Wat ik graag doe?
Ik wil graag gedomineerd worden.
De vorige keer heeft een forumbezoeker mijn fantasie werkelijkheid gemaakt en dit wil ik graag nog eens;
Ik loop wat rond tussen de zalen, stap af en toe een gloryhole in en wacht op een lekkere pik. Stiekem hoop ik dat jij me ziet en mee neemt een filmzaal in of bij me komt in een gloryhole. Ik wil je graag pijpen terwijl jij me domineert.
Leg me op een matras in een filmzaal, kom op me zitten en duw je lekkere pik in mijn mond. Je mag dan mijn mondje lekker neuken. Als je even aangeeft wanneer je klaarkomt, mag je dat op mijn gezicht doen of in mijn mond.
Je mag me ook op een andere manier domineren of als soort 'slaafje' gebruiken. Gewoon in een gloryhole lekker mijn mondje neuken bijvoorbeeld. Jij bepaalt!
Heb jij geile ideeen die je met me wil uitvoeren? Reageer of stuur me een privebericht.
Ik wil er morgen zijn rond 13:00u tot een uur of 15:00u.
Ik draag waarschijnlijk een wit overhemd en spijkerbroek. Ik ben een man van 30 jaar oud, niet dun maar ook niet dik. Ik hou van goede hygiene en een frisse pik, liefst geschoren. Een man tussen 30 en 50 heeft mijn voorkeur.
Kom je ook?