begeleid - ingewijd willen worden?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Paolo71
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

begeleid - ingewijd willen worden?

Bericht door Paolo71 »

Ik heb al eens eerder berichten geplaatst om door gloryhole o.i.d. gepijpt te worden. ben uiteindelijk niet tot een afspraak gekomen. Nu ben ik wel een 2 weken geleden langs geweest in Hilversum. Er waren zo'n 4 - 5 mannen, maar aangezien ik hiermee onbekend ben en dit de allereerste keer in een cinema was, is het bij een beetje kijken en rondlopen gebleven. Was een beetje passief en niet echt contact gemaakt.....zou graag eens ingewijd / begeleid willen worden. Hoe gaat het in zijn werk?, hoe zie je of iemand je zou willen pijpen ? etc...Mag zowel man als vrouw zijn. ben zelf Hetero, maar zou wel eens...vul maar in...als het geil is, je weet nooit..:-)
Gr Paul
Ps het liefst door een generatiegenoot zeg tussen de 30 - 45 jaar.
PsPS ivm werk spreek ik alleen overdag af tussen opening en +/- 16.00u
patrick1
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: begeleid - ingewijd willen worden?

Bericht door patrick1 »

Beste Paul,

Als je wat vaker komt en rustig rond kijkt zie je van zelf hoe het in zijn werk gaat. Je ziet vanzelf welke mensen aanspreekbaar zijn en wie liever stil (genieten). Doe gewoon rustig aan en relax. Als je er aan toe bent kun je hem gewoon een keer door een glorywhole heen steken. Als er iemand is die wil pijpen voel je dat vanzelf. (tip was hem wel goed, en sommige (mannen) hebben er liever een condoom om heen).

Komt tijd komt raad, komt vanzelf goed.

Groet

Patrick
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Hot Holly en 13 gasten