Helaas de fetishdag gemist dus gisteren maar gegaan. Het was 16 uur en lekker druk. De aanwezige mannen gaven me de tijd mijn latex catsuit en masker aan te doen. Vanaf dat moment ben ik een speelsletje voor lust. Ik knielde voor de gloryholes en de aanwezige mannen kwamen om me heen staan. Al snel had ik een pik in mijn beide handen en in mijn mond. De aanwijzing werd begrepen: de pik in mijn mond ging diep mijn keel in. Pompend in de opening van mijn masker werd het een natte boel. Zo geil om de lust toy van jullie te zijn! Na enige tijd actie heb ik me verplaatst naar het bed waar het keelneuken door kon gaan. De eerste lading gleed zo naar binnen. De volgende top had dezelfde plannen maar heel rustig en diep volhoudemd. Daar lag ik naar adem te smakken en die pik bleef in mijn keel. Volhouden dus! Zachtjes masseerde hij mijn pik en ballen.
Zalig!
Zo zijn we nog een tijd doorgegaan tot ik het smachten naar adem bijna niet hield. Ik kwam enorm klaar en die pik bleef in mijn keel. Zo heerlijk gebruikt!
Ik hoop spoedig weer eens de latexslet te zijn voor jullie. Liefhebbers laat zeker bericht achter!
Deepthroat in latex
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Deepthroat in latex
Bedankt voor jullie reacties. Motiveert me er spoedig weer te zijn!
Ik stuur een PB.
Liefhebbers zijn altijd welkom!
Ik stuur een PB.
Liefhebbers zijn altijd welkom!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten