Naaktdag 10 maart

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Michael43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Naaktdag 10 maart

Bericht door Michael43 »

Hilarisch, mijn geilheid won het van mijn verstand.
Ik dacht dat LS in Hilversum was ;-(....
Koude kermis dus, hopelijk zie ik je snel.
X Mich
Uschi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Uschi »

Jammer dat je zo'n vervelende ervaring had en ook nog eens uitgerekend bij je eerste bezoek. Zo'n figuur treffen is pure pech.
Even een tip van een ervaringsdeskundige, wees assertief en geef direct en duidelijk je grenzen aan. Bij de meeste mensen is 1 of 2 keer vriendelijk afwijzen genoeg (of als het moet iets minder vriendelijk).
Als je nog eens zo'n malloot treft gewoon de leiding er bij halen, zijn gedrag was zwaar in strijd met de regels van het huis dus in dat geval had hij of een waarschuwing gekregen of direct kunnen vertrekken.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Robbedoes
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Robbedoes »

Bedankt aan de dames die er vanmiddag en vanavond waren.
Maakt het toch allemaal wat gezelliger.

Bericht door Nikki007 »

Het was weer een hele geilzellige middag!
Suri en Rico hebben daar zeker aan bij gedragen!
En lekkersletje, jij bent gewoon zooooooo geil!
En je kan zoooo heerlijk likken... Hmmmm

XxxNick en Nikki
lekkersletje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
Contacteer:

Bericht door lekkersletje »

Het was weer een heerlijke dag. Begon wat chaotisch omdat ik continu de slape lach kreeg van 'het varkentje'.

De grootste verrassing was dat suri ineens voor mijn neus stond. Heerlijke knappe leuke gozer welke ik eerder deze week verteld had dat ik deze week niet ging. Gelukkig had hij het forun gelezen en stond hij plots voor mijn neus :oops:

Punani lover bedankt, quantumshade iets ook bedankt (de jongen die voor het eerst kwam), B bedankt en nog n man waarvan ik de naam niet meer weet.

Nikki en nick! De tofste geilste en leukste mensen die ik ooit in de ec ontmoet heb maar wat nu uitgelopen is tot een heerlijke geile vriendschap. Hoop nog een hele tijd van en met jullie te genieten!

Over Rico gaan we het maar niet hebben, heb nog steeds de schrik van mn leven te pakken :lol:

Carla en Angelo ook bedankt voor de goede zorgen!
suri
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door suri »

Goedemorgen,

Ik moest eht even bijkomen van gisteren. Wat een geile bedoeling zeg. Ik zag dat lekkersletje een bericht had geplaatst. We spraken elkaar de dag ervoor dat we beide niet zouden gaan. Maar als zij er is ja kan ik niet achterblijven. Het was naaktdag dus is meestal heerlijjk. Bleek t smiddags wat saaier te zijn geweest. Wij gezellig kletsen want dan voel je je toch op je gemak. Vervolgens kwamen nick en nikki nog. Gezellig gekletst en elkaar wen beetje leren kennen. Vervolgens gingen lekkersletje en ik lekker geile op het kleine matras. Ging er heerlijk an toe. Toen nick en nikki opgezocht op t grote matras. Na wat ik me daar meegemaakt hebt heb ik in mijn stoutste drmen nog niet meegemaakt wat een geile bedoeling. Ik had nikki na vorige week erg op mijn radar wat is als lekker sletje echt zo n lekkerding. Ik werd betrokken in t spel van de dames en derest nou laat ik t zo zeggen was hemels. Bedankt dames voor de middag. Nick voor de gezelligheid/aanwezigheid ;-) Rico uiteraard ook echt n topgozer. En natuurlijk het personeel van ec die accuraat reageert wanneer het nodig is.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten