Maandag
- StelletjeAmsterdam
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Maandag
Is er wat te beleven deze middag?
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Maandag
Hallo stelletje ik ga vanmiddag ook nnaar de bios
om er een geile middag van te maken mischien tot vanmiddag
grt kogelman 19x6 cm
om er een geile middag van te maken mischien tot vanmiddag
grt kogelman 19x6 cm

- StelletjeAmsterdam
- Contacteer:
ALS we zouden komen, met een nadruk op ALS. Dan zoeken we normale mannen, die zich niet opdringen of de hele tijd maar irritant volgen.
We vallen op slank, verzorgd en groot geschapen.
En zouden dan ook niet elke man maar mee laten doen, dat spreekt voor zich.
We vallen op slank, verzorgd en groot geschapen.
En zouden dan ook niet elke man maar mee laten doen, dat spreekt voor zich.
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
genoeg geschreven pak je ballen bij elkaar en ga langs, schrijf je daarna een mooi stukje is iedereen weer blij.
amersfoort is het gezelligst ga op een zaterdag middag. voor de rest zelgf onderzoeken en ondervinden. de mazzzel.
joey
amersfoort is het gezelligst ga op een zaterdag middag. voor de rest zelgf onderzoeken en ondervinden. de mazzzel.
joey
- StelletjeAmsterdam
- Contacteer:
Genoeg geschreven?
Want we mogen niet even een normale oproep doen? Beetje vreemd bericht ook, lijkt wel alsof er een boze ondertoon in je bericht zit.
Goed, we kijken wel. Hebben namelijk ook een privéleven en verplichtingen na te komen.
Naast werken ook een gezin, en dat staat bovenaan.
Dat gezegd te hebben, zijn we zeker niet bang of angstig aangelegd maar geven duidelijk aan wat we wel en niet zoeken en waar we voor in zijn.
Want we mogen niet even een normale oproep doen? Beetje vreemd bericht ook, lijkt wel alsof er een boze ondertoon in je bericht zit.
Goed, we kijken wel. Hebben namelijk ook een privéleven en verplichtingen na te komen.
Naast werken ook een gezin, en dat staat bovenaan.
Dat gezegd te hebben, zijn we zeker niet bang of angstig aangelegd maar geven duidelijk aan wat we wel en niet zoeken en waar we voor in zijn.
- pikgever
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
goed geschreven stelletje
kom lekker voor jezelf op
veel plezier
gr
kom lekker voor jezelf op
veel plezier
gr
stuur me maar een PBtje als je interesse hebt
-
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Goed geschreven! Als je geen wederzijds respect kan hebben heb je er niks te zoeken, vind ik dan. Gewoon ieder op zijn gemak en voor plezier.
Kan helaas niet vanmiddag wel woensdag middag of dinsdag middag.. Pb sturen mag ook altijd!
Kan helaas niet vanmiddag wel woensdag middag of dinsdag middag.. Pb sturen mag ook altijd!
- koen540
- Leeftijd: 45
- Contacteer:
He Stelletje,
Lekker gaan zou ik zeggen. Zoals je wellicht al hebt gelezen is lekkersletje er ook. Dus zal zeker feest worden. Ik ben afgelopen vrijdag geweest en het was heerlijk met haar... eerst hebben wij liggen neuken in de darkroom waar nog een paar gasten waren die gepaste afstand bewaarden. Pas toen ik vroeg wie er mee wilden doen was er een gozer die dit wel zag zitten. Samen hebben wij lekkersletje ombeurten kunnen neuken en werd de ander ondertussen heerlijk gepijpt... Wat is zij een ster in pijpen.. en ook gewoon een leuk wijf om mee te kletsen. Later heb ik haar op het andere bed nogmaals mogen neuken waarbij wij weer veel bekijks hadden maar iedereen netjes op afstand bleef.
Nadat Lekkersletje weg ging kwam er nog een leuk stel binnen. Het was op de valreep want inmiddels als 21.30 uur. Zij werd door een gast geneukt terwijl haar vriend haar vast hield. Toen deze getinte jongen klaar was stonden wij met nog een man of 4 om hun heen. Haar vriend vroeg wie er nog meer zijn pik in haar wilde steken. Dat laat je natuurlijk geen 2x zeggen. Hoewel de rest koos voor toekijken schoof ik hem er in waarnaar het daarna de beurt was aan haar vriend zelf.... dit stel wilde graag mijn nummer. Maar mochten jullie dit lezen stuur mij dan maar een pb
gr
Koen
Lekker gaan zou ik zeggen. Zoals je wellicht al hebt gelezen is lekkersletje er ook. Dus zal zeker feest worden. Ik ben afgelopen vrijdag geweest en het was heerlijk met haar... eerst hebben wij liggen neuken in de darkroom waar nog een paar gasten waren die gepaste afstand bewaarden. Pas toen ik vroeg wie er mee wilden doen was er een gozer die dit wel zag zitten. Samen hebben wij lekkersletje ombeurten kunnen neuken en werd de ander ondertussen heerlijk gepijpt... Wat is zij een ster in pijpen.. en ook gewoon een leuk wijf om mee te kletsen. Later heb ik haar op het andere bed nogmaals mogen neuken waarbij wij weer veel bekijks hadden maar iedereen netjes op afstand bleef.
Nadat Lekkersletje weg ging kwam er nog een leuk stel binnen. Het was op de valreep want inmiddels als 21.30 uur. Zij werd door een gast geneukt terwijl haar vriend haar vast hield. Toen deze getinte jongen klaar was stonden wij met nog een man of 4 om hun heen. Haar vriend vroeg wie er nog meer zijn pik in haar wilde steken. Dat laat je natuurlijk geen 2x zeggen. Hoewel de rest koos voor toekijken schoof ik hem er in waarnaar het daarna de beurt was aan haar vriend zelf.... dit stel wilde graag mijn nummer. Maar mochten jullie dit lezen stuur mij dan maar een pb
gr
Koen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten