Wat een heerlijke avond...
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Wat een heerlijke avond...
Vanavond had ik onverwachts een avondje vrij en heb ik mijn stoute pumps aangetrokken om voor de tweede keer naar de ec te rijden. De spanning hing al in de lucht en in mijn lijf sinds vorige week maar daar had ik nog weinig mee kunnen doen. Dus lekker gedouched, kast doorgeneusd naar een spannende outfit, bloesje erover, high heals aan en naar Amersfoort. Dit keer ga ik niet na twintig minuten weg nam ik mijzelf stellig voor. De spijt van de eerste keer wil ik niet nog eens voelen als ik weer alleen in mijn autootje zit. Bij binnenkomst in de ec zag ik een aangenaam gezelschap van heren en 1 prachtige en zeer vriendelijke dame. Het stel zat gezellig wat na te kletsen en bij te komen van dat wat ik al gemist had. Ik was nog een beetje onwennig, misschien wat verlegen en moest heel eventjes acclimatiseren. Naaktdag zou naaktdag niet zijn dus ik knoopte mijn bloesje open, liet het van mijn opgewonden lijf af glijden en stond daar in mijn kanten slipje en bh met naakte tepels. De reacties waren heerlijk en ik voelde me al snel op mijn gemak. Ik ben naast de schone dame op het bed gaan zitten en raakte met al de vriendelijke mannen in gesprek. Allemaal zo galant en behulpzaam , ik voelde me bijna een prinsesje. Vriendelijk werd gevraagd of ik gestreeld mocht worden. Een half antwoord was voldoende voor de heren om mij overal aan te raken, te strelen, mijn hard geworden tepels te likken en te zuigen. 1 van de heren vond de weg langs mijn slipje om me heerlijk te beffen en zijn vingers in mijn natte kutje te doen. O dat was lekker zeg, overal die mannen, handen, vingers, harde pikken en uitzicht op een heerlijke vrouw. Haar had ik echt wel even mee willen nemen naar de gayhoek en haar voor mezelf willen hebben. Maar goed, dat wordt hoop ik een volgend verhaal. Ik stond op om mijn slipje uit te trekken en merkte toen dat mijn bh ook al los zat. Helemaal naakt zat, lag ik op het bed en de heren befte mij om beurten, zo zalig. In elke hand voelde ik een harde lul waar ik mee kon spelen en ik voelde dat er een in mijn hand klaar kwam. Meneer met je sokken, die je zo galant voor mij hebt uitgedaan, wat was je lief en wat spoot je mijn lijf heerlijk vol met je sperma. Ik kreunde van genot van al dat lekkers en al die afwisseling van wat er met mij gedaan werd. Ik begon geiler en geiler te worden en had een heerlijke stevige lul in mijn hand die ik gewoon moest pijpen maar ik kon er niet goed bij. Gelukkig merkte de heer in kwestie ook dat mijn mond smeekte om zijn harde lul en hij schoof hem mijn mond in en uit en weer in.... Het was allemaal zo lekker en veel dat ik niet meer precies weet wat er wanneer gebeurde maar ik weet wel dat ik op zeker moment zag dat 1 van de heren, die met dat goddelijke lijf en die vreselijk lekkere lul , klaar stond om mij te gaan neuken. Daar ging ik eens even goed voor liggen en hij schoof mijn natte strakke kutje in om me vreselijk lekker te neuken. Met mijn benen om zijn nek liet ik me volledig meenemen met zijn bewegingen en wat was dat lekker. Ik geloof dat we allebei klaarkwamen en de heren om ons heen keken verlangend toe en stonden klaar om het over te nemen. Wat een paar van de heren gelukkig ook gedaan hebben en ik werd heerlijk genomen door hen. Ergens sloeg de hitte goed toe en moest ik even afkoelen en op adem komen. Beetje kletsen, drinken, dank je wel nog waterdrager, en toen verliet het bijzonder (lekkere) stel de bioscoop, en daarmee ook een stukje van mijn opwinding. Ik vroeg de heren nog even met mij te willen spelen voor ik naar huis zou gaan en ik werd getrakteerd op nog een rondje heerlijke geiligheid. Dank jullie wel mannen, jullie waren stuk voor stuk lekker, attent, gezellig en supergeil. Ik heb genoten en hoop binnenkort weer de tijd te hebben jullie te bezoeken. Voor nu lig ik na te genieten in mijn bed, mijn benen nog steeds wiebelig en slapjes en oeps, ik geloof mijn kutje weer nat van het denken aan deze heerlijke avond. Fijne nacht allemaal xxx
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Wat een heerlijke avond...
bedankt voor je heerlijke verslagje,ik was er ook bij en heb je wat gesproken hoewel kort
het was fijn om te zien hoe goed je het naar je zin had en zichtbaar genoot
mijn diepe respect ook omdat je het als jonge vrouw toch maar aandurft om er alleen naartoe te gaan
heel knap hoor,zelf heb ik niet aan het actieve spel meegedaan maar wellicht de volgende keer?
ik hoop zeker dat je nog eens komt,en zo te lezen doe je dat ook wel
je ziet er ook prachtig uit!een heerlijk lichaam.en daar hoef je je zeker niet voor te schamen!perfekt hoor!!ook dat andere stel waren prima mensen,zij waren er voor het eerst
leuk ook dat ze wat langer bleven omdat jij anders de enige vrouw bent daar,en voila,ook zij namen de draad weer op!
jammer van de airco,die was kapot of zo,vandaar dat het in die ruimte snel warm is
bye bye en geniet maar heerlijk na!
het was fijn om te zien hoe goed je het naar je zin had en zichtbaar genoot
mijn diepe respect ook omdat je het als jonge vrouw toch maar aandurft om er alleen naartoe te gaan
heel knap hoor,zelf heb ik niet aan het actieve spel meegedaan maar wellicht de volgende keer?
ik hoop zeker dat je nog eens komt,en zo te lezen doe je dat ook wel
je ziet er ook prachtig uit!een heerlijk lichaam.en daar hoef je je zeker niet voor te schamen!perfekt hoor!!ook dat andere stel waren prima mensen,zij waren er voor het eerst
leuk ook dat ze wat langer bleven omdat jij anders de enige vrouw bent daar,en voila,ook zij namen de draad weer op!
jammer van de airco,die was kapot of zo,vandaar dat het in die ruimte snel warm is
bye bye en geniet maar heerlijk na!
- Loodgieter
- Leeftijd: 50
- Contacteer:
He isa.
Ik zag je berichtje , zit in het buitenland , dus had er toch niet bij kunnen zijn.
Goed dat je nu wel gebleven bent , en deze fijne ervaring beleeft heb.
Dat dametje , waar jij zo graag mee wilt spelen komt zeker.
Ik heb er al een paar ingelicht .
Goed van je dat je op ons feestje komt.
Gr. Loodgieter
Ik zag je berichtje , zit in het buitenland , dus had er toch niet bij kunnen zijn.
Goed dat je nu wel gebleven bent , en deze fijne ervaring beleeft heb.
Dat dametje , waar jij zo graag mee wilt spelen komt zeker.
Ik heb er al een paar ingelicht .
Goed van je dat je op ons feestje komt.
Gr. Loodgieter
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 32
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Isa, topvrouw, lekker geil ding, mooie dame, wat een geil verslag van een avond die in werkelijkheid nog mooier was dan hier beschreven is.
Knap dat je de stap hebt durven zetten om weer te komen, en zo te lezen heb je net zo genoten van ons als wij van jou
Knap dat je de stap hebt durven zetten om weer te komen, en zo te lezen heb je net zo genoten van ons als wij van jou

Fan van gloryholes, zowel ontvangend als gevend. Voor dames, stellen en jonge mannen (<30) mits geschoren en schoon.
-
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Lieve mooie Isa,
Wij kwamen rond 19.00 uur voor het eerst in de sexbioscoop. Dit stond nog op onze "bucket list" en vandaag was de dag. Ook voor ons best spannend wat we daar zouden zien en beleven. Allereerst werden we supervriendelijk ontvangen door mooie Patricia. Zij verwelkomde ons zeer hartelijk en nam de tijd om alles uit te leggen en te laten zien. Dank je wel daarvoor Patricia! Nadat we ons ook hadden uitgekleed en Aline haar net nieuw gekochte doorschijnend jurkje had aangedaan, gingn wij in de bioscoop zitten. De heren volgden ons netjes en daar begon het feestje. Aline pijpte me daar heerlijk en lief de mannen haar hele lichaam en inmiddels natte kutje betasten Haar wens om eens op de tafel voor het scherm te gaan liggen kwam ook uit. Daar werd ze enthousiast door vele heren heerlijk betast en klaargevingerd. De eerste dikke harde pik verdween ook daar in haar gulzige mondje. Het werd tijd voor meer actie en vandaar dat we naar de darkroom zijn gegaan. Aline lag voor het eerst in de sling en het beviel haar enorm. Alle mannen stonden om haar heen en deden hun best om haar zo lief en lekker mogelijk te laten genieten. Ze pakte menig harde pik in haar handen en liet zich door 3 zeer potente mannen neuken. Volgende keer proberen we haar hoofd meer achterver te leggen zodat ze dan ook heerlijk in haar mondje geneukt kan worden! Toen 2 mannen haden bedacht dat Aline ook wel een DP zou kunnen hebben werd ze uit de sling gehaald en op het grote bed gelegd. Aline ging op man 1 zitten met haar strakke kutje en de andere man liet zijn harde pik zo in haar kontje glijden. Wat een heerlijk gezicht en wat vond ze dit fijn ook! Ook zij zijn heerlijk klaargekomen en werd het tijd voor wat rust. Toen kwam mooie en lekkere Isa binnen. Wat een verrukkelijke verschijning zeg. Natuurlijk gaan Aline en jij nog eens samen stoeien daar voor alle mannen! We kunnen niet wachten! Hopen dat we in contact kunnen komen met je Isa. Alle heren zeer bedankt voor jullie hulp en aanwezigheid. Wij komen zeker terug Patricia! Xxx
Wij kwamen rond 19.00 uur voor het eerst in de sexbioscoop. Dit stond nog op onze "bucket list" en vandaag was de dag. Ook voor ons best spannend wat we daar zouden zien en beleven. Allereerst werden we supervriendelijk ontvangen door mooie Patricia. Zij verwelkomde ons zeer hartelijk en nam de tijd om alles uit te leggen en te laten zien. Dank je wel daarvoor Patricia! Nadat we ons ook hadden uitgekleed en Aline haar net nieuw gekochte doorschijnend jurkje had aangedaan, gingn wij in de bioscoop zitten. De heren volgden ons netjes en daar begon het feestje. Aline pijpte me daar heerlijk en lief de mannen haar hele lichaam en inmiddels natte kutje betasten Haar wens om eens op de tafel voor het scherm te gaan liggen kwam ook uit. Daar werd ze enthousiast door vele heren heerlijk betast en klaargevingerd. De eerste dikke harde pik verdween ook daar in haar gulzige mondje. Het werd tijd voor meer actie en vandaar dat we naar de darkroom zijn gegaan. Aline lag voor het eerst in de sling en het beviel haar enorm. Alle mannen stonden om haar heen en deden hun best om haar zo lief en lekker mogelijk te laten genieten. Ze pakte menig harde pik in haar handen en liet zich door 3 zeer potente mannen neuken. Volgende keer proberen we haar hoofd meer achterver te leggen zodat ze dan ook heerlijk in haar mondje geneukt kan worden! Toen 2 mannen haden bedacht dat Aline ook wel een DP zou kunnen hebben werd ze uit de sling gehaald en op het grote bed gelegd. Aline ging op man 1 zitten met haar strakke kutje en de andere man liet zijn harde pik zo in haar kontje glijden. Wat een heerlijk gezicht en wat vond ze dit fijn ook! Ook zij zijn heerlijk klaargekomen en werd het tijd voor wat rust. Toen kwam mooie en lekkere Isa binnen. Wat een verrukkelijke verschijning zeg. Natuurlijk gaan Aline en jij nog eens samen stoeien daar voor alle mannen! We kunnen niet wachten! Hopen dat we in contact kunnen komen met je Isa. Alle heren zeer bedankt voor jullie hulp en aanwezigheid. Wij komen zeker terug Patricia! Xxx
-
- Leeftijd: 38
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Hallo Isa,
Bedankt voor de geile avond en je verslag en complimenten
Na een heerlijke avond mijn allereerste verslag op het forum…
Gisteren begon mijn dag al vroeg met eerst een afspraak in het noorden en daarna een aantal klantbezoeken en presentaties in Amsterdam en omgeving, erg leuk maar vermoeiend zeker met de hitte. Tussen de afspraken door las ik ergens in de middag de oproep van “Byzonderstel” op het forum. Wellicht door de hitte, de vele korte rokjes om mij heen, en de oproep op het forum was ik toch wat geil geworden. Ik nam het besluit om daar iets aan te doen en op de terugweg via Amersfoort naar huis te rijden.
Helaas liep een afspraak nogal uit en door en aantal files op de route besloot ik pas later dan gepland uit de hoofdstad te vertrekken. Uiteindelijk parkeerde ik pas ruim na 20.00 uur de auto en wandelde ik zonder verwachtingen en een beetje vermoeid het EC binnen.
Bij binnenkomst was het gezellig druk, maar niet te druk en gelukkig bleek het naakt dag te zijn en iedereen dus naakt (behalve de dames, maar dat vind ik juist geil). Iedereen gedag gezegd, snel mijn kleding en sokken
uitgetrokken, naar het toilet en mij opgefrist.
De sfeer zat er al goed in volgens mij hadden Byzonderstel en de aanwezige mannen al een aantal sessies er op zitten. Op het bed zaten twee heerlijke dames. Een prachtige blonde dame (sorry ik ben je naam vergeten), in een zwart lingerie setje. De ander was Isa die volgens mij net voor mij was binnengekomen. Wat heerlijke jongedame, gekleed in een zwart blouse, kanten slipje en in zwarte hakken. Mooi slank, rondingen op alle juiste plekken, prachtige brosten, wat een plaatje.
Na wat geklets te hebben en Isa op haar gemak was gesteld door de blonde dame ging Isa lekker op het bed liggen en werd zij eerst door vele handen gestreeld. Vervolgens nam zij verschillende pikken in haar handen en later in haar mond. Wat een prachtig schouwspel om op een afstandje te aanschouwen en haar lekker te horen kreunen van genot.
Ondertussen merkte ik dat mijn vermoeidheid plots was verdwenen… als sneeuw voor de zon… Ik nam plaats op het bed. Isa pakte mijn stijve pik vast en ik werd eerst heerlijk afgetrokken, daarna gepijpt en ondertussen verwende ik haar mooie borsten. Naast mij kwamen verschillende heren klaar een in haar hand en de ander over haar geile tieten, wat een geile bedoeling
Toen een van de heren klaar met beffen was pakte ik een condoom en deed deze om haar als eerste te mogen neuken wat een voorrecht en genot was dat. In missionaris standje met haar benen om mijn middel geklemd en ondertussen zoog en trok zij de ander heren af, wat een uitzicht. Zo lekker ben ik al tijden niet meer klaargekomen en volgens mij was er aan het gekreun te horen voor Isa ook een hoogte punt
.
Daarna heb ik weer wat afstand genomen en werd Isa nog door een aantal heren lekker geneukt terwijl de blonde dame druk in de weer was met de Schotse meneer op de bank naast het bed, lekker geil…
Na een pauze en toen Byzonderstel (helaas) het EC had verlaten en pijpte Isa er nog lustig op los en werd ze nog lekker geneukt door de heren. En heb daarna Isa lekker staand van achteren geneukt, wat een uitzicht op die heerlijke kont en lekker met die geile tieten spelen.
Ik ben vast nog wat vergeten door geilheid, maar dat lees ik vast terug in de andere verslagen.
Wat een geile avond! Iedereen bedankt en Byzonderstel en Isa in het bijzonder!
Bedankt voor de geile avond en je verslag en complimenten

Na een heerlijke avond mijn allereerste verslag op het forum…
Gisteren begon mijn dag al vroeg met eerst een afspraak in het noorden en daarna een aantal klantbezoeken en presentaties in Amsterdam en omgeving, erg leuk maar vermoeiend zeker met de hitte. Tussen de afspraken door las ik ergens in de middag de oproep van “Byzonderstel” op het forum. Wellicht door de hitte, de vele korte rokjes om mij heen, en de oproep op het forum was ik toch wat geil geworden. Ik nam het besluit om daar iets aan te doen en op de terugweg via Amersfoort naar huis te rijden.
Helaas liep een afspraak nogal uit en door en aantal files op de route besloot ik pas later dan gepland uit de hoofdstad te vertrekken. Uiteindelijk parkeerde ik pas ruim na 20.00 uur de auto en wandelde ik zonder verwachtingen en een beetje vermoeid het EC binnen.
Bij binnenkomst was het gezellig druk, maar niet te druk en gelukkig bleek het naakt dag te zijn en iedereen dus naakt (behalve de dames, maar dat vind ik juist geil). Iedereen gedag gezegd, snel mijn kleding en sokken

De sfeer zat er al goed in volgens mij hadden Byzonderstel en de aanwezige mannen al een aantal sessies er op zitten. Op het bed zaten twee heerlijke dames. Een prachtige blonde dame (sorry ik ben je naam vergeten), in een zwart lingerie setje. De ander was Isa die volgens mij net voor mij was binnengekomen. Wat heerlijke jongedame, gekleed in een zwart blouse, kanten slipje en in zwarte hakken. Mooi slank, rondingen op alle juiste plekken, prachtige brosten, wat een plaatje.
Na wat geklets te hebben en Isa op haar gemak was gesteld door de blonde dame ging Isa lekker op het bed liggen en werd zij eerst door vele handen gestreeld. Vervolgens nam zij verschillende pikken in haar handen en later in haar mond. Wat een prachtig schouwspel om op een afstandje te aanschouwen en haar lekker te horen kreunen van genot.
Ondertussen merkte ik dat mijn vermoeidheid plots was verdwenen… als sneeuw voor de zon… Ik nam plaats op het bed. Isa pakte mijn stijve pik vast en ik werd eerst heerlijk afgetrokken, daarna gepijpt en ondertussen verwende ik haar mooie borsten. Naast mij kwamen verschillende heren klaar een in haar hand en de ander over haar geile tieten, wat een geile bedoeling

Toen een van de heren klaar met beffen was pakte ik een condoom en deed deze om haar als eerste te mogen neuken wat een voorrecht en genot was dat. In missionaris standje met haar benen om mijn middel geklemd en ondertussen zoog en trok zij de ander heren af, wat een uitzicht. Zo lekker ben ik al tijden niet meer klaargekomen en volgens mij was er aan het gekreun te horen voor Isa ook een hoogte punt

Daarna heb ik weer wat afstand genomen en werd Isa nog door een aantal heren lekker geneukt terwijl de blonde dame druk in de weer was met de Schotse meneer op de bank naast het bed, lekker geil…
Na een pauze en toen Byzonderstel (helaas) het EC had verlaten en pijpte Isa er nog lustig op los en werd ze nog lekker geneukt door de heren. En heb daarna Isa lekker staand van achteren geneukt, wat een uitzicht op die heerlijke kont en lekker met die geile tieten spelen.
Ik ben vast nog wat vergeten door geilheid, maar dat lees ik vast terug in de andere verslagen.
Wat een geile avond! Iedereen bedankt en Byzonderstel en Isa in het bijzonder!
Actief / >2x klaarkomen, atletisch en gespierd (79kg, 178cm), fris en verzorgd, fijn gereedschap (23 x 15cm Ø).
-
- Contacteer:
Wat heerlijk om jullie reacties te lezen, vooral van bijzonder stel en Ricard. Het is een beetje herbeleven en het maakt me nog meer uitzien naar een volgende keer. Ik ga eens heerlijk bedenken wat ik op mijn bucketlist zet 

-
- Leeftijd: 57
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
voor wat betreft de sokken:
misschien een leuk idee voor de volgende naaktdag om alle heren eens op de sokken te laten rondlopen??
zo de heer is,zijn zijn sokken
lijkt me een leuk en origineel idee...
ik trek mijn geitewollen sokken aan

misschien een leuk idee voor de volgende naaktdag om alle heren eens op de sokken te laten rondlopen??
zo de heer is,zijn zijn sokken
lijkt me een leuk en origineel idee...
ik trek mijn geitewollen sokken aan

-
- Contacteer:
Of je geilewollen sokken
origineel is het wel maar of het nou echt heel spannend is....misschien in hartje winter, dan hou ik de mijne ook aan 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten