Morgen 12-4
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Morgen 12-4
Morgenmiddag rond 15uur zijn we er en wil mijn sletje weer een aantal frisse harde schone pikken in mond en kutje en evt bukake als er liefhebbers voor zijn.
Neuken met condoom.
We blijven zolang het geil en gezellig is , we nemen rond 18 uur ff een pause en zijn er weer rond 19uur
Geile groetjes R&D
Neuken met condoom.
We blijven zolang het geil en gezellig is , we nemen rond 18 uur ff een pause en zijn er weer rond 19uur
Geile groetjes R&D
Laatst gewijzigd door R&D op 11 apr 2016 16:09, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Morgen 12-4
Mmmmm bukkake.... Lekker!
Zou zomaar kunnen dat we elkaar morgen zien!
Frank
Zou zomaar kunnen dat we elkaar morgen zien!
Frank

Try me, you'll love it! 

-
- Geaardheid: homo
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Spannend ben er al om 12 uur dus zal de boel wat opwarmen
Wellicht zien we elkaar nog even ben er tot uurtje of 16

Wellicht zien we elkaar nog even ben er tot uurtje of 16
- cbr motorstel
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Het was een heerlijke geile middag met jullie.
Heb ontzettend genoten.
Heb ontzettend genoten.
-
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Ja was heerlijk met twee nieuwe geile ervaringen .........
- cbr motorstel
- Contacteer:
Wij hopen dat die nieuwe ervaringen je bevallen zijn
We zien jullie binnenkort weer zoals afgesproken.
En wie weet komen er meerdere ervaringen bij

We zien jullie binnenkort weer zoals afgesproken.
En wie weet komen er meerdere ervaringen bij

- Finn1970
- Geaardheid: bi
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
komen jullie zo nog effe voor 1600uur? CBRstel?
- Benno2
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Tuurlijk, die zijn op afroep beschikbaar...

Finn1970 schreef:komen jullie zo nog effe voor 1600uur? CBRstel?
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief

- cbr motorstel
- Contacteer:
Niet te bijdehand zijn Benno
Ik had wel een verslag van jou verwacht.
Zo goed geil en lekker dat loodgieter loopt te balen
Ik had wel een verslag van jou verwacht.
Zo goed geil en lekker dat loodgieter loopt te balen

- Benno2
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Oke dan
Gisteren naar de EC gegaan, omdat ik een berichtje had gehad van R&D. Die had ik de week daarvoor voor het eerst ontmoet en dat was een geile kennismaking, dus daar wilde ik wel een vervolg aan geven.
Toen ik iets voor 3 uur arriveerde waren zij er nog niet, maar tot mijn grote verassing was CBR Motorstel (M&H) er wel. Dat kon gezellig worden...
Niet veel later arriveerde R. Net als de vorige keer kwam ze alleen binnen, terwijl D de auto aan het wegzetten was. M&H zaten op dat moment in de heterocinema. Ik zei R gedag en hielp haar et het vinden van haar kluisje. Al snel zwermde er een hoop mannen om haar heen. Toen ze was uitgekleed ging ze mee naar de heterocinema. Ze was erg blij om te zien dat er nog een vrouw was en het leek meteen te klikken met M. Ook hier zwermden de mannen er weer omheen. Het leek wel of de dames met honing waren ingesmeerd.
M vroeg of R geïnteresseerd was in een vrouw en R had daar wel oren naar. Dus nam M haar bij de hand en nam haar mee naar het grote bed in de centrale ruimte. Weer die zwerm eromheen en allemaal ongevraagd de dames betasten. M weet ze wel van repliek te dienen, maar R leek dat nog niet zo goed te durven. (gewoon zeggen als je er niet van gediend bent. Dat je op het forum aankondigt te zullen komen, betekent niet dat je alles hoeft te accepteren)
Op een gegeven moment zei M tegen de heren: mag ik er even bij? Ze vroeg aan R: wat zou je willen doen met een vrouw?
R zei dat ze dat niet goed wist, omdat ze er nog geen ervaring mee had. M vroeg: wat lijkt je lekker? Alles wel, zei R.
M ging op haar knieën zitten tussen de benen van R en begon haar lekker te likken. Haar heerlijke kontje stak achteruit... precies in mijn richting....
Ik begon haar kontje te strelen. Ze keek om en zag dat ik het was. Ik deed een condoom om en begon haar van achteren te neuken. Moest er wel voor op mijn tenen staan, maar het lukte wel een tijdje. Toen draaide ze zich om en gingen we liggend verder. Heerlijke vrouw, ben je, M.
Intussen waren de rond R zwermende bijen 1 voor 1 over haar lichaam klaargekomen. Ze zat helemaal onder.De bijen verdwenen daarna snel en het werd gezellig rustig.
Vervolgens hebben we wat zitten kletsen en hebben we verder kennisgemaakt.
B, die er inmiddels ook al een tijdje was vroeg aan R of ze van zwepen hield en ondanks dat ze moest bekennen dat ze hier ook geen ervaring mee had, was ze wel geïnteresseerd. B kleedde zich aan om zijn privécollectie uit zijn auto te gaan halen.
Vervolgens leek het mij tijd om R ook maar eens te gaan neuken. Toen ik was klaargekomen was ik behoorlijk leeg. M maakte nog een opmerking over dat ik zeker veel eieren had gegeten, maar ik was nog helemaal licht in het hoofd.
Toen B terugkwam met zijn zwepen was ik me al weer aan het aankleden.
Ik ben benieuwd hoe het verder is gegaan. Heeft R er flink van langs gekregen? Heeft ze M nog durven likken?
Wie schrijft het vervolg?
Gisteren naar de EC gegaan, omdat ik een berichtje had gehad van R&D. Die had ik de week daarvoor voor het eerst ontmoet en dat was een geile kennismaking, dus daar wilde ik wel een vervolg aan geven.
Toen ik iets voor 3 uur arriveerde waren zij er nog niet, maar tot mijn grote verassing was CBR Motorstel (M&H) er wel. Dat kon gezellig worden...
Niet veel later arriveerde R. Net als de vorige keer kwam ze alleen binnen, terwijl D de auto aan het wegzetten was. M&H zaten op dat moment in de heterocinema. Ik zei R gedag en hielp haar et het vinden van haar kluisje. Al snel zwermde er een hoop mannen om haar heen. Toen ze was uitgekleed ging ze mee naar de heterocinema. Ze was erg blij om te zien dat er nog een vrouw was en het leek meteen te klikken met M. Ook hier zwermden de mannen er weer omheen. Het leek wel of de dames met honing waren ingesmeerd.
M vroeg of R geïnteresseerd was in een vrouw en R had daar wel oren naar. Dus nam M haar bij de hand en nam haar mee naar het grote bed in de centrale ruimte. Weer die zwerm eromheen en allemaal ongevraagd de dames betasten. M weet ze wel van repliek te dienen, maar R leek dat nog niet zo goed te durven. (gewoon zeggen als je er niet van gediend bent. Dat je op het forum aankondigt te zullen komen, betekent niet dat je alles hoeft te accepteren)
Op een gegeven moment zei M tegen de heren: mag ik er even bij? Ze vroeg aan R: wat zou je willen doen met een vrouw?
R zei dat ze dat niet goed wist, omdat ze er nog geen ervaring mee had. M vroeg: wat lijkt je lekker? Alles wel, zei R.
M ging op haar knieën zitten tussen de benen van R en begon haar lekker te likken. Haar heerlijke kontje stak achteruit... precies in mijn richting....
Ik begon haar kontje te strelen. Ze keek om en zag dat ik het was. Ik deed een condoom om en begon haar van achteren te neuken. Moest er wel voor op mijn tenen staan, maar het lukte wel een tijdje. Toen draaide ze zich om en gingen we liggend verder. Heerlijke vrouw, ben je, M.
Intussen waren de rond R zwermende bijen 1 voor 1 over haar lichaam klaargekomen. Ze zat helemaal onder.De bijen verdwenen daarna snel en het werd gezellig rustig.
Vervolgens hebben we wat zitten kletsen en hebben we verder kennisgemaakt.
B, die er inmiddels ook al een tijdje was vroeg aan R of ze van zwepen hield en ondanks dat ze moest bekennen dat ze hier ook geen ervaring mee had, was ze wel geïnteresseerd. B kleedde zich aan om zijn privécollectie uit zijn auto te gaan halen.
Vervolgens leek het mij tijd om R ook maar eens te gaan neuken. Toen ik was klaargekomen was ik behoorlijk leeg. M maakte nog een opmerking over dat ik zeker veel eieren had gegeten, maar ik was nog helemaal licht in het hoofd.
Toen B terugkwam met zijn zwepen was ik me al weer aan het aankleden.
Ik ben benieuwd hoe het verder is gegaan. Heeft R er flink van langs gekregen? Heeft ze M nog durven likken?
Wie schrijft het vervolg?
Dit is mijn oude, herstelde account.

Gebruikers op dit forum: KoppelBrabant en 12 gasten