Heren,
Mijn onderdanige, onverzadigbare, donkerharige, supergeile BBW slet heeft mannenpik nodig. Drie geile actieve blacks staan vanmiddag klaar in Amersfoort om haar stevig te grazen te nemen. Mochten er nog meer actieve mannen beschikbaar zijn, dan is er altijd wel een gaatje beschikbaar. Bij de juiste behandeling komt ze achter elkaar (spuitend?) klaar.
De do's en don'ts zijn als volgt:
-Mannen zijn schoon en hebben goed geknipte nagels.
-Pijpen zonder condoom tot achter in haar keel. Kokreflexen en tranende ogen zijn geen probleem
-Niet klaarkomen in mond of in haar gezicht
-Indien je gepijpt wilt worden, neuk je haar ook!
-Neuken is met condoom
-Geen anaal, tenzij ze in DP wordt gelegd.
-Spanken alleen op haar kont.
-Niet zoenen en zeer beperkt vingeren.
-(Goed) beffen wordt gewaardeerd
-Kleren uit!
Kijkers worden verzocht afstand te houden en de actieve mannen voldoende ruimte te geven zodat de slet stevig misbruikt kan worden.
We blijven net zolang tot ze niet meer kan. En dat kan soms heel lang duren. Bij onvoldoende actieve mannen is het feest echter snel weer voorbij.
Een beschrijving op forum, naderhand, wordt gewaardeerd.
Hartelijke groet
Don Roberto
Vanmiddag half vier: BBW slet heeft pik nodig
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
-
- Geaardheid: hetero
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Vanmiddag half vier: BBW slet heeft pik nodig
Verassing: om vier uur komt nog een sletje meespelen.....
Actieve mannen zijn nodig!!
Actieve mannen zijn nodig!!
-
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Ben ook in de buurt , is het feestje nog bezig?!
- the Stud
- Geaardheid: bi
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hi, had nog beloofd dat ik nog een verslag zou schrijven
bij deze....
Later dan gepland kwam ik EC amersfoort binnen en zag dat het geile BBW sletje wijdbeens op linkerbankstel zat en heftig gevingerd werd door een man...... wat een uitzicht en ze kermende het uit.... supperrrrrr. DonRoberto was op het matras bezig het andere sletje te neuken en gaf aanwijzingen die aan zijn geile BBW. Daarnaast werd het geile BBW sletje ook aan haar borsten aangepakt.
Tijd voor mij om me om te kleden en aan dit sex plezier mee te doen. Een andere donkere man Joe was al omgekleed en wachtte op zijn beurt.
Deze geile BBW werd zodanig gevingerd dat zij gillend klaarkwam van genot en plezier....... wat een squirt lading van deze geile slet....wauuwwwwww. Trillend stond ze op en met een handdoek werd ze gedroogd...... Joe en Ik kwamen in actie..... we strelen en teasen haar op de gevoelige plekjes.... haar benen, borsten, billen en kletsnatte kutje werden aangepakt. Eerst heb ik haar geneukt en daarna Joe...... zij werd doggystyle aan de rand van het matras flink door zijn zwaargeschapen donkere lul flink aangepakt. ......... FUCK...FUCK....... gilde ze... DonRoberto gaf aan dat zij het moest accepteren en ze het moest ondergaan...hmmmmmmmmmm.
Het sexplezier en genot was van hoge gehalte... dit merkte je aan het gegil, kermen en steeds weer klaarkomen van deze geile BBW. Ondertussen werd het andere sletje door Donroberto zijdelings, doggystyle en op haar rug meerdere malen geneukt.
Zag dat er tussendoor ook een ander stel aanwezig was die onder de douche nog 2 mannen aan het pijpen was.
Na een kleine tussenpauze heeft Joe nogmaals deze squirtende BBW geneukt en nam DonRoberto het roer over waarbij zij anaal en vaginaal door hem werd geneukt. Op een gegeven moment was ze helemaal leeg en moest ze bijkomen van het sex genot.
Nadat zij gedouched,aangekleed en vertrokken waren heb ik het andere sletje me laten pijpen...wat een zuigmond......af en toe deepthroat
daarna heerlijk geneukt. Ik spoot een flinke lading op haar billen. Na een douche beurt zag ik later dat het andere geile sletje door een man in de darkroom anaal en vaginaal doggystyle heftig werd genomen.......... wat een supergeil gezicht was dit.
Ze genoot enorm en hij ook
)
Na dit sex avontuur was ik voldaan, met lege ballen en een grote smile verliet ik EC amersfoort.
Geile Slet BBW, Donroberto, andere geile slet.... en natuurlijk Joe bedankt !!

Later dan gepland kwam ik EC amersfoort binnen en zag dat het geile BBW sletje wijdbeens op linkerbankstel zat en heftig gevingerd werd door een man...... wat een uitzicht en ze kermende het uit.... supperrrrrr. DonRoberto was op het matras bezig het andere sletje te neuken en gaf aanwijzingen die aan zijn geile BBW. Daarnaast werd het geile BBW sletje ook aan haar borsten aangepakt.
Tijd voor mij om me om te kleden en aan dit sex plezier mee te doen. Een andere donkere man Joe was al omgekleed en wachtte op zijn beurt.
Deze geile BBW werd zodanig gevingerd dat zij gillend klaarkwam van genot en plezier....... wat een squirt lading van deze geile slet....wauuwwwwww. Trillend stond ze op en met een handdoek werd ze gedroogd...... Joe en Ik kwamen in actie..... we strelen en teasen haar op de gevoelige plekjes.... haar benen, borsten, billen en kletsnatte kutje werden aangepakt. Eerst heb ik haar geneukt en daarna Joe...... zij werd doggystyle aan de rand van het matras flink door zijn zwaargeschapen donkere lul flink aangepakt. ......... FUCK...FUCK....... gilde ze... DonRoberto gaf aan dat zij het moest accepteren en ze het moest ondergaan...hmmmmmmmmmm.
Het sexplezier en genot was van hoge gehalte... dit merkte je aan het gegil, kermen en steeds weer klaarkomen van deze geile BBW. Ondertussen werd het andere sletje door Donroberto zijdelings, doggystyle en op haar rug meerdere malen geneukt.
Zag dat er tussendoor ook een ander stel aanwezig was die onder de douche nog 2 mannen aan het pijpen was.
Na een kleine tussenpauze heeft Joe nogmaals deze squirtende BBW geneukt en nam DonRoberto het roer over waarbij zij anaal en vaginaal door hem werd geneukt. Op een gegeven moment was ze helemaal leeg en moest ze bijkomen van het sex genot.
Nadat zij gedouched,aangekleed en vertrokken waren heb ik het andere sletje me laten pijpen...wat een zuigmond......af en toe deepthroat

Ze genoot enorm en hij ook

Na dit sex avontuur was ik voldaan, met lege ballen en een grote smile verliet ik EC amersfoort.
Geile Slet BBW, Donroberto, andere geile slet.... en natuurlijk Joe bedankt !!
-
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Damn, ik heb wat gemist zo te lezen.. :p
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten