Mijn eerste ervaring afgelopen woensdag middag. Na een afspraak te hebben gemaakt via het forum ben ik in de auto gesprongen en heb een klein uurtje in de auto gezeten op weg naar Amersfoort. M’n hart bonkte als een gek naarmate ik Amersfoort naderde… Ik zag op mijn navigatie - het aantal meters te gaan - teruglopen en passeerde de cinema… “gelukkig, géén horde mensen voor de deur” en met een iets rustiger gevoel heb ik mijn auto geparkeerd.
Bij binnenkomst werd ik allervriendelijkst te woord gestaan en heb ik globaal uitleg gekregen over het wel en wee in de cinema. Met een koffie muntje in de hand en een Euro voor het kluisje in m’n broekzak trad ik de ruimtes binnen. Mijn ogen moesten wennen aan het schemer en op zoek naar bordjes voor de richting liep ik verder langs de hetero cinema de algemene ruimte binnen. Rechts de koffie automaat, voor mij de douche en links een stel op het grote matras dat stevig lag te neuken… Een aantal omstanders met de pik in de hand masturberen… ik wist niet waar ik kijken moest (maar wat was dat geil, geen filmpje maar gewoon recht voor je neus) Onder de indruk liep door op zoek naar het toilet.
Natuurlijk kon ik het niet vinden en de zelfde dame en heer die daar op het grote matras lagen te neuken vroegen heel vriendelijk of ze mij konden helpen. Dat was fijn, gewoon mensen die je aanspreken zonder taboe. Eenmaal van het toilet, handjes gewassen kleed ik mijzelf uit om in m’n blote gat de andere vertrekken te onderzoeken. Even douchen… maar waar haal ik een handdoek vandaan? In gesprek met de dame en heer blijkt de dame, de persoon te zijn waar ik mee heb afgesproken via het forum en de man die haar tot grote hoogte hielp, bleek ook een bekende van het forum. Dit heeft mij geheel doen ontspannen.
Na het verkrijgen van een handdoek werd ik in de gelegenheid gesteld om de mooie warme dame heerlijk te neuken. Eerst haar warme mond over mijn schacht en ik met mijn vingers in haar warme kut… en vervolgens mijn harde lul erin… Mensen verzamelde zich om ons heen wat de spanning deed opdrijven. Wat een pret, neukend op het grote matras met wildvreemde mensen om me heen en dan zo intiem… Dit is waar ik van heb gedroomd, deze gedachte zijn wel duizend keer door mijn hoofd gegaan en nu is het praktijk…
Dit smaakt naar meer, dit wil ik vaker en de dame gelukkig ook.
Na een kopje koffie en een tweede poging is het tijd om deze droom te verlaten. Na het afdouchen en aankleden, lopen we samen naar buiten en spreken af dat we dit nog een keer gaan herhalen en wellicht nog wel vaker...
Met rode konen op weg naar m’n auto heb ik hier wederom over gedroomd en werd ik vanmorgen weer met een harde lul wakker… we gaan snel weer afspreken…
Ik wil de twee mensen die mij gerust hebben gesteld en ongegeneerd hebben laten genieten, bedanken voor deze geweldige ervaring en ik hoop dat we elkaar zo nu en dan gezellig tegenkomen en er lekker op los sexen... Thanks, Bob
Spannend, maar toch zo normaal...
- Bob1973
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Spannend, maar toch zo normaal...
Leuke jonge vent die het leuk vind om een stel te verwennen. Goed uitziend, licht behaard, geschoren daar waar nodig met een lekker lichaam.
-
- Leeftijd: 20
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Spannend, maar toch zo normaal...
Vanavond wordt ook mijn eerste keer. Maar moest je reserveren voor iets of zijn er bepaalde openingstijden?
Gr. Menno
Gr. Menno
- Bob1973
- Geaardheid: hetero
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Spannend, maar toch zo normaal...
Hi menno,
Je kunt gewoon naar een van de lokaties toegaan en zonder reservering naar binnen. Als stel is het gratis als man alleen moet je betalen. De openingstijden Ma. t/m Vr. 12.00 tot 22.00 Zaterdag 12.00 tot 18.00.
Als stel kun je zelf bepalen of je mensen wilt laten deelnemen aan jullie spel, als je alleen gaat wees dan een beetje terughoudend en vraag als je iets wilt...
Ik heb via het forum kunnen afspreken met mensen en dat maakt het wat makkelijker, zeker voor de eerste keer... Als jullie als stel willen gaan en jullie willen begeleiding kun je dat ook bij de cinema zelf vragen. of stuur een persoonlijk bericht dan stemmen we wat af...
Vooral genieten en schaam je nergens voor... je bent niet alleen...
groet,
Bob
Je kunt gewoon naar een van de lokaties toegaan en zonder reservering naar binnen. Als stel is het gratis als man alleen moet je betalen. De openingstijden Ma. t/m Vr. 12.00 tot 22.00 Zaterdag 12.00 tot 18.00.
Als stel kun je zelf bepalen of je mensen wilt laten deelnemen aan jullie spel, als je alleen gaat wees dan een beetje terughoudend en vraag als je iets wilt...
Ik heb via het forum kunnen afspreken met mensen en dat maakt het wat makkelijker, zeker voor de eerste keer... Als jullie als stel willen gaan en jullie willen begeleiding kun je dat ook bij de cinema zelf vragen. of stuur een persoonlijk bericht dan stemmen we wat af...
Vooral genieten en schaam je nergens voor... je bent niet alleen...
groet,
Bob
Leuke jonge vent die het leuk vind om een stel te verwennen. Goed uitziend, licht behaard, geschoren daar waar nodig met een lekker lichaam.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten