelbaar. Mannen er is een douche en op de naaktdag heb je een handdoek. Toen Nikky binnen kwam was het eerste wat ze zei wat stinkt het hier. En dat zijn dan alleen nog maar de oksels......kan je nagaan hoe de rest enz enz.
Ik was donderdagmiddag 1 van de gelukkigen die de mazzel had dat haar dates die ze via dit forum had gemaakt niet op kwamen dagen. De overig aanwezige mannen gaven de voorkeur aan elkaar, zodat Lekkersletje in de heterozaal over bleef met Nick&Nikki en 2 liefhebbers waaronder ik.
Lekkersletje lag op het bed in de cinema en ik vingerde haar natte kutje terwijl de andere man zijn pik tot aan zijn ballen in haar mond had. Dat deepthroaten kan lekker sletje prima. Ik vond het zo geil om te zien dat ik haar flink geneukt heb. Daarna werd ze staand achterlangs flink genomen. Nick&Nikki waren ondertussen samen bezig gegaan en vonden het schouwspel zo opwindend dat ze mee gingen doen. Nou heb ik al heel wat mooie en geile momenten meegemaakt in de EC maar het volgende is toch echt het toppunt: nikki en geilsletje staan beide voorover gebogen tegen het bed en worden allebei achterlangs geneukt terwijl ze mij samen pijpen. Stel je eens voor hoe dat is! Zittend op het bed in de cinema met 2 prachtige geile meiden die lekker om de beurt aan je pik zuigen. Echt helemaal te gek. Kortom het was enorm genieten afgelopen naaktdag in de EC. Met dank aan Geilsletje ( onbegrijpelijk dat die dates je laten zitten) en Nikki die allebei zo geil waren dat er gedweild moest worden. Minder opwindend was de enorm penetrante lucht van een paar bezoekers bij binnenkomst. Onvoorstelbaar. Mannen er is een douche en op de naaktdag heb je een handdoek. Toen Nikky binnen kwam was het eerste wat ze zei wat stinkt het hier. En dat zijn dan alleen nog maar de oksels......kan je nagaan hoe de rest enz enz.
-
- Leeftijd: 22
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Ik ben van plan om vandaag te komen. Rond welke tijd kom je ?
- Loodgieter
- Leeftijd: 50
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Goed idee.
Het is toch kutweer , en in de cinema schijnt altijd de zon.
Ik neem wel aan dat jij de sleutel hebt van de cinema .
Als dat zo is , nodig ik nog een paar stellen uit.
Gr. Loodgieter
Het is toch kutweer , en in de cinema schijnt altijd de zon.
Ik neem wel aan dat jij de sleutel hebt van de cinema .
Als dat zo is , nodig ik nog een paar stellen uit.
Gr. Loodgieter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten