Wie komt vanavond mijn 42 jarige geilere slet afneuken ze heeft straf verdient en dient goed genomen tebworden zowel kut als kont we zijn er rondt half acht ze is geil
graag groot geschapen als dat kan
groet
geil stel uit utrecht
vanavond
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: vanavond
Lijkt me heerlijk om haar vanavond hard door te neuken. Ik heb een lekkere grote pik voor haar.
-
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Neuksletje laat je even weten of het zeker is dat je komt want moet er 1,5 uur voor rijden. Zou jammer zijn als ik voor niks kom. Ik kom vanavond liever op jou.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
- Glenn4U
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Een heerlijk en gezellig stel.
Rond 7uur kwam dit stel binnen. De dame van dit stel C liet zich snel helemaal gaan. C werd eerst door en vriend van Sarinah genomen, waarna ik aanhaakte en haar lekker mocht verwennen. Na diverse wisselingen en veel neuk werk zijn we de darkroom ingegaan, waar C vast werd gebonden aan een kruis. Daar werd ze bruut achterlangs genomen. Na een pauze zijn we weer verder op het grote bed gegaan om de pret voort te zetten. Bij het naderen van sluitingstijd heb ik nog over haar heen mogen spuiten. Complimenten hoe heerlijk deze dame pijpt en mee geniet van het neuken.
Graag tot een volgende keer.
groet,
Glenn
Rond 7uur kwam dit stel binnen. De dame van dit stel C liet zich snel helemaal gaan. C werd eerst door en vriend van Sarinah genomen, waarna ik aanhaakte en haar lekker mocht verwennen. Na diverse wisselingen en veel neuk werk zijn we de darkroom ingegaan, waar C vast werd gebonden aan een kruis. Daar werd ze bruut achterlangs genomen. Na een pauze zijn we weer verder op het grote bed gegaan om de pret voort te zetten. Bij het naderen van sluitingstijd heb ik nog over haar heen mogen spuiten. Complimenten hoe heerlijk deze dame pijpt en mee geniet van het neuken.
Graag tot een volgende keer.
groet,
Glenn
Honger en verlangen naar lust!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten