9 februari Fetish kleding/gloryhole Themadag in Hilversum
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 27
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: 9 februari Fetish kleding/gloryhole Themadag in Hilversu
Ohw wij willen ook komen morgen maar niet in bezit van deze kleding en willen we ook niet.. wat nu.. wij jong stel van eind 20 en zijn er rond 12 uur.. mits we binnen mogen.. wel naakt ; )
-
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Alletwee alleen een zwarte string aan en dan mogen jullie vast wel naar binnen.bartjuh schreef:Ohw wij willen ook komen morgen maar niet in bezit van deze kleding en willen we ook niet.. wat nu.. wij jong stel van eind 20 en zijn er rond 12 uur.. mits we binnen mogen.. wel naakt ; )

Met uitkleden zou ik wel wachten tot je binnen bent..
- Eroticcinema H'sum
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Beste Bartjuh,
Ontzettend leuk dat jullie een bezoek willen brengen aan onze fetish/gloryhole dag. Op deze dag geldt wel een dresscode van minimaal 1 kledingstuk van lak, leer, latex, rubber. Op deze dag hebben wij een speciale aanbieding van een lakstring voor €7.50 ipv €14.90. Ook kun je, wanneer je geheel naakt wilt lopen, een set latex handschoenen aandoen. (€ 3.90)
Wij hebben deze dag in het leven geroepen naar aanleiding van verzoeken van onze bezoekers. Op er voor te zorgen dat de liefhebbers van fetish kleding niet als enige rondlopen in fetish kleding hebben wij de dresscode ingesteld.
Er zijn maar 2 themadagen waarop een dresscode geld. Dat is de naakt/naturistendag en de fetish dag.
Wij hopen hiermee jullie vraag te hebben beantwoord en hopen dat wij jullie morgen mogen begroeten op onze themadag.
Met vriendelijke groet,
Eroticcinema Hilversum
Ontzettend leuk dat jullie een bezoek willen brengen aan onze fetish/gloryhole dag. Op deze dag geldt wel een dresscode van minimaal 1 kledingstuk van lak, leer, latex, rubber. Op deze dag hebben wij een speciale aanbieding van een lakstring voor €7.50 ipv €14.90. Ook kun je, wanneer je geheel naakt wilt lopen, een set latex handschoenen aandoen. (€ 3.90)
Wij hebben deze dag in het leven geroepen naar aanleiding van verzoeken van onze bezoekers. Op er voor te zorgen dat de liefhebbers van fetish kleding niet als enige rondlopen in fetish kleding hebben wij de dresscode ingesteld.
Er zijn maar 2 themadagen waarop een dresscode geld. Dat is de naakt/naturistendag en de fetish dag.
Wij hopen hiermee jullie vraag te hebben beantwoord en hopen dat wij jullie morgen mogen begroeten op onze themadag.
Met vriendelijke groet,
Eroticcinema Hilversum
-
- Geaardheid: bi
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Dat kledingvoorschrift is er dus "om er voor te zorgen dat de liefhebbers van fetish kleding niet als enige rondlopen in fetish kleding"
In dat geval zou het natuurlijk wel zo fair zijn als bezoekers die niets met gloryholes hebben maar juist specifiek voor het kleding thema komen op hun beurt ook verplicht zouden worden om minimaal 1 maal actief aan te schuiven bij de gloryholes dit "om er voor te zorgen dat de liefhebbers van gloryholes niet als enige actief zijn bij de gloryholes "
.
In dat geval zou het natuurlijk wel zo fair zijn als bezoekers die niets met gloryholes hebben maar juist specifiek voor het kleding thema komen op hun beurt ook verplicht zouden worden om minimaal 1 maal actief aan te schuiven bij de gloryholes dit "om er voor te zorgen dat de liefhebbers van gloryholes niet als enige actief zijn bij de gloryholes "

Laatst gewijzigd door Uschi op 08 feb 2016 20:41, 4 keer totaal gewijzigd.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames
.

-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 22
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
- Contacteer:
Jongens, wat kunnen jullie toch met zijn allen lekker zeuren. En dan zeggen ze dat vrouwen erg zijn!
1 keer per maand is er een thema genaamd de fetishdag. Dit thema wordt eenmalig iets aangepast omdatbwr een paar mensen de fantasie hebben om achter de wand te zitten. De oproep komt online, waarin duidelijk staat dat fetish kleding verplicht is en het gloryhole gedeelte eigen keus is.
En nog, zijn er mensen die gaan lopen zeiken. Echt mannen, ik snap het niet.

1 keer per maand is er een thema genaamd de fetishdag. Dit thema wordt eenmalig iets aangepast omdatbwr een paar mensen de fantasie hebben om achter de wand te zitten. De oproep komt online, waarin duidelijk staat dat fetish kleding verplicht is en het gloryhole gedeelte eigen keus is.
En nog, zijn er mensen die gaan lopen zeiken. Echt mannen, ik snap het niet.

- Frinz
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Helemaal eens Lekkersletje!
Uiteindelijk gaat het er om dat we genieten.... toch?
Niet te moeilijk doen.
Frinz
PS Kan het trouwens ook een fetish zijn om naar de gloryhole te gaan?

Uiteindelijk gaat het er om dat we genieten.... toch?
Niet te moeilijk doen.
Frinz
PS Kan het trouwens ook een fetish zijn om naar de gloryhole te gaan?

-
- Contacteer:
Jazeker, fetish staat voor alles wat (al dan niet eenzijdig) jou specifieke "sexuele" kink is, voor de een is dat lak/leer/latex, voor de ander uniformen of luiers, weer anderen hebben een voeten fetisch, doen aan bdsm, dragen gasmaskers, dierenpakken (furries) of een staart of geilen specifiek op rokende dames, xxl piemels, dames met een piemel, dwergen, dikke of juist broodmagere dames, roodharigen, cup x of noem maar op.Frinz schreef: PS Kan het trouwens ook een fetish zijn om naar de gloryhole te gaan?
Het is officieel evenwel geen fetish dag maar een fetish KLEDING dag waarbij naar ik vermoed niet aan de optie luiers en nazi uniformen is gedacht (die formeel wel degelijk onder de fetish kledingstukken vallen).
Elders (anoniem afspreken.nl) adverteert erotic cinema dit feestje overigens als fetish/gloryhole party met een zeer sterk accent op het gloryhole gedeelte en pas helemaal onderaan de toevoeging dat het dragen van minimaal 1 fetish kledingstuk verplicht is. In een advertentie op sexjobs adverteert men de fetish party in algemene zin met o.a. deze text:
Ons idee is om zoveel mogelijk gelijkgestemden bij elkaar te krijgen,
Om er zo met elkaar een spannende dag van te maken.
Wij horen graag van onze Cinema bezoekers wat hun fetish/fantasie is.
Laat ons dit weten door te mailen info@eroticcinema.nl of via een topic op ons forum je kan het ook met een van onze medewerkers bespreken.
Wij willen zo goed mogelijk tegemoet komen aan de wensen en fetish/fantasieën van onze bezoekers.
Je kunt alle voorgaande input dus ook gezonde feedback noemen, feedback waar ze zelf om vragen (zei het wellicht niet in dit topic).
Mijn persoonlijke fetishes zijn overigens dames met een piemel, erecties, spuitende pikken en sperma met een van mijn kant sterk orale insteek (kortom ik ben een mega pijp/spermaslet).
Gloryholes (mits druk bezocht) passen perfect in mijn straatje, maar helaas komt de dinsdag ook mij erg slecht uit.
Wat iemand voor slipje draagt zal me overigens worst wezen, het gaat mij meer om de worst in dat slipje en of de persoon in kwestie een beetje schoon en leuk in de omgang is

Tof in ieder geval dat er kennelijk een naar behoefte te installeren gloryhole wand voorhanden is (inclusief een dame en een heer nog wel), wellicht is het een idee om t.z.t. ook eens een aparte gloryholedag zonder kledingvoorschriften te organiseren teneinde ook voor die specifieke fetish "zo veel mogelijk gelijkgestemden bij elkaar te krijgen".
Laatst gewijzigd door Uschi op 09 feb 2016 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames
.

-
- Contacteer:
in de aankondiging bovenaan blz 1 staat per abuis 6 februari, zou ik voor de zekerheid even aanpassen alhoewel de kop het wel goed vermeld.
Heb het op diverse plekken onder de aandacht gebracht, jammer dat ik zelf niet kan.
Ik wens een ieder in ieder geval heel veel plezier toe.
Jullie klok leek ook een uur voor te lopen maar zie nu pas dat ik in "forum instellingen" zelf moet switchen tussen zomer en wintertijd
Heb het op diverse plekken onder de aandacht gebracht, jammer dat ik zelf niet kan.
Ik wens een ieder in ieder geval heel veel plezier toe.
Jullie klok leek ook een uur voor te lopen maar zie nu pas dat ik in "forum instellingen" zelf moet switchen tussen zomer en wintertijd

.

-
- Geaardheid: hetero
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Hallo, ik hou van donkere vrouwen zijn die er ook?
-
- Contacteer:
Mmm, nylon fetish betekent alleen kousen aan is dan ook ok!
Laatst gewijzigd door antonibu op 26 mar 2017 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten