vrijdag 3 juni komen we weer naar de jongerendag.
Zijn op zoek naar JONGE (tot ca35 jaar) mannen die de vrouw eens lekker willen ......
Er is veel mogelijk, alles gebeurt gewoon safe !!
Graag geen haantjes gedrag heren, geef ze de ruimte en niet gelijk in een cirkel er om heen en met de handen naar de bekende plekken.
Een praatje maken mag altijd !
Voor de heren waar ik al meer dan een praatje mee heb gehad, wil niet automatisch zeggen dat je nu ook een garantie krijg op sex ! (helaas sommige denken zo)
xxx
vrijdag 3 juni jongerendag weer aanwezig
- stel74
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
vrijdag 3 juni jongerendag weer aanwezig
Laatst gewijzigd door stel74 op 27 mei 2016 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bob1973
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: vrijdag 3 juni jongerendag weer aanwezig
Hi Stel 74,
Wat leuk dat jullie er dan zijn, kunnen jullie aangeven (desnoods met PB) hoe laat jullie er denken te zijn?
Ik verneem het graag.
Groet,
Bob
Wat leuk dat jullie er dan zijn, kunnen jullie aangeven (desnoods met PB) hoe laat jullie er denken te zijn?
Ik verneem het graag.
Groet,
Bob
Leuke jonge vent die het leuk vind om een stel te verwennen. Goed uitziend, licht behaard, geschoren daar waar nodig met een lekker lichaam.
-
- Leeftijd: 20
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Beste Stel 74,
3 juni op jongerendag zal ik, een 20 jarige man, aanwezig zijn. Zou je mij alsjeblieft een beetje wegwijs kunnen maken in de EC, aangezien dit mijn eerste bezoek wordt
Tot dan!
Forza888
3 juni op jongerendag zal ik, een 20 jarige man, aanwezig zijn. Zou je mij alsjeblieft een beetje wegwijs kunnen maken in de EC, aangezien dit mijn eerste bezoek wordt
Tot dan!
Forza888
-
- Leeftijd: 49
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Beste Stel 74,
I understand that you are looking for 35 and younger men, but I was wondering if you'd like a young looking, 48 year old submissive oral sex slave to be available for your pleasure and bidding. I am open to many things and am willing to obey your commands and desires. Flexi-sexual if needs be, and always willing to be open and play. English is my primary language.
I'm ready to be your submissive, and have some new adventures.
Freddy
I understand that you are looking for 35 and younger men, but I was wondering if you'd like a young looking, 48 year old submissive oral sex slave to be available for your pleasure and bidding. I am open to many things and am willing to obey your commands and desires. Flexi-sexual if needs be, and always willing to be open and play. English is my primary language.
I'm ready to be your submissive, and have some new adventures.
Freddy
-
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Haantjesgedrag is inderdaad zo'n grote afknapper. Als ik dat zie of merk, dan voel ik soms m'n penis gewoon spontaan iets slapper worden. Daarom kan ik niet vaak genoeg benadrukken hoe belangrijk het is om gewoon respectvol met elkaar om te gaan en dan kan er bij een eventuele klik misschien wel iets heel leuks en geils ontstaan.
Oh, en ik wilde nog iets zeggen over jullie profielfoto.... de achterkant van de dame ziet er echt prachtig, sexy en verleidelijk uit! Ik denk er nu serieus over na om vrijdag naar EC te gaan, maar de openingstijden zijn nogal ruim, haha. Hebben jullie een bepaald tijdstip in gedachten? Het mag uiteraard ook per prive berichtje worden gestuurd als dat jullie voorkeur heeft.
Ik ben zelf net 29 geworden, donkerblond haar, spontaan, sociaal, onverzadigbaar en een oprechte liefhebber van oudere dames.
Oh, en ik wilde nog iets zeggen over jullie profielfoto.... de achterkant van de dame ziet er echt prachtig, sexy en verleidelijk uit! Ik denk er nu serieus over na om vrijdag naar EC te gaan, maar de openingstijden zijn nogal ruim, haha. Hebben jullie een bepaald tijdstip in gedachten? Het mag uiteraard ook per prive berichtje worden gestuurd als dat jullie voorkeur heeft.
Ik ben zelf net 29 geworden, donkerblond haar, spontaan, sociaal, onverzadigbaar en een oprechte liefhebber van oudere dames.

-
- Leeftijd: 26
- Contacteer:
Ik ben ook benieuwd naar hoe laat jullie aanwezig zullen zijn.
-
- Contacteer:
Kom net terug van de cinema en na wat arzelen heb ik toch een super leuken tijd gehad echt een top ervaring hoop jullie nog eens te treffen!
-
- Contacteer:
Idd was top! Wat kan zij squirten zeg... haha
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten