Animo transman?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Joey-Tguy
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Animo transman?

Bericht door Joey-Tguy »

Hi Allemaal,

Ik ben Joey, een transman geboren als vrouw maar ga door het leven als man...

Ik ben benieuwd hoe men in de sexbios hiermee omgaat?
Mijn fantasie is om eens lekker met andere te geilen en misschien genomen te worden (in mijn kutje) door een vent of vrouw met strapon of zelfs een dame met een extraatje...

Ik geil ook als sub op wat sm en lichtere vernedering.
Ultieme fantasie is een gangbang, maar of ik dat durf?
Is hier animo voor?
dave47
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Animo transman?

Bericht door dave47 »

Hallo Transman. Lijkt me leuk en spannend om je te ontmoeten. Wanneer ben je van plan te komen? Groeten Dave
top035

Bericht door top035 »

heb ook wel interesse
Uschi
Leeftijd: 0
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Uschi »

Hoe men daar op reageert zal sterk van persoon tot persoon verschillen natuurlijk (en het ene bezoekje is het ander niet) maar als je de stoute schoenen aan trekt en gewoon een paar keer langs wipt zul je zien dat EC een plek bij uitstek is om "geheel vrijblijvend maar met alle mogelijkheden tot" gelijkgestemden tegen te komen met wie je in de loop der tijd (weken/maanden/jaren) veel veel zo niet al je fantasieën kunt verwezenlijken. Als je je komst/wensen van te voren kenbaar maakt zit die gangbang er vast ook nog wel een keer in. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat zo'n gangbang super geil is om te ondergaan maar raad je aan om niet direct in het diepe te springen en eerst eens te ervaren hoe het is om sex met/in bijzijn van anderen te hebben. Als je je hart volgt en de kunst beheerst om je eigen grenzen te bewaken (zowel naar jezelf als naar anderen toe) dan kan er weinig mis gaan. Volg je hart, geef schaamteloos toe aan je verlangens en doe niets dat tegen je gevoel in gaat (voelt iets waar je aan begon op enig moment niet prettig dan kun je die activiteit op ieder gewenst moment weer stoppen en omgekeerd, schreeuwd het stemmetje in je om iets te doen maar durf je niet goed, gewoon doen want je hebt weinig te verliezen en veel te winnen). Rest mij je veel plezier/avontuur toe te wensen en wellicht tot ziens/speels
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
wilbifun
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door wilbifun »

Hoi,

Ik wil wel je meester zijn voor je sm gevoelens. Ik doe geen extremen dus ben prima meester voor beginnend speler.

Uiteraard eerst afspreken of er een klik en vertrouwen is.

Groet,
Wilbifun
Ondernemende kinky Bi man.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten