Mag hopen dat je die mooie benen , nog heel lang zal spreiden voor ons , en sins kort ook voor de meisjes.
Ik denk dat Ginger graag haar tongetje door jou sappige kutje haalt.
Misschien mag je haar wel weer aan het kruis zetten.
Dat heb je helemaal goed ginger het is idd leuker om te inventariseren wat de fantasien zijn van de manen en of ze een beetje in een lijn komen.
Deze mooie dame houdt toch ook wel van een beetje pijn? Wil namelijk een beetje oefenen met mn single tail. Ja dat is zon lange zweep met een knobbeltje op t eind.
Ik ga nog even verder nadenken voor leuke praktijken.
Ginger, je schrijft: "Ik heb ideeën en fantasieën genoeg pleasuretown, maar het is juist zo spannend om te kijken of iemand dezelfde wensen heeft zonder dat ik ze verklap "
Ik heb een idee dat je misschien aanspreekt....
Stel: je wordt door je meester aan een 'collar & leash', zeg maar een hondenriem, gezet in EC. Vervolgens mag je van je meester op je knieen plaatsnemen. Je bent dan echt een onderdanig sletje. Je meester leidt je zo langs een rij mannen die allemaal hun stijve pik aan je aanbieden. Je pijpt ze één voor een en mag pas verder naar de volgende als de man in kwestie zijn zaad over je borsten heeft gespoten.....
Benieuwd wat je hiervan vindt Ginger! En wat je meester er van vindt!
Dat van die collar met die riem en haar op haar knieën laten zitten en de mannen pijpen
Is een goed idee Frank.
Maar de mannen gelijk laten klaar lomen is een heel slecht idee man.
Dan is na een half uur de helft V d mannen weg , of ze krijgen hem niet meer overeind.
Ze mag de mannen pijpen , de eerste pakt haar bij haar haren en drukt zijn pik achter in haar keel , telt tot 20 en haald zijn pik er weer uit .
Redt ze het niet om de pik 20 tellen in haar keel te houden , krijgt ze 5 zweepslagen.
Zo gaat ze de rij met mannen af.
Dan Ag ze een pik uit zoeken , waar ze bovenop gaat zitten.
De man met de grootste pik die gaat achter haar zitten , en neukt haar in haar geile kont.
De rest pakt om beurten haar keel.
Ik wil geen slappe pikken zien , neem maar een halve blauwe.
Ze moet keihard geneukt worden , geen medelijden met haar.
Als ze terug niet met de auto kan rijden , gaat ze maar met de bus.
Daarna gooien we haar in de sling , en gaan we de kettingen laten rammelen.
Tegen 3 uur mag ze weg , tot dan hebben we ons zaad gespaard , en spuiten we haar geile lijf helemaal onder .
Wat Jammer dat de geile voorstellen per pb moeten.
Ik had graag eens gelezen wat de Forum-leden nu bezig hield en of er leuke ideeën tussen zouden zitten om evt. over te nemen…
Je vraagt ook om een kinky invulling van de middag… als dat geen uitdaging is dan weet ik het niet meer..
Aangezien ik niet kan behoef ik de ideeën niet per pb te sturen dus misschien kan ik je Meester van dienst zijn een knuppeltje in het hoeder hok te gooien….
Jouw Meester komt gewoon binnen met jouw om mensen in de winkel en op straat niet te choqueren.
Dan mag je gaan douchen, tenslotte vraag je om hygiëne.
Wel met het luik open en het licht aan.
Je maakt er een mooie show van, veel zeep en schuim en van "pom pom pi doe".
Ook het afdrogen doe je sensueel, zodat de aanwezige heren een goede indruk krijgen van jouw vrouwelijkheid.
Natuurlijk is het geen probleem als er ook nog andere dames mee doen aan het hygiëne protocol maar wel op een serieuze entertainment nivo en niet dat geklier wat normaal erg snel ontstaat tussen sletjes..
Maar dat is ter beoordeling van de aanwezige Meesters, deze weten wel raad met rel gedrag..
Dan mag jij en de evt andere vrouwen de vereiste kleding aan gaan doen die wordt voorgeschreven door de Eigen Meester.
Mij voorstel zou zijn voor jouw een mooi harnas, lekker stevig geknoopt van wit touw omdat in de donkere kamer blacklicht is…
Vanuit het harnas kan er een touw worden gelegd aan een anus haak, deze kan je Meester met wat glijmiddel inbrengen bij jouw en lekker strak vast leggen…
Waarom? Dat komt straks wel…
Aan je voor/onderkantje kan Hij een lus maken, hierin kan een grote kop vibrator, ( denk aan een verlengsnoer ).
Vervolgens wordt je geblindoekt en met je armen aan 1 van de bevestigingen van de sling hoog vast gemaakt.
De heren kunnen dan in een kring om je heen gaan staan, de aanwezige vrouwen uiteraard ook als ze toestemming hebben van hun Meesters.
En dan? De vibrator aan…
In het begin zal je dit wel aangenaam vinden, maar na verloop van tijd zal dat zeker veranderen, je komt er nu ook achter dat er een anus haak is bevestigt.
Je zal je zelf nu niet comfortabel kunnen krommen om zo de geile impulsen op te vangen van je genot…
Heerlijk om te zien voor de toeschouwers, jij hangend aan je handen, dansen en draaiend smekend of de vibrator uit mag….
( helaas als je in de douche hebt lopen kutten met andere vrouwen en je opdracht bent vergeten want dan zal je dan nu verteld worden daarvoor komen er 10 minuten bij.. zodat de heren die het pom pom pi doe gehalte moesten missen nu wel kunnen genieten van je gekronkel en gedraai…)
Als je Meester beslist dat het genoeg is geweest kan de vibrator uit.. en verwijderd worden.
je armen mogen even los en herstellen, om vervolgens op kin hoogte aan de sling te worden vast gemaakt.
je hebt nu veel vrijheid om te bewegen en weg te stappen.
Nu kunnen er tepelklemmen worden aangebracht die met een kettinkje worden verbonden met je schaamlippen… deze kan worden verbonden aan de sling in de buurt van je handen.
je vormt nu een mooi doelwit voor een singel tail.
Maar voor dat die mag gaan knallen kan je Meester wat heren aanwijzen die met de vlakke handen je billen wat kunnen opwarmen.
Uiteraard ga jij die slagen tellen en je Meester bedanken voor zijn goedhartigheid. 1. Dank U wel Meester dat u zo goed bent voor mij. 2. Dank U wel Meester dat u zo goed bent voor mij. 3. Dank U wel Meester dat u zo goed bent voor mij.
Uiteraard luid en duidelijk hoorbaar voor iedereen want dat heeft Hij wel verdiend, tenslotte is Hij de Gene die jouw heeft mee genomen naar EC en Hij de inspanning heeft geleverd; om voor jouw te bepalen wat goed voor je is, en je beschermd en zorg draagt voor je veiligheid.
( Tip voor de Meester, neem een cane terhand, als de slavin niet duidelijk bedankt dan kan je haar corrigeren met de cane.
Het is aan haar of ze liever de cane voelt dan een vlakke hand…).
Als je goed bent opgewarmd kan je Meester de klemmen en de kettinkjes verwijderen, ik vermoet dat die hun werk best gedaan zullen hebben toen jij de slagen wilde ontwijken en de klappen probeerde op te vangen..
Hierna kan de singel tail haar werk doen, ik hoop op mooie striemen.
En toen?
Toen was er koffie, en na de koffie?..
Tja je wenste naast kinky ook nog een geil ouderwets feestje….
Maar daarvoor heb ik hier boven al hele leuke ideeën zien staan..
Lekker hoor met je voorbewerkte lichaam…
Ik wens je heel veel genot die middag……
LeerMeester}g{
Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.