NAAKTDAG 3 MAART

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Piemelschierig
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: NAAKTDAG 3 MAART

Bericht door Piemelschierig »

Na een keer jongerendag vorig jaar, waarop helaas weinig aktie was gisteren voor het eerst naar de naaktdag geweest en deze keer was het wel anders.
Ik had al op het forum gelezen dat er sowieso 2 dames aanwezig zouden zijn (lekkersletje en Nikki007) dus was blij dat mijn afspraak in Arnhem op tijd afgelopen was om nog voor half 3 in de cinema te kunnen zijn.

Bij de kassa kreeg ik een sporttas omdat alle lockers al in gebruik waren, dat geeft dus aan dat het lekker druk zou zijn.
Boven aangekomen mezelf uitgekleed, het was immers naaktdag en toen richting de hetero cinema gegaan.
Daar aangekomen lag lekkersletje al op het matras in afwachting van jongemannen die haar wilde neuken, het kwam wat langzaam opgang... ik zelf werd door de spanning van de eerste keer naaktdag niet echt hard genoeg om er goed een condoom om te krijgen en omdat m'n bezoek eigenlijk niet gepland was ook niet geschoren :$ gelukkig voor lekkersletje gingen er daarna al gauw andere heren in op haar uitnodiging waardoor ik sowieso een heerlijk uitzicht had om mezelf op te verwennen, omdat ik niet precies wist of ik was wat ze zocht wilde ik me niet opdringen en haar ongevraagd aanraken maar dat was erg lastig.
Later nam Nikki plaats op de stoel met uitzicht op het matras en ging ze ook lekker d'r gang.

Toen het wat rustiger was bij het matras zag ik dat er wat aandacht was bij het raampje van een gloryhole hokje en ging ik daar even een kijkje nemen, zag daar nog een leuke jongedame die ik eerder al even gezien had tijdens mijn rondje door de darkroom. Toen ze de geïnteresseerde heren had afgewerkt heb ik nog even m'n geslachtsdeel door de gloryhole aan haar aangeboden en begon ze me te trekken... mede doordat ik al behoorlijk opgewarmd was, ze het heel goed deed en ze me zo lekker geil aankeek kwam ik helaas snel klaar. Wie was deze jongedame? Misschien is er een volgende keer wat meer mogelijk, je bent heel erg leuk namelijk.

Vervolgens kon mijn jongeheer zich helemaal niet meer meten aan de grote pikken om me heen en ik had ook nog een planning voor die avond, dus na een leuke anderhalf uur heb ik me rond 5 uur aangekleed met ondertussen nog met een leuk uitzicht op lekkersletje en Nikki en ben ik vertrokken.
Bij deze dus mijn hopelijk nuttige verslag(je) van m'n eerste naaktdag, ben er nog niet heel ervaren in dus hopelijk komt er een minstens net zo leuk vervolg op :D aan de bezoekers van gisteren zal het wat mij betreft in ieder geval zeker niet liggen dus bedankt voor deze geslaagde eerste keer.
Nick007
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Nick007 »

Het was heel erg gezellig.

:D :D
Gr Nikki en Nick
Mila
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Mila »

Piemelschierig schreef: Toen het wat rustiger was bij het matras zag ik dat er wat aandacht was bij het raampje van een gloryhole hokje en ging ik daar even een kijkje nemen, zag daar nog een leuke jongedame die ik eerder al even gezien had tijdens mijn rondje door de darkroom. Toen ze de geïnteresseerde heren had afgewerkt heb ik nog even m'n geslachtsdeel door de gloryhole aan haar aangeboden en begon ze me te trekken... mede doordat ik al behoorlijk opgewarmd was, ze het heel goed deed en ze me zo lekker geil aankeek kwam ik helaas snel klaar. Wie was deze jongedame? Misschien is er een volgende keer wat meer mogelijk, je bent heel erg leuk namelijk.

De dame in de gloryholeruimte bij de filmzaal was ik. :D
Ik was voor het eerst samen op de naaktdag te vinden en ook voor het eerst in EC Arnhem met Fer03!!
Maar heb al heel wat avontuurtjes in het EC Amersfoort beleefd en was nu aan het oriënteren hoe het in een andere EC is voor mijn inmiddels geplande volgende gangbang. :o
De naaktdag is me heerlijk bij gebleven en het was een klein maar heerlijk neukhokje in de gloryholeruimte.
Terwijl ik door verschillende mannen aan de lopende band goed genomen was daar, weten bekenden dat Fer03 meestal de laatste man is die me neemt. Dat gebeurde nu ook op dat moment en je was de enige die gebruik maakte
van de gloryhole. Hij voelde lekker dik aan terwijl ik je af begon te trekken waarop ik je rechtaan keek omdat ik heerlijk geil was en hard geneukt werd door Fer03.
Ik zou zeggen meld je aan voor mijn aankomende gangbang.... :twisted:
http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... 29&t=26648
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten