vrijdag 20-8-2010

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
genieter
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

vrijdag 20-8-2010

Bericht door genieter »

Ik besloot om eens naar weer ec amersfoort te gaan.
Was er al een keer geweest en doen was het beetje tegen gevallen. Ik was er om 16.30 en er waren alleen mannen. Ik vond het wel jammer dat er geen stel was maar dacht kan nog komen. Maar naaar tijd film te hebben zitten kijken besloot ik om 19.00 over een uur weg te gaan.
En doen kwam er een stel en die gingen in de hetero zaal de film te kijken enna verloop van tijd kwam er actie ik beslootombeetje mee te gaan doen en ging achter der staan. En heb nog lekker aan der borsten mogen zitten. ze werd ok lekkerverwend door andere man. Onder tussen waren er nog twee stellen binnen gekomen. Waar één vrouw me wel erg in de smaak viel maar ze waren net binnen en doen het eerste stel naar de darkroom ging waar de vrouw de man erg verwende met een soft sm spelheb ik daar naar staan kijken een tijdje.
Ik besloot om weer naar de hetero zaal te gaan en het ene stel metde leuke vrouw was al in verder stadium. Ik ging er mij staan en ze begon naar tijdje bij me te trekken.en begon ook wat bij haar te doen. Na tijdje stopte ze en werd nog wenig actie ondernomen. Allen de vrouw in darkroom was nog steeds bezig met een man. Een tijdje later werd er toch weer meer gedaan op de grote matras. het was doen vrij rustig geworden drie stellen en twee mannen mooie verhouding dacht ik. Ik stond er beetje naar te kijken en de vrouw die me beviel wilde me weer aan me stijve ziiten en liet me broek zakken der man was der aan het beffen.
Naar een tijdje stopte hij en nam het over ik was ff gestopt ermee en vingerde haar. Ze wild naar tijdje at ik er weer ging likken ik besloot tussen haar bennen te gaan zitten en ik likte haaar lekker en zat ondr tussen aan der borsten ik kwam iets om hoog. En vroeg der mag ik je neuken en dat og ik als ik maar condoom had en die had ik bij me. Ik kleede me verder uit en zij ook. Ik liede me lul voor der kutje en gleed lekker in der de ander vrouw begon met der borsten spellen en zij ook met de ander vrouw der borsten wel leuk om de vrouwen beetje met elkaar bezig te zijn. Terwijl ik heel erg lekker met haar aan het neuken was met. Ik kwam naar tijdje lekker in der klaar. En befte der nog ff en daarna ging ze verder spelen met die vrou wat erg leuk om te zien was ik bedankte er nog ff. en Besloot weg te gaan me avond was erg geslaagd.
Ik ga zeker weer terug en hoop dat die vrouw er dan ook weer is

Genieter
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Poezenbeestje en 27 gasten