naaktdag vandaag

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
robinr
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

naaktdag vandaag

Bericht door robinr »

Gewoon even een kort berichtje van vanmiddag. Ik was er rond half een en er werd gelijk al heerlijk op het matras een vrouw goed geneukt. Het was goed te zien en te horen dat ze genoot, en dat deden ook de mannen die haar een goede beurt gaven.
Het was gezellig druk deze middag en ik kan wel zeggen dat ik me vermaakt heb. Een jongen die voor het eerst aanwezig was heeft volgens mij ook lekker genoten.
Voor mij was het ook weer een heerlijkheid, wat zijn sommige pikken toch lekker. Altijd jammer dat ik op tijd weer , na goed aan mijn trekken te zijn gekomen, weg moet.
Ik hoop er volgende week weer te zijn mmmm
Queequeg
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: naaktdag vandaag

Bericht door Queequeg »

Was inderdaad geil! Meestal als er m/v-stellen zijn gaan de omstaande mannen ineens heel hetero-haantjesgedrag vertonen. Ditmaal was de man van het stel niet vies van een hand waar dan ook over zijn lichaam. Dat maakte de sfeer bijzonder relaxed en geil, want alle mannen zaten op een gegeven moment aan de vrouw en aan elkaar. Supergeil! En ja.... RobinR, je bent een onvermoeide en fantastische pijper :)
robinr
Contacteer:

Bericht door robinr »

Queequeg, ik moet zeggen...wat een eer hier. Ik doe het graag maar het ligt er ook aan wat er gepijpt kan worden. Jouw lekkere pik staat wat dat betreft bovenaan. (scheelt ook dat ik een beetje weet wat je wel en niet lekker vindt denk ik......) Hoop hem weer snel eens in de mond te nemen ;)
hetebottoml
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door hetebottoml »

Na een tijd niet geweest te zijn was ik er gisteren weer, rond 12.30. Er was 1 vrouw die duidelijk hoorbaar erg genoot en er waren best veel mannen, zeker rond 14.00/15.00.

Ik heb weer een lekkere middag gehad, een flink aantal heerlijke pikken gezogen. Ik werd ook hard aan m'n geringde ballen getrokken en kreeg flink wat klappen op m'n kont, die na verloop van tijd goed begon te gloeien. M'n gepiercte pik werd ook zalig afgetrokken totdat ik bijna klaarkwam.....maar dat wil ik nog niet want het was allemaal nog veel te lekker.

Veel van de aanwezige mannen waren ook met elkaar actief en ditmaal gelukkige weinig tot geen zwijgende kijkers. Dat is wel eens anders geweest.

Ik heb dus eel wat heerlijke pikken kunnen afzuigen en kreeg ook 2 ladingen zaad te verwerlen.....mmmmmmm.
Rond 17.00 kwamen er een paar nieuwe mannen bij waarvan een kleine man met een heerlijke geschoren grote keiharde paal en heerlijke gladde ballen die ik weer lang mocht zuigen. Hij genoot hoorbaar als ik z'n beide ballen tegelijk in mn mond had.

Heb me prima vermaakt met veel actieve geile kerels. Wel jammer dat er weinig/geen neukers waren, want m'n gespoelde kontje had er graag eentje (of meer) ontvangen.
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten