vrijdag 27 augustus jonge mannen gevraagd door vrouw

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
B & E
Contacteer:

Re: vrijdag 27 augustus jonge mannen gevraagd door vrouw

Bericht door B & E »

Avond Sir H.,

Wederom genoten van een stukje fijnbesnaarde retoriek van uw kant.

---

Lief konijntje,

Ook ik ben niet in de veronderstelling dat er maar iets mis is met je omdat de realiteit niet overeenstemming is gebleken met je verwachtingen. De post van Sir H. is een uitermate positieve ik kan niet anders zeggen.

Je begint je post met kenbaar te maken dat je 30 reacties hebt gehad waarvan je verwacht dat 90 % fake is, dan blijven er 3 over. Nog 2 heren meegeteld die niet gereageerd hadden maar er wel waren dan lijkt me wat er gebeurd is vrij reëel.

Je begeeft je in een gelegenheid waar iedereen kan komen zonder verplichting van deelname. Vereisen of verwachten dat mensen zich uit gaan kleden omdat je er bent is ook in mijn optiek de ideale manier om bij te dragen aan je eigen teleurstelling.

Ik ben iemand die iedereen, binnen de grenzen van respect, zijn en haar plezier gunt. Dus met de beste bedoelingen: Als je je avonturen verder wilt regisseren is gedegen afspreken in een hotelkamer wellicht een veel betere optie voor je, heb je alle touwtjes in handen.

Voor de rest kan ik me alleen maar aansluiten bij stellen als Sir en Lady, Vinroo, Sue en Lee etc. Lekker je eigen plan trekken en niet teveel verwachten dan komt het in de regel erg goed.
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
Frank198cm
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Frank198cm »

Het feit dat je je in een "openbare gelegenheid" begeeft wil nog niet zeggen dat je je eigen regels niet mag opstellen, een kroeg is ook een openbare gelegenheid en als je daar als vrouw door iedereen te pas en onpas wordt "gepakt" zou je er ook wat van zeggen. Ik kom regelmatig in de Erotic Cinema en zie soms mannen die erg veel geluk mogen hebben om met die vrouwen sex te hebben, zou buiten of in de kroeg nooit gebeuren. Kortom, ik geniet iedere keer als ik iets geils MAG beleven.....
konijntje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door konijntje »

Okay, nog een laatse reactie dan, want men heeft een heel verkeerd beeld van mij.

Ik heb geen verkeerde verwachtingen. Ik heb wat ervaring en weet dat er heus geen 20 doeners klaarstaan. Ik verwacht geen grote aantallen. Ik verwacht ook niet dat ik zekerheid heb om te scoren. Dat hebben de heren ook niet. Soms klikt, soms niet. KLikt het niet: no big deal.

Iedereen is geficeerd op aantallen. Het gaat helemaal niet om aantallen, het gaat om sfeer. Ik kan het met één ok prima naar mijn zin hebben ;)

Dat ik het niet goed aan zou hebben gegeven klopt ook niet. Ik vraag het aan de groep en aan mannen individueel.

Ik ben niet boos, teleurgesteld of negatief over de middag. Wel over de reacties die ik in mijn mailbox en op het forum mocht ontvangen,notabene van mensen die er niet bij waren. Mensen hebben al snel een oordeel klaar.

Ik vind dat er van een mug een olifant wordt gemaakt. Ik schrijf drie regels en het halve forum valt over mij heen.

Vrijdag heb ik het best naar mijn zin gehad. Er waren een aantal heren die mij lekker verwenden en het was spannend om het weer eens op een geile locatie te doen. De heren waren alleen snel "op", dus ik stond vrij snel weer buiten. Jammer, maar meer dan alleen "jammer" is het niet. Ik ging naar buiten met het idee dat het een volgende keer misschien weer anders zou zijn.

Ik ben een aantal keren geweest en steeds was de ervaring anders. Dat is nu juist wat ik zo spannend vind aan de bios: Je weet nooit wat je te wachten staat. Dat mail ik ook altijd de heren die van te voren eerst een volledige beschrijving en foto van me willen. Ik vraag dat niet aan de heren, want dat is nu juist het spannende. De spanning is waarom ik naar de bios ga. Als ik zekerheid of een adonis had gewild, dan had ik wel een gigolo ingehuurd, maar dat is nou net niet mijn ding.

Kortom: Ik maak me er eigenlijk niet zo druk om. Ik ga de gok de volgende keer weer nemen. Ik heb de nicknames van een aantal van de heren die met me hebben gespeeld en zal deze dan de volgende keer via pb vragen of ze weer zin hebben.
;)
Jongens, maak je allemaal niet zo druk. Sex is fun :D
Rokjesgeil
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Rokjesgeil »

Zoals Sir Humpalot ook schreef, mensen durven makkelijk dingen te roepen vanachter hun laptop maar eenmaal aanwezig (of niet!) is er toch sprake van een realiteitscheck en dan komen ze er achter dat fantasie niet helemaal strookt met de werkelijkheid.

Zelf was ik aanwezig bij het eerste bezoek van Konijntje aan de cinema. De mannen die daar waren waren sociaal, geil en respectvol. Aardige vriend heeft ze ook. Ik twijfel of een van de door Konijntje geadresseerde negatieve schrijvers daar aanwezig was.

Ook al houd ik niet van spreekwoorden, de term ''praatjes vullen geen gaatjes" is hier toch bijzonder op z'n plaats :ugeek:
soortzoektsoort
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door soortzoektsoort »

En om dit forumonderwerp dan maar eens positief te laten eindigen:-)

Dank je wel konijntje, ik vond het een leuke "tussen de middag" vorige week vrijdag. Praatjes vullen inderdaad geen gaatjes, maar ik heb je gaatjes wel gevuld... en het waren lekkere gaatjes.

Ik verheug me op je PB.... en op een volgende keer waarbij ik je weer kreunend onder me mag zien en voelen.

En nu weer verder naar de orde van de dag op dit forum.... het bouwen aan leuke dates en spannende ervaringen!

X
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Rudolf en 22 gasten