kort bezoekje naaktdag
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
kort bezoekje naaktdag
Vanmiddag even tijd voor een kort bezoek aan de EC. Als ik om 3 uur binnenkom zijn er alleen een hoop mannen met elkaar bezig... niet echt mijn ding. Ik ga even naar buiten voor een boodschap. Als ik even later terugkom komt ook Flirt4you binnen met een mooie blonde meid: Monique. Ze heeft een halsband om, wat doet vermoeden dat ze een subje is. Dat blijkt ook al spoedig als we binnen zijn. Als iedereen uit de kleren is heeft Monique alleen nog een rood lingeriesetje aan. Flirt bevestigt een wit koord aan haar halsband en doet haar een blinddoek om. Hij zet haar met haar buik tegen het wandrek en geeft haar een paar rake klappen op haar billen. Ze krimpt een beetje ineen, maar je ziet dat ze vooral geniet. Dan laat Flirt mij het even overnemen. Ik ben niet zo'n superdominant type, maar ik vind het toch wel lekker om haar een paar klappen op haar lekkere billen te geven en tussendoor te voelen wat een heerlijk lijf ze heeft.
Flirt laat alle mannen die zich inmiddels verzameld hebben ook even Monique betasten. Daarna neemt hij haar mee naar de gynaecologenstoel. Ik help hem haar vast te zetten met de riemen voor polsen en benen. Dan knielt Flirt tussen haar benen en begint haar te likken. Er staan een stuk of 8 mannen omheen die Monique betasten. Het is duidelijk dat zij geniet. Ze kronkelt alle kanten op... nou ja, voor zover dat mogelijk is met de riemen die haar benen en armen op z'n plaats houden. Schokkend en kreunend komt ze klaar. Ik neem het van Flirt over. Monique heeft een heerlijk strak en glad kutje. Ik lik haar terwijl ik twee vingers naar binnen duw en voel haar verstrakken als ze wederom klaarkomt.
Dan is het tijd om Monique te laten pijpen. De mannen kunnen om de beurt bij haar hoofd gaan staan. Ze doet haar mond open en je kunt hem er zo insteken. Groot of klein, tot de wortel gaat ie in het gulzige mondje van Monique. Als het nodig is helpt Flirt haar een handje door man en mond stevig tegen elkaar te drukken. Hij telt af tot 3 voordat Monique weer lucht krijgt.
Nadat ze zo'n beetje alle pikken in haar mond heeft gehad, mag ze uit de stoel en gaat haar blinddoek af. Ze gaat mee naar de darkroom, waar we haar vastbinden aan het kruis. Ze krijgt opnieuw klappen op haar billen. Flink harde ook. "Ik doe dit niet omdat ik dit nou leuk vind", zegt Flirt, "Ik doe het omdat zij het zo graag wil". "Wat een opoffering", zeg ik.
Tot slot maken we haar los en gaat ze op haar knieën voor ons zitten om ons zaad te ontvangen. Ik sta met mijn pik voor haar gezicht en ze hapt hem gulzig naar binnen en begint me stevig te pijpen. Ook haar handen gebruikt ze erbij en het duurt dan ook niet lang voordat ik klaarkom. De rest volgt. Als ze helemaal onder het zaad zit gaat ze met Flirt onder de douche. Ik kleed me aan en vertrek. Ben hooguit een uur binnen geweest, maar het was de moeite waard. Flirt4you en Monique bedankt.
Flirt laat alle mannen die zich inmiddels verzameld hebben ook even Monique betasten. Daarna neemt hij haar mee naar de gynaecologenstoel. Ik help hem haar vast te zetten met de riemen voor polsen en benen. Dan knielt Flirt tussen haar benen en begint haar te likken. Er staan een stuk of 8 mannen omheen die Monique betasten. Het is duidelijk dat zij geniet. Ze kronkelt alle kanten op... nou ja, voor zover dat mogelijk is met de riemen die haar benen en armen op z'n plaats houden. Schokkend en kreunend komt ze klaar. Ik neem het van Flirt over. Monique heeft een heerlijk strak en glad kutje. Ik lik haar terwijl ik twee vingers naar binnen duw en voel haar verstrakken als ze wederom klaarkomt.
Dan is het tijd om Monique te laten pijpen. De mannen kunnen om de beurt bij haar hoofd gaan staan. Ze doet haar mond open en je kunt hem er zo insteken. Groot of klein, tot de wortel gaat ie in het gulzige mondje van Monique. Als het nodig is helpt Flirt haar een handje door man en mond stevig tegen elkaar te drukken. Hij telt af tot 3 voordat Monique weer lucht krijgt.
Nadat ze zo'n beetje alle pikken in haar mond heeft gehad, mag ze uit de stoel en gaat haar blinddoek af. Ze gaat mee naar de darkroom, waar we haar vastbinden aan het kruis. Ze krijgt opnieuw klappen op haar billen. Flink harde ook. "Ik doe dit niet omdat ik dit nou leuk vind", zegt Flirt, "Ik doe het omdat zij het zo graag wil". "Wat een opoffering", zeg ik.
Tot slot maken we haar los en gaat ze op haar knieën voor ons zitten om ons zaad te ontvangen. Ik sta met mijn pik voor haar gezicht en ze hapt hem gulzig naar binnen en begint me stevig te pijpen. Ook haar handen gebruikt ze erbij en het duurt dan ook niet lang voordat ik klaarkom. De rest volgt. Als ze helemaal onder het zaad zit gaat ze met Flirt onder de douche. Ik kleed me aan en vertrek. Ben hooguit een uur binnen geweest, maar het was de moeite waard. Flirt4you en Monique bedankt.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief

- Plumberjack
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: kort bezoekje naaktdag
Mooi geschreven Benno.
Ik geniet van je avonturen in EC
Heb jij een eigen kamer in EC , of een open lijntje met EC ?
Groetjes Jack.
Groetjes Jack.
- Benno2
- Contacteer:
Nee Jack, gewoon puur mazzel hebben.
Ik liep toevallig binnen toen Flirt en Monique binnenkwamen. Flirt ken ik, maar met Monique was het een eerste kennismaking... en een hele aangename moet ik zeggen.
Ik liep toevallig binnen toen Flirt en Monique binnenkwamen. Flirt ken ik, maar met Monique was het een eerste kennismaking... en een hele aangename moet ik zeggen.
Plumberjack schreef:Mooi geschreven Benno.
Groetjes Jack.

- Plumberjack
- Contacteer:
Hoi Benno.
Jij bent geloof ik wel een aardige vent.
Ik kom eerdaags met een bevriend stel , ik denk dat ik jou dan maar is een uitnodiging stuur.
Zij ziet er best redelijk uit , 33 jaar en wil groot geschapen mooie mannen .
Minimaal 19 cm.
Zal straks een fotootje van haar hier op zetten.
Trouwens je hebt wel een goede neus , je weet wanneer de leuke dametjes in EC zijn.
Jouw scorings persentage ligt extreem hoog
Gr Jack
Jij bent geloof ik wel een aardige vent.
Ik kom eerdaags met een bevriend stel , ik denk dat ik jou dan maar is een uitnodiging stuur.
Minimaal 19 cm.
Zal straks een fotootje van haar hier op zetten.
Trouwens je hebt wel een goede neus , je weet wanneer de leuke dametjes in EC zijn.
Jouw scorings persentage ligt extreem hoog

Gr Jack
-
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Hi Jack,Plumberjack schreef:Ik kom eerdaags met een bevriend stel , ik denk dat ik jou dan maar is een uitnodiging stuur.
Dat klinkt lekker, ik ben graag van de partij.

Gr,
Jack
- Plumberjack
- Contacteer:
Als je het wat vind , mag je reageren.
Gr Plumberjack
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 32
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Wauw Plumberjack! Dat ziet er geweldig uit!
Zou ook graag van de partij zijn
Zou ook graag van de partij zijn

Fan van gloryholes, zowel ontvangend als gevend. Voor dames, stellen en jonge mannen (<30) mits geschoren en schoon.
-
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Lekker!!!
- Benno2
- Contacteer:
Hallo "Plumberjack" (hahaha),
Die dame ken ik volgens mij wel.
Daar heb ik een goede neus voor inderdaad.
Jij bent trouwens ook een aardige vent, geloof ik.
Benno
Die dame ken ik volgens mij wel.
Daar heb ik een goede neus voor inderdaad.
Jij bent trouwens ook een aardige vent, geloof ik.
Benno

-
- Leeftijd: 43
- Contacteer:
Hey Plumberjack,
Ben ook een vaste bezoeker van locatie Amersfoort.
Leuk oproepje, respect en leuk contact vindt ik ook belangrijk.
Ik hoop op een pb-tje als jullie een feestje organiseren
Groeten,
Dave
Ben ook een vaste bezoeker van locatie Amersfoort.
Leuk oproepje, respect en leuk contact vindt ik ook belangrijk.
Ik hoop op een pb-tje als jullie een feestje organiseren
Groeten,
Dave
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten