lekker gepijpt(safe)

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
driekeerpotent
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

lekker gepijpt(safe)

Bericht door driekeerpotent »

ik was vanmiddag in Hilversum om lekkere pikken te pijpen. ik liep daar in mijn zwarte slip met cockringen om mijn lul en ballen en lekker stijf. ik ging regelmatig in de gloryhokjes kijken of ik en pik aangeboden kreeg en ja hoor toen ik een paar vingers op de rand legde kreeg ik een lekker exemplar aangeboden, heb m eerst even getrokken en hij bleek lekker groot met een flinke eikel. na ff trekken rolde ik er een condoom om en nam m in mijn mond lekker diep en dat werd zeer op prijs gesteld aan t gekreun te horen en een paar keer kwam hij bijna klaar en dan trok hij even terug, ik was al bang dat ik m niet klaar mocht pijpen maar hij stak m weer er door waarna ik m weer heerlijk diep tot mij nam, mmm wat een heerlijke paal had hij zeg en echt goed hard en stijf. na een paar keren echt in mijn keel gehad te hebben begon hij eindelijk te stoten, dat vind ik t lekkerst als ze net doen of ze iemand neuken, echt lekker hard stoten,zodat ik zo nu en dan moest kokhazlen maar o zo lekker en aan t gestoot te voelen en t gekreun kwam hij bijna klaar en ja hoor ik voelde de eikel zwellen en toen schoot hij het condoom vol. mmmm ik bleef nog even sabbelen maar hij trok terug omdat hij bijna door zij knieen zakte. elke man kent dat gevoel.
voldaan ging hij weg maar er stond nog iemand te wachten. die heb ik lekker afgetrokken want zijn pik was niet zo groot en had niet zo veel condooms meer. maar hij kwam wel lekker klaar. en helaas toen kwam er niemand meer. maar t was wel lekker, bedankt mannen , vooral degene die ik gepijpt heb.Herken je jezelf laat t even weten, misschien kunnen we elkaar dan weer een keer treffen. moet ook zeggen dat je lekker fris rook, dat tref ik wel eens anders, dan haak ik al af.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
m_haarlem
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: lekker gepijpt(safe)

Bericht door m_haarlem »

Mmm lekker! Mijn mailtje hoef je niet meer te antwoorden ;)
JayM
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door JayM »

Wat een heerlijke ervaring! Ben jaloers! (Zowel op jouw kant van het verhaal als van degene die je hebt gepijpt...;-))
driekeerpotent
Geaardheid: bi
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door driekeerpotent »

JayM schreef:Wat een heerlijke ervaring! Ben jaloers! (Zowel op jouw kant van het verhaal als van degene die je hebt gepijpt...;-))
heb je plannen om te gaan ,dan pijp ik je heerlijk.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten