De ontmoeting van Mimi en Isa

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

De ontmoeting van Mimi en Isa

Bericht door Benno2 »

Het moest er van komen.
Zowel Isa als Mimi zijn mooie, bloedhete vrouwen die allebei in de afgelopen maanden de EC zijn gaan bezoeken op zoek naar spanning en seksuele bevrediging. Beiden zijn al heel wat keren geweest, maar nog nooit tegelijkertijd. Vandaag was het zover. En Loodgieter had er een mooi scenario voor bedacht.

Isa is er om 15.45 uur al en nadat ze zich heeft omgekleed in een spannend setje wordt ze door ons met polsboeien aan het wandrek gezet. Loodgieter komt net van zijn werk en wil zich nog even douchen voordat Mimi komt. "Laat haar maar even met rust en raak haar niet aan", geeft hij als opdracht en hij springt in de douche...

Daar staat ze dan. Ze heeft zich er vreselijk op verheugd en is al vanaf vanmorgen 6 uur toen ze opstond zo geil als boter. En nou moet ze wachten, met haar kutje en borsten bloot en vastgeketend aan een wandrek. Ze zegt: "Jullie hoeven hem toch niet te gehoorzamen. Kunnen jullie niet burgerlijk ongehoorzaam zijn?" Ondanks dat ik weet dat Loodgieter de spanning alleen maar verder wil opvoeren, kan ik het niet laten om even aan Isa's kutje te voelen. Jawel hoor, ze is al drijfnat. Ze kan gewoon niet wachten.

Het is erg druk. Veel bekenden en een paar gezichten die ik niet eerder heb gezien. Kennelijk zijn alle regulars uitgenodigd. Als Loodgieter van onder de douche vandaan komt loopt het tegen half 5 en is Mimi er nog niet. "Waar blijft ze nou?" vraagt Isa. Er worden grappen gemaakt dat als Mimi niet komt, zij in haar eentje al de mannen moet afwerken. Het zijn er zeker 20.

Omdat Isa echt niet meer te houden is, zeker als ze flink wordt betast terwijl ze nog vastgebonden staat, maakt Loodgieter haar los en zet haar op haar knieën. Ze moet alle pikken even zuigen en dat doet ze met verve. Man, wat kan ze lekker pijpen. Omdat Mimi er nog steeds niet is, zetten we haar voorover tegen het bed en ik mag de spits afbijten. Ik ga achter haar staan en duw zonder pardon mijn pik bij haar naar binnen. Geen probleem natuurlijk want ze is al zo geil als boter. Na een behoorlijk tijdje neemt Jack het van me over. En daarna nog wat anderen.

Dan komt eindelijk dan toch Mimi binnen samen met Gooiseminnaar. Isa wordt helemaal enthousiast. Ze was erg benieuwd naar de blonde schone. Mimi kleedt zich uit en heeft net als Isa een mooi setje aan. Na een eerste begroeting gaat Isa even pauzeren met een sigaret. Intussen wordt Mimi aan het wandrek gezet. Als Isa terugkomt krijgt ze de ruimte om Mimi's heerlijke lichaam te verkennen. Ze gaat er vol voor. Opgewonden, hongerig, alsof ze helemaal in Mimi wil kruipen, zoent ze haar, betast ze haar, vingert, likt, proeft, knijpt...

Dan nemen Loodgieter en ik Isa mee naar het toilet en snoeren de speciaal hiervoor gekochte voorbinddildo aan haar vast. Ze heeft de enorme zwarte voorbinddildo vooraf al even gepast, dus het is zo gebeurd. Er zit een gebogen stuk aan dat in haar kutje gaat en dat met een afstandsbediening kan trillen. De pik zelf is zeker 20 cm of meer. Gewapend met dit gevaarte gaat Isa naar Mimi, die op haar knieën gaat om Isa te "pijpen". Daarna wordt ze klaargelegd op het matras met haar benen in de lucht. Isa gaat tussen haar benen staan en met enige moeite (ze voelt immers niet wat ze doet, zoals wij) steekt ze hem in Mimi's kutje. Ze begint Mimi te neuken en het is duidelijk dat beide dames hier enorm van genieten. Isa doet haar best om flink hard en lang te neuken, maar komt er achter dat dat nog best vermoeiend kan zijn.

Met behulp van wat glijmiddel neukt Isa Mimi vervolgens ook anaal. Op een gegeven moment zet Loodgieter het trilmechanisme aan, waardoor het gedeelte dat in Isa zit begint te vibreren. Het genot spat er vanaf.

Isa wist van te voren dat ze dit zou gaan doen. Mimi wist van niets. Die wist niet dat de eerste kennismaking zo zou zijn. Wat Isa echter niet van te voren wist dat daarna de rollen omgedraaid zouden worden. We bevrijden Isa van de voorbinddildo en doen m bij Mimi om. Nu is Isa aan de beurt om door een vrouw geneukt te worden en ook Mimi kwijt zich bijzonder goed van deze taak.

Al met al een memorabel schouwspel, maar wij mannen vragen ons onderhand wel af wat wij hier nog voor een functie hebben. Het testosterongehalte vliegt door het plafond door het zien van deze twee kanjers die elkaar te grazen nemen met de grote rubberen voorbindpik. Daarom is het tijd dat wij mee doen. De dames worden uit elkaar gehaald en naast elkaar op het bed gelegd. Wederom als eerste kruip ik tussen de benen van Mimi om ook haar even lekker te neuken. Ik wil er eigenlijk oneindig mee doorgaan, maar er zijn erg veel actieve doeners, dus ik sta mijn plaats met tegenzin af. Helaas is het dan ook tijd om aan te kleden, want ik moet er vandoor. Het is bijna half zes, maar het feest lijkt nog lang niet afgelopen. Voordat ik vertrek zie ik Loodgieter die op zijn rug ligt en gepijpt wordt door Isa. Van achteren wordt ze genadeloos hard genomen door Blacko. Mimi wordt omringd door Flirt4You, Gooise, Hou Hem Hoog en nog een paar mannen. Ik vergeet vast een paar mannen maar in elk geval zag ik nog Ricardo, Eddie, Glenn, Naughtynature, Bertus en vele anderen. De dames waren nog lang niet klaar. Ik hoop dat anderen het verhaal kunnen aanvullen, want het was legendarisch.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 07 okt 2016 07:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
herman
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: De ontmoeting van Mimi en Isa

Bericht door herman »

Super dat de dames zo veel plezier hebben beleefd met elkaar. En met de mannen. Ik was er niet bij, maar had ongetwijfeld heerlijk genoten van het schouwspel. In mijn fantasie was ik er toch bij en had de dames dan ook heerlijk laten genieten. En tja, de gedachten daar aan doen me verlangen dat er een vervolg komt. En dat ik er dan wel echt bij ben.
Isa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Isa »

Mmmmm jammie ....zo lekker :D ik zal jou heerlijke verhaal morgen gaan aanvullen Benno. Maar nu vallen mijn oogjes toch echt dicht en wil mijn lijf alleen maar liggen en slapen en nagenieten van een heerlijk middagje ec truste xxx
frankvanwielen
Leeftijd: 42
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door frankvanwielen »

Wát een geile verhalen! Heerlijk te lezen dat jullie zo genoten hebben samen! :D

Ik was onderweg, ondanks mijn verlate afspraak die ook nog uitliep, maar het pastte toch niet in de agenda helaas. Daardoor heb ik dit helaas moeten missen. Complimenten voor Loodgieter voor het organiseren en alle mannen die zich gedragen hebben (het kan dus wel!) En uiteraard heeel veel complimenten voor Isa en Mimi, de twee geile middelpunten die toch maar mooi het lef hebben hun geilheid zo openbaar te delen. Sjapoo!

De volgende keer ben ik er graag bij!

Groeten en een geil weekend!
Frank
Try me, you'll love it! :)
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Als er nog deelnemers aan het feestje van gisteren zijn die hun ervaringen willen delen, dan ben ik heel benieuwd.
Omdat ik tegen half zes weg moest heb ik best veel gemist, geloof ik.
Loodgieter
Leeftijd: 50
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

He Benno.

Dat je wat gemist heb is zeker , de mannen waren actief , en de dames kregen er niet genoeg van.
Het feestje is nog 21/2 uur doorgegaan nadat je weg gegaan bent.

Isa maakt een verslag , en is daar nu mee bezig.
Ze is net uit haar bedje , dat komt omdat ze gisteren door een paar mannen verwent is , en daarvan een beetje moe was.

Ik had +/- 15 mannen uitgenodigd voor deze 2 dames.
Normaal komen er dan een stuk of 8 , maar nu waren er 2 niet
Het was naaktdag , dus er waren al een aantal mannen , dus het was druk ja.

Geen probleem , de mannen hebben zich keurig gedragen , het was een grote bende in de darkroom en rond het grote bed , de meeste hebben mee helpen opruimen ,
Ik zag Gooiseminnaar zelfs met een emmer water en een dweil lopen.
Heren bedank , dat jullie het geduld op hebben kunnen brengen om van deze 2 sletjes af te blijven toen ze met elkaar aan het spelen waren het eerste half uur.
Ze kenden elkaar nog niet , dus moesten even kennis maken.
en iedereen bedankt voor de goede samenwerking.
De dames hebben genoten dank zij jullie.

Patricia bedankt ,het was heerlijk warm bij je.

Gr. Loodgieter
Laatst gewijzigd door Loodgieter op 07 okt 2016 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ik vrees dat ik inderdaad veel gemist heb. :(
Gelukkig zullen we beide dames vast en zeker vaker gaan zien.
Ben erg benieuwd naar het verslag van Isa.
musketier
Contacteer:

Bericht door musketier »

Ik liep het geile samen zijn toevallig aan. Mijn eerste bezoek nota bene. Yammy!!!
Eroticcinema A'foort
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Allen bedankt voor het netjes achterlaten van de cinema TOP!
Patricia
Erotica Amersfoort
Pleasuretown
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Pleasuretown »

Zo te lezen is het weer heel gezellig geweest in de bios. Ik heb geprobeerd om een gaatje vrij te maken maar dit is helaas niet gelukt. Was dan ook heel moeilijk om mij te richten om mijn werkzaamheden toen dit geile feestje gaande was.
Wat Benno al aangaf ze zulken vast en zeker nog eens binnen wandelen voor nieuwe ontdekkingen en uitdagingen.
Ook ik kan niet wachten op het verslag van Isa.
Hopelijk wordt t snel dunnetjes overgedaan en kan /mag ik mee genieten van dit moois.
Fijn weekend allemaal.

Groet,
Pleasure
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten