Bi stel vrijdagmiddag 21-10
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Bi stel vrijdagmiddag 21-10
Hoi ,
Wij bi stel willen vrijdagmiddag weer eens naar de sexbios komen.
Welke lekkere bi pikken komen er ook.
We horen het graag
XXX Mial
Wij bi stel willen vrijdagmiddag weer eens naar de sexbios komen.
Welke lekkere bi pikken komen er ook.
We horen het graag
XXX Mial
-
- Contacteer:
Re: Bi stel vrijdagmiddag 21-10
Ha stel Mial,
We hebben elkaar nog niet eerder ontmoet, maar eens moet de eerste keer zijn...
Ben zeker van plan morgenmiddag te komen. Ben 57 maar word meestal wat jonger geschat, kan me zowel met vrouwen als mannen vermaken (en ik hoop dat dat wederzijds is
).
Als trein en werk op het laatste moment geen roet in het eten gooien, ben ik erbij!
We hebben elkaar nog niet eerder ontmoet, maar eens moet de eerste keer zijn...
Ben zeker van plan morgenmiddag te komen. Ben 57 maar word meestal wat jonger geschat, kan me zowel met vrouwen als mannen vermaken (en ik hoop dat dat wederzijds is

Als trein en werk op het laatste moment geen roet in het eten gooien, ben ik erbij!
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Hi Mial, zijn jullie man en vrouw of twee mannen?
Hoe laat zijn jullie in de bios.
Ik ben een geile biman van 49.
Hoe laat zijn jullie in de bios.
Ik ben een geile biman van 49.
-
- Contacteer:
Voord de zekerheid
Wij zijn man en vrouw
Wij zijn man en vrouw
-
- Leeftijd: 55
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Ik ben er morgen bij Mial. Hoe laat zijn jullie daar?
-
- Contacteer:
wij rond 2 a 3 uur aanwezig ligt aan de file
-
- Leeftijd: 32
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Dat gaat een leuke middag worden 

Fan van gloryholes, zowel ontvangend als gevend. Voor dames, stellen en jonge mannen (<30) mits geschoren en schoon.
-
- Contacteer:
Een leuke middag is het zeker geworden...
Bij binnenkomst rond half drie al een gezelschap mannen in gespannen afwachting van het aangekondigde koppel. Rond drie uur kwam het stel Mial binnen. Ze hadden nog wat tijd nodig om op temperatuur te komen (anders dan gebruikelijk was het inderdaad een beetje frisjes), maar op een gegeven moment begaven ze zich toch naar de hokjes met de gloryholes.
Eerlijk gezegd vond ik het op dat moment echt too much: een horde hitsige kerels die zich stonden te verdringen voor de spaarzame gloryholes, zo ongeveer in elkaars nek hijgend om maar geen glimp van de prachtige dame te missen. Maar ieder zijn/haar ding, dus als de hoofdrolspelers in kwestie daar geen moeite mee hebben, wie ben ik dan ....? Ik heb me dus maar even afzijdig gehouden totdat ons stel weer richting het grote bed kwam. Waar zij zich gewillig beschikbaar stelde om te betasten en betast te worden.
En daar werd driftig gebruik van gemaakt. Wat een lekkere dame om te zien, wat een lekker lijf om te strelen en te voelen. Zeker toen ze me begon te pijpen. Na een korte onderbreking om plaats te maken voor een medebezoeker ben ik lekker over haar borsten klaargekomen. Mijn aanbod om doekjes te pakken werd lachend afgewezen: in de douche is voldoende water, en daar valt wat voor te zeggen natuurlijk.
Zo tegen half vijf riepen er voor mij weer andere plichten (en een stuk minder aangename...), dus met een kus bedankt en afscheid genomen. Maar voor de zekerheid nog maar eens: Mial, bedankt, jullie zijn een stel kanjers XXX
Bij binnenkomst rond half drie al een gezelschap mannen in gespannen afwachting van het aangekondigde koppel. Rond drie uur kwam het stel Mial binnen. Ze hadden nog wat tijd nodig om op temperatuur te komen (anders dan gebruikelijk was het inderdaad een beetje frisjes), maar op een gegeven moment begaven ze zich toch naar de hokjes met de gloryholes.
Eerlijk gezegd vond ik het op dat moment echt too much: een horde hitsige kerels die zich stonden te verdringen voor de spaarzame gloryholes, zo ongeveer in elkaars nek hijgend om maar geen glimp van de prachtige dame te missen. Maar ieder zijn/haar ding, dus als de hoofdrolspelers in kwestie daar geen moeite mee hebben, wie ben ik dan ....? Ik heb me dus maar even afzijdig gehouden totdat ons stel weer richting het grote bed kwam. Waar zij zich gewillig beschikbaar stelde om te betasten en betast te worden.
En daar werd driftig gebruik van gemaakt. Wat een lekkere dame om te zien, wat een lekker lijf om te strelen en te voelen. Zeker toen ze me begon te pijpen. Na een korte onderbreking om plaats te maken voor een medebezoeker ben ik lekker over haar borsten klaargekomen. Mijn aanbod om doekjes te pakken werd lachend afgewezen: in de douche is voldoende water, en daar valt wat voor te zeggen natuurlijk.
Zo tegen half vijf riepen er voor mij weer andere plichten (en een stuk minder aangename...), dus met een kus bedankt en afscheid genomen. Maar voor de zekerheid nog maar eens: Mial, bedankt, jullie zijn een stel kanjers XXX
-
- Contacteer:
ok thnx voor het leuke verhaaltje
Wij kunnen helaas niet zien wat er buiten de glory holes gebeurt maar vinden het leuk om daar even in te staan
Daarna kan er van alles zoals jullie gemerkt hebben
maar tot een volgende keer
Wij kunnen helaas niet zien wat er buiten de glory holes gebeurt maar vinden het leuk om daar even in te staan
Daarna kan er van alles zoals jullie gemerkt hebben
maar tot een volgende keer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten