Welk stel/vrouw komt vanmiddag rond 13:00 naar Amersfoort?
22 juli was ik daar 's middags voor het eerst en ben daar een geil stel tegengekomen. Ze vond het heerlijk om op het centrale bed/podium te liggen en terwijl ze geneukt werd 3 mannen (waaronder ik) te pijpen.
Zij pijpte mij deapthroat waarna ik heerlijk op haar hals en borsten ben klaargekomen. Wie was die vrouw/stel en wanneer zijn jullie hier weer, dat "smaakte" namelijk naar meer!
12 augustus 's middags
- Sue en Lee
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 67
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: 12 augustus 's middags
We hebben wel een vermoeden wie het waren

Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
- Rembrand
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 53
- Contacteer:
Volgens mijn agenda was ik die dag ook in Amersfoort
Ik heb ook wel genoten

Ik heb ook wel genoten

Sue en Lee schreef:We hebben wel een vermoeden wie het waren![]()
Leven en laten leven
-
- Leeftijd: 49
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Wanneer zijn Sue en Lee er dan weer?! 

-
- Leeftijd: 49
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Ik ben vanmiddag natuurlijk wel gegaan.
Het was gezellig druk, helaas geen vrouwen deze keer, maar ik heb me goed vermaakt. Gelijk uitgekleed en in de cinema's naakt rondgelopen. Veel mannen die me wel wilden, dus snel de gloryhole's in en gestart met pijpen. Ik kreeg direct 2 lullen aangeboden!
Ik was klaar om geneukt te worden, maar niet iedere man wil dat blijkbaar, vingeren wel, maar dat is niet genoeg voor mij. Een tijdje rondgelopen, films gekeken en toen naar de darkroom gegaan. Daar ben ik in de gloryhole met gordijn gaan staan en heb me eerst heerlijk laten pijpen, niet tot het eind want ik moest geil blijven van mezelf.
De eerste man die bij me in het hokje kwam, mocht me neuken en hij deed het ook. M'n kont is nog aardig strak, dus ging niet heel makkelijk maar toen hij eenmaal in me zat is hij heerlijk klaargekomen.
Ik bood meteen een condoom aan de volgende man aan, maar helaas liep die weg. Heren, volgende keer klaar staan, ik wil er snel een stuk of 5 hebben die me neuken.
Nog een tijdje blijven staan en eindelijk kwam er nog 1 die me graag neukte, kont nog steeds erg strak, maar het was dusdanig geil dat ik opeens flink het hokje in spoot.
Binnenkort kom ik weer, heren als ik op m'n knieen zit, zorg dat je stijf bent en een condoom om hebt en je mag me neuken, des te meer, des te beter!
Het was gezellig druk, helaas geen vrouwen deze keer, maar ik heb me goed vermaakt. Gelijk uitgekleed en in de cinema's naakt rondgelopen. Veel mannen die me wel wilden, dus snel de gloryhole's in en gestart met pijpen. Ik kreeg direct 2 lullen aangeboden!
Ik was klaar om geneukt te worden, maar niet iedere man wil dat blijkbaar, vingeren wel, maar dat is niet genoeg voor mij. Een tijdje rondgelopen, films gekeken en toen naar de darkroom gegaan. Daar ben ik in de gloryhole met gordijn gaan staan en heb me eerst heerlijk laten pijpen, niet tot het eind want ik moest geil blijven van mezelf.
De eerste man die bij me in het hokje kwam, mocht me neuken en hij deed het ook. M'n kont is nog aardig strak, dus ging niet heel makkelijk maar toen hij eenmaal in me zat is hij heerlijk klaargekomen.
Ik bood meteen een condoom aan de volgende man aan, maar helaas liep die weg. Heren, volgende keer klaar staan, ik wil er snel een stuk of 5 hebben die me neuken.
Nog een tijdje blijven staan en eindelijk kwam er nog 1 die me graag neukte, kont nog steeds erg strak, maar het was dusdanig geil dat ik opeens flink het hokje in spoot.
Binnenkort kom ik weer, heren als ik op m'n knieen zit, zorg dat je stijf bent en een condoom om hebt en je mag me neuken, des te meer, des te beter!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten