Wat was het vandaag een heerlijke gangbang met Mila. Aan grote gangbangs doe ik slechts zelden mee, maar omdat op het forum zeer goede verslagen over Mila geschreven waren, leek het me super om aan deze mee te doen. Gelukkig ontving ik na een PB een uitnodiging.
Samen met Glenn meegereden vanuit Arnhem en op tijd vertrokken om niets te missen van dit spektakel.
Na even gedoucht en gerelaxt te hebben, verscheen rond 12:30 een mooie, lange meid, die zich voorstelde als Mila. Wauw, ik had natuurlijk goede verwachtingen, maar deze werden overtroffen. Er ontstond al snel ruimtegebrek in mijn slip.
Nadat Mila zich had omgekleed, deed ze haar eigen aankondiging. Moeilijk om goed te onthouden wat er wordt gezegd als je een mooi uitzicht hebt, maar de strekking was volgens mij: "Helaas veel afzeggingen, dus jullie moeten nog iets harder werken. Enne... neuken maar!"
Toen begon de actie. Eerst werd Mila liggend op haar rug door enkele mannen geneukt terwijl ze mannen pijpte. Iemand kwam al vrij snel over haar borsten klaar; geil om te zien. Mila nam daarna plaats op haar knieën en nadat weer enkele mannen haar doggy style hadden genomen, zag ik mijn kans schoon. Wat heeft ze toch een heerlijk kontje om te grijpen en tegenaan te stoten in deze positie. Het duurde dan ook niet lang voordat ik mijn condoom volspoot.
Zoals ook beschreven in het verslag van joey, werd Mila na de koffiepauze voorzien van blinddoek en tepelklemmen en even aan de stang aan het plafond vastgebonden. Mooi om te zien. Penetratie bleek in deze positie wat lastig te zijn, dus na zo'n kwartier werd ze losgemaakt.
Weer werd Mila door vele mannen genomen. Op den duur lag ze op haar rug, met haar hoofd vlak bij de rand van het matras en hielden twee mannen Mila's benen vast om de penetratie te vergemakkelijken. Tijd voor mijn tweede ronde. Meestal houd ik het wat langer vol bij de tweede keer, maar ik had niet voorzien dat Mila in deze positie nog strakker zou zijn. Genietend van haar strakke kutje en kijkend in haar mooie ogen duurde het weer geen minuut om een climax te bereiken. Ach, wat geeft het ook? Het was heerlijk.
Zo'n vijf minuten later had Mila zin een afsluitende douche, maar dan eentje waar geen water aan te pas komt. Ik moest dit, gezien mijn zeer recente lozing, aan me voorbij laten gaan, maar gelukkig waren er wel enkele collega-bangers die nog wat over hadden. Erg geil om te zien hoe Mila daarna het sperma over haar borsten wreef. Daarna gingen Mila en Fer douchen (nu wel met water).
Mila en Fer, het was geweldig. Hartstikke bedankt!
Groetjes, Eddie
verslag gangbang Mila
- EddieEagle
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
verslag gangbang Mila
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
- Glenn4U
- Leeftijd: 47
- Contacteer:
Re: verslag gangbang Mila
Na de vele positieve verhalen te hebben gelezen had ik me ook aangemeld voor dit spektakel. Het lange wachten werd beloond. Om 12uur kwamen we de EC binnen en er ontstond als snel een lange rij voor de kassa. Snel de kleertjes uitgetrokken en gewacht op de komst van deze schoonheid.
Wat is deze dame mooi, alle verhalen klopte met het beeld wat ik voor ogen had. Bij aanvang gaf Mila een korte inleiding en het spektakel ging los. Het was een genot om alleen al te kijken. Maar daar was deze jongen niet voor gekomen
. Ik keek nog even de kat uit de boom, maar kon het toch niet laten om me in te houden.
De mannen wisselde elkaar netjes af, waar Fer af en toe wat coördinatie op zich nam. Dit deed hij op een gezellige en ontspannen manier, waardoor de sfeer goed te noemen was.
Mila zat geil op haar knietjes, waar ik van achteren als een magneet naar haar natte poes werd getrokken. Snel een condoom over mijn genot staaf gedaan en heb hem heerlijk in haar natte poes geschoven. Hij gleed er in een keer lekker diep in. Haar kutje voelde zo heerlijk aan, wat mij motiveerde om harder te stoten. Harder, dieper, sneller, waarna ze nog even geil naar achteren keek om te zien wie haar nam
. Dit deed ze met zo’n geile blik. Dat het niet lang voor mij duurde voor de eerste komst.
Ik heb het geluk gehad dat ik deze middag nog twee keer mocht van genieten van deze schoonheid. Ze is zo geweldig, zoals eerder beschreven door Joey en EddieEagle. Op het einde mochten we over haar goddelijke lichaam spuiten. Ze lag gewilligd op het bed, waar ik heerlijk over haar lichaam heb gespoten. Wat een super dame die onverzadigbaar door kan neuken. TOP!
Mila en Fer, het was geweldig. Ik kan niet wachten op de volgende fantasie.
Groet,
Glenn
Wat is deze dame mooi, alle verhalen klopte met het beeld wat ik voor ogen had. Bij aanvang gaf Mila een korte inleiding en het spektakel ging los. Het was een genot om alleen al te kijken. Maar daar was deze jongen niet voor gekomen

De mannen wisselde elkaar netjes af, waar Fer af en toe wat coördinatie op zich nam. Dit deed hij op een gezellige en ontspannen manier, waardoor de sfeer goed te noemen was.
Mila zat geil op haar knietjes, waar ik van achteren als een magneet naar haar natte poes werd getrokken. Snel een condoom over mijn genot staaf gedaan en heb hem heerlijk in haar natte poes geschoven. Hij gleed er in een keer lekker diep in. Haar kutje voelde zo heerlijk aan, wat mij motiveerde om harder te stoten. Harder, dieper, sneller, waarna ze nog even geil naar achteren keek om te zien wie haar nam

Ik heb het geluk gehad dat ik deze middag nog twee keer mocht van genieten van deze schoonheid. Ze is zo geweldig, zoals eerder beschreven door Joey en EddieEagle. Op het einde mochten we over haar goddelijke lichaam spuiten. Ze lag gewilligd op het bed, waar ik heerlijk over haar lichaam heb gespoten. Wat een super dame die onverzadigbaar door kan neuken. TOP!
Mila en Fer, het was geweldig. Ik kan niet wachten op de volgende fantasie.
Groet,
Glenn
Honger en verlangen naar lust!
- Mila
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
@eddieEagle
Bedankt dat je er was en zo te horen positief hebt ervaren.
Hoop dat ik je beleving waargemaakt heb naar aanleiding van de verslagen die je gelezen hebt.
Ben benieuwd of je gedachte over grote gangbangs is veranderd?
Wie weet staat Arnhem voor een volgend keer op onze de planning?
@Glenn4U
Bedankt dat je er was en zo te horen lekker vond en hebt genoten.
Was jij degene die me doggy nam waar ik al kreunend zei: Wie ben jij?
Zo te horen aan je verhaal wel maar zeker weten doe ik niet.
Als het goed is kwam ik jou ook na afloop in de gang tegen en heb ik je gedag gezegd en bedankt voor je komst. Mooi verschijning ben je, vooral in het blacklight zijn je ogen geweldig mooi!
Volgende fantasie zou zomaar Arnhem kunnen zijn
Hoop dat ik je beleving waargemaakt heb naar aanleiding van de verslagen die je gelezen hebt.
@Glenn4U
Was jij degene die me doggy nam waar ik al kreunend zei: Wie ben jij?

Zo te horen aan je verhaal wel maar zeker weten doe ik niet.

Als het goed is kwam ik jou ook na afloop in de gang tegen en heb ik je gedag gezegd en bedankt voor je komst. Mooi verschijning ben je, vooral in het blacklight zijn je ogen geweldig mooi!

-
- Leeftijd: 27
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
WoW helaas weer geen uitnodiging gehad hopelijk word ik niet vergeten en kan ik dit spektakel zelf mee maken mila
- EddieEagle
- Contacteer:
Mila,
Ja, het was super, nog beter en heter dan ik had verwacht
Bij een volgende gangbang met jou wil ik graag weer van de partij zijn.
En een thuiswedstrijd in Arnhem is natuurlijk helemaal geweldig!
Groetjes,
Eddie
Ja, het was super, nog beter en heter dan ik had verwacht

Bij een volgende gangbang met jou wil ik graag weer van de partij zijn.
En een thuiswedstrijd in Arnhem is natuurlijk helemaal geweldig!
Groetjes,
Eddie
Mila schreef:@eddieEagle
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
- Glenn4U
- Leeftijd: 47
- Contacteer:
Ha Mila,
Geil verslag heb je geschreven
.
Ja
Het was zo geil toen je even omdraaide en kreunde van genot, de volgende keer op je rug
.
Op de gang moest ik jullie zeker even bedanken voor de fijne middag.
Je ziet er onwijs heerlijk uit en heb nog ook een mooie uitstraling.
Hopelijk tot gauw,
groetjes,
Glenn
Geil verslag heb je geschreven

Ja

Op de gang moest ik jullie zeker even bedanken voor de fijne middag.
Je ziet er onwijs heerlijk uit en heb nog ook een mooie uitstraling.
Hopelijk tot gauw,
groetjes,
Glenn
Mila schreef:
@Glenn4U
Was jij degene die me doggy nam waar ik al kreunend zei: Wie ben jij?![]()
Zo te horen aan je verhaal wel maar zeker weten doe ik niet.![]()
Als het goed is kwam ik jou ook na afloop in de gang tegen en heb ik je gedag gezegd en bedankt voor je komst. Mooi verschijning ben je, vooral in het blacklight zijn je ogen geweldig mooi!![]()
Honger en verlangen naar lust!
-
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Als eerste bezoek aan een Erotic Cinema had ik mij aangemeld voor deze gangbang middag.
In eerste instantie had ik gereageerd met het idee dat ik toch niet uitgenodigd zou worden aangezien ik verder geen bekende ben.
Na mijn aanmelding was het een aantal dagen stil, totdat... HOLY SH*T! een nieuw privébericht!
Mijn hart sloeg (nu al) één keer over.. een uitnodiging, wow!
Heel de week keek ik al uit naar deze zaterdagmiddag en toen was het zover, op tijd van huis vertrokken om niet te laat te komen.
Klein uurtje rijden (met geknepen billen van de spanning).
Eenmaal aangekomen stonden er al een aantal mensen vóór mij in de rij van de kassa omdat deze wat opstartprobleempjes had ofzo.
Toen ik aan de beurt was kocht ik mijn entree en wat condooms en werd de deur voor mij open gedaan. SPANNEND!!
Doorgelopen tot de "cruising ruimte" waar het grote bed staat met wat banken er omheen en de kluisjes.
Spulletjes in een kluisje gedaan en omdat het pas kwart over 12 was en Mila er nog niet was, maar met een bakje koffie in de hetero cinema een plekje gezocht.
Daar raakte ik nog aan de praat met Glenn4U maar toen we een vrouwelijke stem hoorde zijn we weer snel naar de ruimte met het grote bed gelopen.
En daar stond ze, Mila. Prachtig uitziende dame die zich aan een redelijk grote groep mannen voorstelde.
Leuk om te zien dat zij het ook allemaal erg spannend vond.
Toen Mila zich had omgekleed in een mooi pakje kon alles van start gaan, ze werd eerst door een hoop mannen betast en ging ze liggen om gebeft te worden.
Al snel kwam de eerste pik tevoorschijn om Mila lekker te verwennen, dit werd afgewisseld door verschillende mannen en ook de standjes waarin ze werd genomen varieerde.
Inmiddels was er ook iemand bijgekomen die iedereen stond aan te moedigen Mila haar kutje lekker te neuken, vooral HARD te neuken.
Hij zei daarna: "Voor degene die het nog niet weten, ik ben Fer."
Er werd gelachen met elkaar om de grapjes die tussendoor gemaakt werken en naar mijn idee ging alles redelijk netjes en wisselde iedereen elkaar goed af, weinig tot geen haantjes gedrag.
Zoals eerder al beschreven kwam Mila in ronde 2, geblinddoekt en met tepelklemmen weer terug.
WAUW! wat ziet dat er geil uit. Ze werd ook vastgemaakt met haar polsen aan een horizontale buis dat met kettingen boven het grote bed hangt...wat een s-u-p-e-r-geil uitzicht had ik!
Al snel werd opgemerkt dat de positie niet zo handig was voor Mila om goed genomen te kunnen worden en werd ze weer losgemaakt.
Op haar rug en met doggystyle ging het hele feest verder terwijl ze ondertussen verschillende pikken aan het pijpen was.
Aan het einde deed Fer nog een ronde met de vraag of er nog iemand was die haar nog wilde neuken, toen er weinig reactie meer kwam wilde Mila nog afsluiten met een spermadouche.
Achteraf nog wat nagepraat met verschillende mensen over van alles en nog wat.
Eenmaal buiten heb ik nog even met Fer en Mila kunnen praten voor de deur van de cinema.
Voor de eerste keer in een Cinema heb ik mij uitstekend vermaakt, en heb ik eindelijk de stap durven zetten om een keer langs te komen om alles met eigen ogen mee te maken. Deze gangbang was perfect voor een eerste keer cinema.
Ik denk nog dagelijks terug aan deze zaterdag en verheug me heel erg op een vervolg.
Ik zal ongetwijfeld nog wel iets vergeten zijn te typen maar vind dat ik een aardig eind gekomen ben zo.
Mila en Fer ontzettend bedankt voor deze super zaterdag en deze geweldige ervaring!
Ik hoop snel weer wat van jullie te vernemen.
Groetjes, Blistexxx
In eerste instantie had ik gereageerd met het idee dat ik toch niet uitgenodigd zou worden aangezien ik verder geen bekende ben.
Na mijn aanmelding was het een aantal dagen stil, totdat... HOLY SH*T! een nieuw privébericht!
Mijn hart sloeg (nu al) één keer over.. een uitnodiging, wow!
Heel de week keek ik al uit naar deze zaterdagmiddag en toen was het zover, op tijd van huis vertrokken om niet te laat te komen.
Klein uurtje rijden (met geknepen billen van de spanning).
Eenmaal aangekomen stonden er al een aantal mensen vóór mij in de rij van de kassa omdat deze wat opstartprobleempjes had ofzo.
Toen ik aan de beurt was kocht ik mijn entree en wat condooms en werd de deur voor mij open gedaan. SPANNEND!!
Doorgelopen tot de "cruising ruimte" waar het grote bed staat met wat banken er omheen en de kluisjes.
Spulletjes in een kluisje gedaan en omdat het pas kwart over 12 was en Mila er nog niet was, maar met een bakje koffie in de hetero cinema een plekje gezocht.
Daar raakte ik nog aan de praat met Glenn4U maar toen we een vrouwelijke stem hoorde zijn we weer snel naar de ruimte met het grote bed gelopen.
En daar stond ze, Mila. Prachtig uitziende dame die zich aan een redelijk grote groep mannen voorstelde.
Leuk om te zien dat zij het ook allemaal erg spannend vond.
Toen Mila zich had omgekleed in een mooi pakje kon alles van start gaan, ze werd eerst door een hoop mannen betast en ging ze liggen om gebeft te worden.
Al snel kwam de eerste pik tevoorschijn om Mila lekker te verwennen, dit werd afgewisseld door verschillende mannen en ook de standjes waarin ze werd genomen varieerde.
Inmiddels was er ook iemand bijgekomen die iedereen stond aan te moedigen Mila haar kutje lekker te neuken, vooral HARD te neuken.
Hij zei daarna: "Voor degene die het nog niet weten, ik ben Fer."
Er werd gelachen met elkaar om de grapjes die tussendoor gemaakt werken en naar mijn idee ging alles redelijk netjes en wisselde iedereen elkaar goed af, weinig tot geen haantjes gedrag.
Zoals eerder al beschreven kwam Mila in ronde 2, geblinddoekt en met tepelklemmen weer terug.
WAUW! wat ziet dat er geil uit. Ze werd ook vastgemaakt met haar polsen aan een horizontale buis dat met kettingen boven het grote bed hangt...wat een s-u-p-e-r-geil uitzicht had ik!
Al snel werd opgemerkt dat de positie niet zo handig was voor Mila om goed genomen te kunnen worden en werd ze weer losgemaakt.
Op haar rug en met doggystyle ging het hele feest verder terwijl ze ondertussen verschillende pikken aan het pijpen was.
Aan het einde deed Fer nog een ronde met de vraag of er nog iemand was die haar nog wilde neuken, toen er weinig reactie meer kwam wilde Mila nog afsluiten met een spermadouche.
Achteraf nog wat nagepraat met verschillende mensen over van alles en nog wat.
Eenmaal buiten heb ik nog even met Fer en Mila kunnen praten voor de deur van de cinema.
Voor de eerste keer in een Cinema heb ik mij uitstekend vermaakt, en heb ik eindelijk de stap durven zetten om een keer langs te komen om alles met eigen ogen mee te maken. Deze gangbang was perfect voor een eerste keer cinema.
Ik denk nog dagelijks terug aan deze zaterdag en verheug me heel erg op een vervolg.
Ik zal ongetwijfeld nog wel iets vergeten zijn te typen maar vind dat ik een aardig eind gekomen ben zo.
Mila en Fer ontzettend bedankt voor deze super zaterdag en deze geweldige ervaring!
Ik hoop snel weer wat van jullie te vernemen.
Groetjes, Blistexxx
Gebruikers op dit forum: Miss X. en 12 gasten