Winnares transdag 02 augustus

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Eroticcinema H'sum
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Winnares transdag 02 augustus

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Ondanks dat er een paar vaste 'dames' wegens vakantie ontbraken was het toch weer een heerlijke gezellige boel met veel mooie "dames" die een bezoekje brachten aan de cinema in Hilversum. (O.a. Blinda, Monica, Jade, Drella, Maartje Latex, Silvia en nog een paar dames waar ik de naam niet van weet. :) Komt volgende keer wel)

Een aantal dames is nog niet zo ver om gefotografeerd te worden dus daarom was de keus voor de winnares een keertje niet lastig ;) . De winnares van de maand augustus is geworden.......

JADEH
jadeh 01.jpg
Hartelijk gefeliciteerd met de cadeaubon ter waarde van €50,00.

Uiteraard hopen wij alle "dames/zusjes" weer te zien op dinsdag 6 september tijdens de volgende trans/travestiedag.[/color]
hetebottoml
Geaardheid: homo
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Winnares transdag 02 augustus

Bericht door hetebottoml »

M'n complimenten voor Jadeh!!

Ik wil hier ook m'n complimenten geven voor Cora en de anderen van het EC team. Jullie leveren een schoon en net verblijf aan, lopen zo af en toe even de ronde om te kijken of het allemaal goed gaat.

Dat is een goede zaak vind ik.
Opvallend vind ik dat tijdens de afgelopen 2 trans/travodagen er geen onvertogen woord is gevallen. Iedereen behandeld de ander met respect en was voorzichtig met de aanwezige tgirls. Mooi om te zien. Ook de enige manier om het leuk, gezellig en lekker met elkaar te houden.

Ik heb het bij een andere sexbios wel anders meegemaakt helaas.
Onverzorgde en respectloze types die alleen gaan voor het eigen genot, geen rekening houden met een ander, ongevraagd aan mensen zitten en andere mannen opzij duwen om er zelf bij te kunnen... Bah dat soort types, die kunnen maar beter opzouten.

Maar ik zag hier in de EC afgelopen dinsdag een man ongevraagd aan een een andere man zitten, die aangaf dat hij dat niet wilde. Hij zei dat hij dat liever niet wilde en duwde zacht z'n arm netjes weg. Die ander haastte zich te verontschuldigen en zei duidelijk 2x sorry en liep toen door...Zo kan het dus ook. Gewoon netjes en duidelijk voor iedereen en vriendelijk verzoeken ergens mee te stoppen (of juist mee door te gaan).

Dus de sfeer hier vind ik echt top en iedereen voelt zich daardoor op z'n gemak, met leuke gesprekjes tussendoor, hier en daar wat betere kennismakingen en een respectvolle sexbeleving.
Ricard0
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Ricard0 »

.
Laatst gewijzigd door Ricard0 op 27 okt 2016 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Actief / >2x klaarkomen, atletisch en gespierd (79kg, 178cm), fris en verzorgd, fijn gereedschap (23 x 15cm Ø).
Ed M.
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Ed M. »

Supermooie en stijlvolle meid, deze winnares. Gefeliciteerd! Ik hoop dat ze er volgende keer weer bij zal zijn...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten