Kind in de snoepwinkel

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Isa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Kind in de snoepwinkel

Bericht door Isa »

Dit feestje had ik ook wel willen meemaken zeg....klinkt super gezellig en geil. Jammer dat ik zaterdag niet kon, Ik ben gek op dit soort snoeppartijtjes :D weer een mooi verslag Benno, Thanxxx
stel74
Geaardheid: bi
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door stel74 »

van ons mogen er ook wel meer van zulke komen, maar dan ook wat meer jonge mannen er bij ;)
Mr&Mrs
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Mr&Mrs »

Benno schreef:CBR Motorstel stuurde mij een berichtje: we hebben zaterdag afgesproken met Stelbuitensex. Kom je ook? Daar had ik wel zin in. Heb dit stel 1 keer eerder meegemaakt en dat was erg goed bevallen. Dus om half 2 ben ik in de EC. Bij binnenkomst kijk ik altijd even door het gordijn van de heterozaal. Daar zit tot mijn verrassing Stel74. Die hadden aangekondigd een dezer dagen te willen komen, maar ik wist niet dat ze er nu zouden zijn. Ze zitten samen film te kijken en worden voor de verandering nu eens niet belaagd door hordes mannen.

In de algemene ruimte zie ik M van CBR Motorstel. H is samen met Naughtynature buiten nog aan het roken. Ook Gooise Minnaar is er. Na een tijdje komt Stelbuitensex (H en C) binnen. Het wordt steeds gezelliger. Er wordt bijgekletst en gelachen. M heeft een cadeautje meegenomen voor C. M is al in haar speeljurkje en het duurt niet lang voordat C het hare ook heeft aangetrokken. Ook de mannen zijn gauw naakt of bijna naakt. Er komt nog een stel binnen (Angela100), maar hen heb ik niet meer gezien. later blijkt dat ze het te druk vonden). Tja...

Het spel staat net op het punt te beginnen als er nog een mooie vrouw binnenkomt. Laten we haar A noemen. Zij heeft niet veel tijd maar wil graag een half uurtje meedoen. Ik voel me als een kind in de snoepwinkel met al dat vrouwelijk schoon. Binnen de kortste keren ligt er een kluwen van geile naakte lichamen op het grote matras. 3 prachtige vrouwen die elkaar betasten en likken en een stuk of wat mannen die gepijpt worden, die de vrouwen likken en vingeren en ook neuken. M kruipt tussen de benen van C en likt haar kutje, terwijl ik haar van achteren neuk. Haar man H houdt de benen van C stevig vast, want als C klaarkomt, dan gaat dat zo heftig dat ze alle kanten op schopt en dat kan gevaarlijk zijn. Gelukkig zijn we daar op bedacht en worden er voorzorgsmaatregelen genomen.
A wordt intussen in beslag genomen door o.a. Naughty en Gooise. Als ik zie dat er plek vrijkomt tussen haar benen, neem ik de gelegenheid te baat om haar even lekker te likken en daarna flink te neuken. Ze is zooooo lekker!

Ik vraag me af wat Stel74 inmiddels aan het doen is. Ik hoor geluid uit de darkroom komen: het gerammel van kettingen. De mooie wulpse vrouw van het stel ligt geblinddoekt in de sling en haar vriend staat er naast. Ze is met een vibrator bezig haar kutje te stimuleren en hij heeft een tweede waarmee hij haar ook bewerkt. Ze begint net op gang te komen. Meerdere mannen komen kijken naar dit prachtige schouwspel. Ook A komt kijken. Ik ga tussen haar benen staan zodat ik goed zicht heb op wat er gebeurt. Ik word wel gewaarschuwd dat ik nat kan worden. Dat maakt me niets uit, want ik ben toch helemaal naakt. A streelt de borsten van de vrouw in de sling, die nu echt op stoom begint te komen. En ja hoor, daar gaat ze! Grote stralen spuit ze uit haar kutje terwijl ze een kreet van wellust slaakt. Ze gaat door en herhaalt dat nog een paar keer. Aan haar vriend vraag ik of ze misschien een pik wil in dat drijfnatte kutje. Hij vraagt het zijn geblinddoekte vriendin en die zegt ja. Ik vind squirtende vrouwen erg geil dus ik ben in opperste staat van opwinding. Ik steek mijn pik in haar druipende kutje en begin haar hard te neuken. De vloer is al behoorlijk nat en ik moet oppassen dat ik iet uitglijd. Haar opwinding is nog niet gezakt en het duurt niet lang of ze duwt haar bekken omhoog. Mijn pik schiet eruit en ze spuit me helemaal onder. Meteen steek ik hem er weer in en neuk haar verder. Weer spuit ze haar kutje leeg. De spetters vliegen in het rond. Ik voel het overal. Zo gaat het door totdat ik even pauze moet nemen wegens buiten adem. Ook zij heeft even pauze nodig om te drinken en het vele verloren vocht aan te vullen.

Zoals gezegd had A maar een half uurtje, dus zij moet weg. Kort daarna moet ik ook gaan omdat ik een afspraak heb om 3 uur. Heel jammer, want het was supergezellig. Daarom besluit ik ook, zodra ik klaar ben met die afspraak weer terug te gaan. Om half 4 ben ik er weer. CBR Motorstel, Stelbuitensex en Stel74 zijn er nog. Ongetwijfeld zijn er in de afgelopen anderhalf uur nog meer geile dingen voorgevallen. Op het moment is M met een man bezig die ik niet ken. C wordt stevig genuekt door Naughty en de dame van Stel74 wordt zeer uitgebreid gebeft door een man in wit ondergoed. Ze ligt voluit te genieten en staat weer op het punt klaar te komen. Ze waarschuwt de ijverige beffer dat hij nat kan worden, maar die gaat ongestoord verder. Ze komt en maakteen flinke natte plek in het witte laken dat Erwin deze middag speciaal over het bed heeft gespannen. Daarna gaat ze douchen en vertrekken ze jammer genoeg.

We blijven met een klein clubje over. De sfeer is top. M vraagt aan C of ze niet een keer vastgebonden wil worden. Dat lijkt haar niks, zegt ze. M heeft een idee. Ze gaat op het bed staan en maakt de kettingen los met de stangen met leren banden aan het uiteinde. Ik help haar de stangen tot een halve meter boven het bed te laten hangen. dan gaat ze liggen en ik maak alle vier de leren banden vast aan polsen en enkels. Ze ligt er geil bij zo en ik vind het lekker om haar even te beffen. Het idee is dat ze aan C laat zien dat het best leuk is. C wil wel proberen om alleen haar benen te laten vastbinden. Dat is goed, zegt M, dan kun je ook niet zo schoppen. Briljant!

terwijl M met haar polsen blijft vastzitten aan de ene stang, maak ik C met haar enkels vast aan de andere stang. Zo liggen ze lekker naast elkaar. Al die tijd staat er een jongeman, reeds uitgekleed, toe te kijken. M vraagt: "Ben jij jong en geil?". Dat ie jong was klopt wel. En gezien zijn stijve pik neem ik aan dat ie ook geil is. Het blijkt dat zijn forumnaam Jongengeil is en dat hij met M had afgesproken dat hij vandaag voor het eerst naar de EC zou komen. M nodigt hem uit om mee te doen en dat aanbod neemt hij graag aan.
Ik ga me intussen met de vastgebonden C bezighouden. M's man H houdt C's armen vast, zodat ze toch helemaal vastgebonden lijkt. Ik ga tussen haar benen zitten en begin haar te neuken. Na een tijdje zegt C dat haar benen gaan slapen, dus we maken haar weer los. Even lijkt haar linkerbeen niet meer los te krijgen, wat een vervelende situatie zou opleveren. Gelukkig komt het goed en kunnen we weer verder. Naast me op het bed is Jongengeil M aan het neuken en Naughtynature heeft zijn pik in C haar mond geduwd. Kort na elkaar komen ze allemaal klaar. Jongengeil spuit zich in M leeg. Naughty komt over C haar borsten en als ik C nog even lik en vinger begint ze alsnog alle kanten op te schoppen en moet ik oppassen dat ik niet geraakt wordt.

Hierna ga ik met C en M douchen. M zeept mijn pik in en begint me af te trekken. Een man met een baard uit het oosten van het land, die net pas is gearriveerd en het zo jammer vond dat het feestje al was afgelopen, stapt ook de douche in en vraagt of hij erbij mag. Jawel hoor, C neemt hem onder handen en niet veel later zijn ook hij en ik klaargekomen in de vaardige handen van deze twee topdames. Het was ouderwets gezellig. Iedereen bedankt en tot het volgende feestje.
Wat heb je toch een geweldige manier van (be)schrijven. Alsof wij er bij waren....
Complimenten!!!

Mr&Mrs
Naughtynature
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Naughtynature »

Was een top middag heerlijke geile vrouwen die genieten van het hele spel en gelukkig allemaal normale niet opdringerige respectvolle mannen. Complimenten aan alle aanwezigen.
Grt.
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

De oudere mannen deden het toch ook niet slecht ;)
stel74 schreef:van ons mogen er ook wel meer van zulke komen, maar dan ook wat meer jonge mannen er bij ;)
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
stel74
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door stel74 »

Nee dat niet, maar een paar jonger dan 30 erbij zou ook leuk zijn

Xxx

Benno schreef:De oudere mannen deden het toch ook niet slecht ;)
stel74 schreef:van ons mogen er ook wel meer van zulke komen, maar dan ook wat meer jonge mannen er bij ;)
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Dat is het voordeel van een blinddoek :lol:
Kan ze niet zien hoe oud of jong de mannen zijn.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
harryleuker
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door harryleuker »

Hoihoi, wat een prachtig verhaal, he lijk the echt te gek om een mee te doen!
Is de mix tussen mannen en vrouwen altijd zo? Hoe si dat bijvoorbeeld tijdens de donderdagavonden?

groetjes,
harm
mike2002
Contacteer:

Bericht door mike2002 »

Hoi Benno mooi verslag die man in het wit was ik , heerlijk dat die vrouw spuitend in me mond kwam zeg echt super, het is altijd een verrassing als je naar een sexbios gaat , maar deze zaterdag overtrof al mujn verwachtingen...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten