op dinsdag 28 juni vind er een Stockings fetish party plaats in A' foort. Wie heeft er al ervaringen opgedaan met dit thema in welke EC dan ook? Ik krijg er wel heerlijke gevoelens bij en zal dan ook aanwezig zijn deze dag. Tevens zal ik mn slip zonder kruis aan doen. Wie gaat er ook die dag??
Jason.
STOCKINGS Fetish party
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: STOCKINGS Fetish party
Mijn oproep is best veel gelezen, helaas geen reacties. Ik hoop dat ik deze dag niet de enigste ben in EC

Jason1966 schreef:op dinsdag 28 juni vind er een Stockings fetish party plaats in A' foort. Wie heeft er al ervaringen opgedaan met dit thema in welke EC dan ook? Ik krijg er wel heerlijke gevoelens bij en zal dan ook aanwezig zijn deze dag. Tevens zal ik mn slip zonder kruis aan doen. Wie gaat er ook die dag??
Jason.
-
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Het blijft altijd afwachten natuurlijk maar laat je niet ontmoedigen door gebrek aan reacties op het forum. Heb zelf 2 maanden geleden een tweetal oproepje geplaatst voor de fetish/gloryhole dag (zowel die Hilversum als die van Amersfoort) en kreeg daar ook hoegenaamd geen reacties op. Eenmaal ter plekke bleek het echter volle bak te zijn en beide dagen heb ik me meer dan uitstekend vermaakt. Op de gangbang aankondigingen komen in de regel ook weinig tot geen reacties binnen maar ze trekken wel veel volk (meer zelfs dan sommigen lief is). Ken diverse clubs van liefhebbers en zal daar ook even een visje opgooien (zal met al die netkousen best wat opleveren).
Ik kan zelf niet maar wens jou en de anderen bij deze veel plezier/spanning toe.
Ik kan zelf niet maar wens jou en de anderen bij deze veel plezier/spanning toe.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames
.

-
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Ushi, bedankt voor je reactie, wel jammer dat jij er niet bent. Maar wie weet, na het lezen van je stukje zullen er misschien toch vele liefhebbers aanwezig zijn. Ik heb in ieder geval zin om veel pikken leeg te zuigen!
-
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
ik heb in april op beide dagen dat ik ging een stuk of 15 heren gepijpt dus kwam behoorlijk aan mijn trekken..... hoop dat jij net zo'n geile/productieve dag zult hebben 

Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames
.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten