Geile vrouw zoekt potente mannen om een spannende avond me te beleven.
De spelregels:
Graag met Durex topsafe (neuken)of Durex fiesta(pijpen), niet zonder condoom en niet met merk X
Niet langdradig, gewoon lekker neuken en klaarkomen, dus niet halverwege stoppen om langer door te gaan
Graag potente heren die al een stijve hebben voor ik met ze ga spelen, dus geen slappe lullen
Geen knijpen.
Geen vingeren.
Geen garantie.
Graag schoon.
Niet beffen.
Ik word geiler van naakte mannen, dan heren die enkel hun pik uit hun broek halen.
Als een man klaargeneukt is, is het lekker als de volgende er gelijk achteraan gaat.
Pijpen toch echt alleen met Durex fiesta, want andere condooms smaken naar rubber en daar knap ik op af.
Graag zelf initiatief nemen, het is niet geil als ik steeds moet vragen of iemand me wil neuken of gepijpt wil worden, maar begrijp ook de hint als ik je afweer.
Een hele waslijst, maar dan voorkom ik teleurstelling en verkeerde verwachtingen.
Ik kom van ver en weet niet precies wat de reistijd zal zijn ivm files. Ik hoop er rond 18:00 uur te zijn. Mocht ik er niet zijn op dit tijdstip, dan even geduld, want dan zit het verkeer gewoon even tegen, maar ik kom wel. Mocht er onverhoopt iets gebeuren waardoor ik toch niet kan komen, dan zal ik me netjes via het forum afmelden, zodat de mannen niet voor niets komen. Dus geen bericht betekent dat ik er morgenavond rond 18:00 uur ben en ik hoop op een grote opkomst, want ik heb weer zin!

Wie heeft er ook zin?