Aankomende Stellen/swingersavond 8 april, wil ik jullie Dokter Bob voorstellen, deze man kennen wij via onze zaak, Dokter Bob geeft regelmatig workshops aan ons personeel, zodat wij onze klanten een goed advies kunnen geven, op heel veel vlakken.
Dan moet je bijvoorbeeld denken aan: Welk zweepje kun je het beste adviseren bij bepaalde vragen over zwepen, Hoe werkt een Electro box, wat kan je er mee doen?
Maar ook vragen over hoe en wat omtrent Masturberen, Squirten, Cockringen, Bondage, Soft sm, en nog veel meer.
De laatste keer gaf hij uitleg over div. handelingen/bevindingen waar je als stel gigantisch van kan genieten en ophol kan slaan …..
dan moet je denken aan:
Energie Spel, dit is een spel waar je klaar kan komen zonder aanraking van vingers en/of penis enz., maar ook,
Subtiel SM spel, en:
Orgasme Control, dit ga ik verder niet verklappen, hij wil dit graag demonstreren op deze avond, Let wel op !! bij het zien/aanschouwen en beleven van dit ritueel, zullen de hormonen zeker gaan werken, en de kruisje niet geheel droog blijven……

Ik dacht:
DIT moet hij bij ons op een stellenavond eens komen demonstreren !! Ik ga DIT regelen.
DIT is echt iets voor bij ons, vooral voor degene die het samen het nog spannender willen maken en van elkaar willen genieten….
Dus pak je agenda en zorg dat je 8 april s ’avonds vrij bent, ik zal er weer voor zorgen dat het een gezellig avondje word, en ik denk dat ik deze avond toch af en toe even stiekem om het hoekje kom kijken, misschien kan ik er ook nog wat van leren …..

Als er vragen over bepaalde technieken zijn, dan zal Dokter Bob die zeker niet uit de weg gaan, het is een ideale avond om eens je stoutste dromen voor te leggen aan je partner, iets wat je altijd al had willen proberen, of heb willen beleven, dit kan, deze man kan je advies geven en eventueel bijstaan met deze vragen.
Hij zal deze avond dus een of meerdere technieken gaan gebruiken, voor deze demonstratie heeft hij natuurlijk gewillige stellen nodig, in dit geval hebben wij al een stel, die graag aan dit spel wil deelnemen!! Maar na het lezen van dit bericht kan ik me voorstellen dat er meerdere nieuwsgierig zijn geworden.
Aanvraag voor het meemaken en/of uitleg over bepaalde technieken kan, maar dan moet je even via ons mail adres: arnhem@eroticaonline.nl dit aanvragen, want vol=vol.
Ik nodig hierbij dus iedereen uit, die dit eens mee wil maken, maar ook degene die gewoon eens zijn fantasieën wil beleven in een van onze spannende ruimtes, denk bijvoorbeeld eens aan: eens lekker genomen worden in een bepaald standje in een Sling, of denk eens aan een onderzoekje op onze Gynaecologen stoel, dit kan allemaal o.a. in onze Darkroom.
Genoeg redenen om eens een kijkje te komen nemen in onze Cinema, en deze avond is speciaal georganiseerd voor Stelletje die eens een spannende avond willen hebben.
Tot vrijdag de 8e,