Mooie mannen gezocht

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
stoutegeliefden
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Mooie mannen gezocht

Bericht door stoutegeliefden »

Afgelopen Donderdag 29 juli zij wij voor de 2e keer in de Erotic Cinema in Hilversum geweest. Ditmaal hadden we van te voren een berichtje geplaatst, in de hoop dat we op een andere manier zouden worden benaderd en dat we een aantal lekkere mannen zouden treffen die aan onze wensen zouden voldoen.

Helaas bleek al snel dat er niets van onze gading aanwezig was en hoewel we door vrijwel alle aanwezige mannen met nuance en respect behandeld werden, was er helaas toch weer één sufferd bij die zich niet wist te gedragen en de sfeer verpestte voor ons allemaal.

Maar goed, we zijn hier dan ook wel heel onbevangen ingestapt en trekken lering uit onze voorgaande ervaringen. Daarom pakken we het vanaf nu iets anders aan. Om in het vervolg teleurstellingen bij jullie en bij ons te voorkomen kondigen we onze bezoekjes aan de Cinema niet meer aan. In plaats daarvan willen we nu graag vooraf weten wat voor vlees we (letterlijk :D ) in de kuip hebben en een vast groepje mannen om ons heen verzamelen waarmee we af en toe in de Cinema of later bij ons thuis kunnen afspreken. Mannen die geïnteresseerd zijn in ons, kunnen ons een mailtje sturen naar:

stoutegeliefden@hotmail.com

Stuur een mailtje gericht aan ons (en dus niet alleen aan haar) waarin je jezelf beschrijft, vergezeld een recente foto van je gezicht, een foto van je stijve pik en een foto waar je helemaal op staat ( gewoon, gekleed ).

We zijn op zoek naar:

Aantrekkelijke, atletisch gebouwde, grootgeschapen, 100% hetero mannen die lekker veel, vloeibaar zaad kunnen spuiten.

· Geen kale mannen
· Geschoren ballen is wat ons betreft genoeg
· Hygiëne vanzelfsprekend
· Geen gezichtsbeharing
· Geen besneden piemels
· Geen piercings
· Neem jezelf vooral niet te serieus, gevoel voor humor lucht op!

Al jullie reacties worden in elk geval beantwoord en diegenen waarmee we willen afspreken zullen van ons via de mail vernemen wat precies onze fantasie is en hoe ze hieraan kunnen meewerken.

Uiteraard garanderen wij dat jullie privacy gerespecteerd wordt en dat alle foto’s direct van onze computer zullen worden verwijderd.

Groetjes,

Stoute Geliefden.

Ps: Uit de reacties op ons bericht wordt duidelijk dat veel mensen vinden dat we te hoge eisen stellen. Het hangt er echter maar vanaf hoe je dat bekijkt. Op onze eerste oproep hebben we zoveel reacties gehad dat we die onmogelijk allemaal konden beantwoorden, vandaar onze “selectie/sollicitatie procedure” Ditmaal hebben we geen maximum leeftijd aangegeven, maar vragen we om foto’s, omdat oudere mannen niet persé onaantrekkelijk hoeven te zijn. Mooi is inderdaad een relatief begrip. Als je ons niet vertrouwd met je foto’s, dan reageer je dus gewoon niet. Misschien begrijpen jullie onze oproep ook beter als jullie weten dat dit voor ons de eerste keer is dat we iets als dit ondernemen en dat we niet zomaar met iedereen de koffer in willen duiken. Het gaat hier wel om sex, niet om een potje tafelvoetbal…
Laatst gewijzigd door stoutegeliefden op 27 aug 2010 20:30, 3 keer totaal gewijzigd.
sexy-boy1
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Mooie mannen gezocht

Bericht door sexy-boy1 »

Jammer.....dan kijk ik wel even naar andere Stellen, ben namelijk besneden dus vandaar ;)

Wens jullie veel plezier en succes nog met jullie oproep.
nachtbraker
Contacteer:

Bericht door nachtbraker »

Zou graag mee doen , maar ben zo lelijk als de nacht(braker) :lol:

Val dus (helaas) ook af... :oops: :roll:
Young
Contacteer:

Bericht door Young »

Ik zou hier graag een reactie op willen geven.
Na jullie openingspost te hebben gelezen maak ik eruit op dat je mij bedoeld met "een knulletje die op zoek was naar zijn eerste sekservaring".

Het begrip "mooi" valt over te twisten, als je met mooi bedoeld de vriend die bij je was, is jullie beeld niet het grote natuurlijke beeld wat mensen beschrijven als mooi. Verder vind ik dat jullie heel veel afwachtten en weinig open staan voor anderen. Ik ben die avond ook maar weg gegaan omdat het veel te saai was. Het lijkt er op dat je vriendin op zoek is naar 1 bepaald soort man ik denk dat ze dan beter kan gaan daten of naar een plek gaan waar ze meer keuze heeft in ieder geval met deze houding zal het elke keer best saai blijven voor jullie.

Gegroet
driekeerpotent
Geaardheid: bi
Leeftijd: 54
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door driekeerpotent »

denk niet dat jullie veel reacties krijgen,jullie zoeken een of andere superman.hij mag bijna niets menselijks meer hebben.
En wat jullie ervaring in de bios betrefd.
je moet er altijd vanuit gaan dat de mannen die daar zijn iemand zoeken.
maar de goude regel is :nee is nee en ik kan wel zeggen daar word altijd naar geluisterd,een enkeling uitgezonderd.maar als ik dit bericht lees hadden jullie daar alle uitzonderingen bij elkaar.
Vraag je dan maar af: WIE WAS/WAREN DE UITZONDERINGEN?
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Black
Contacteer:

Bericht door Black »

Een van de belangrijkste seksuele rechten die we hebben is het recht om zelf te mogen bepalen met wie we seks hebben; de schrijvers van deze oproep dus ook. In EC zijn de keuzemogelijkheden zeer groot zodat (bijna) iedereen aan zijn/haar (seksuele) trekken kan komen. Als mensen zelfrespect hebben en op basis van wederzijds respect met elkaar omgaan dan blijft EC een succes. Ik ben nooit aanwezig als ik een massale toestroom verwacht omdat ik hygiëne en mijn gezondheid heel erg belangrijk vind. Bovendien is EC voor mij niet meer dan seksuele intermezzo. Als mensen hun voorkeur uitspreken zonder daarbij de regels van EC te overtreden dan moeten we dat respecteren. Bovendien zullen zelfverzekerde mensen met voldoende innerlijke beschaving zich ook niet snel opwinden om alles wat hier geschreven staat maar er eerder (net als ik) om kunnen lachen of hun schouder ophalen.

PS: Over mooi gesproken ben ik heel duidelijk omdat mijn schoonheid een bepaalde mate van lelijkheid is die mij heel mooi staat.
Zwart maar zeker niet zwartgallig en als ik onsterfelijk zou zijn, zou ik de dood uitvinden om nu plezier te kunnen beleven aan het leven. Leef vooral nu want seks na je 90ste is als biljarten met een stuk touw
driekeerpotent
Geaardheid: bi
Leeftijd: 54
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door driekeerpotent »

Lekkere Vent schreef:Hallo Stoutegeliefden,

Het lijkt wel een sollicitatieprocedure die jullie gebruiken om precies die man te vinden die jullie zoeken, de superman die ook nog eens vloeibaar zaad spuit. Jammer, de meeste spuiten in vaste vorm toch??!!

Je verzoekt om "recente foto van je gezicht, een foto van je stijve pik en een foto waar je helemaal op staat ( gewoon, gekleed )". Valt me nog mee dan jullie niet schrijven, "bij gelijke kwaliteit verdienen allochtonen de voorkeur".
Stel ik mail dat allemaal naar jullie en vervolgens worden mijn gegevens misbruikt?? Kunnen jullie garanderen van niet??
Je voegt toe dat alles van de computer wordt gehaald..........Nou ik weet niet of jullie kranten lezen, maar op PC's die naar de vuilstort gaan staan altijd nog de gegevens, op een beplaalde sectie van de harddisk ook al denk je dat je deze verwijderd hebt. Wel eens gehoord van inbrekers en hackers, zodat mijn gegevens op straat komen te liggen incl. de foto's van m'n pik en gezicht??
Ik denk dat je beter kan daten via andere sites zeker om meer succes te hebben, want stel je eens voor dat ik net 36 geworden ben en daarom "onherroepelijk" afval.
Ik heb jullie gezien bij de 2e keer in EC, en met zo'n houding zoals jullie daar hadden wordt het nooit een succes.

De formule van EC is vrije anonieme sex, daarom gaan er zoveel naar toe, om het genot en verder geen gedoe. Er zit altijd wel iemand tussen die je wat meer aanspreekt of die in staat is je heerlijk te laten genieten.
Anders moet je een gigolo inhuren.
Daarom zal ik afvallen in deze procedure want ik draag een piercing, hoewel die er wel makkelijk uit kan..

Maar succes verder hoor!
met deze spreker ben ik het helemaal mee eens.er zijn toch zeker geen mannen die de gegevens die jullie vragen allemaal opsturen!!!!!!!!!!hoop het niet voor hen,want wie zegt ons dat jullie het echt voor je zelf houden.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
stoutegeliefden
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door stoutegeliefden »

haha! zie je wel: humor lucht op!
Wel jammer dat je jezelf zo lelijk vind, wie weet vinden wij je wel wonderschoon... ;)
nachtbraker schreef:Zou graag mee doen , maar ben zo lelijk als de nacht(braker) :lol:

Val dus (helaas) ook af... :oops: :roll:
nachtbraker
Contacteer:

Kijk....., zo pak je dat aan hahah..... ;)

Bijkomend voordeel is nog dat ik in het donker er beter uitzie en meer zie dan de anderen :lol:

Maar goed doriene :

Stuur een mailtje gericht aan mij waarin je jezelf beschrijft, vergezeld van een recente foto van je gezicht, een foto van je naar ik vermoed heerlijke kutje en borsten en een foto waar je helemaal op staat ( gewoon, gekleed ).

Als het bevalt kom ik zeker langs...., en wie weet hebben we dan toch een leuke (geile) avond en heb ik je heel de avond voor mij alleen :oops: :roll:

elvis1957@hotmail.nl
nachtbraker
Contacteer:

Zal ik dan tóch nog fotomodel worden...? :roll: :oops:

Ik ga mijn foto's opsturen , en lachen jullie maar als ik straks in de playboy (of playgirl) sta met een landhuis met zwembad , een ferrari en de mooiste vrouwen (waaronder doriene) aan mijn zijde... :lol:

Soms moet je niet alle risico's (willen) indekken... ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten