Zaterdag 12 november was het weer raak

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Zaterdag 12 november was het weer raak

Bericht door Benno2 »

Helemaal geen tijd voor een uitgebreid verslag deze keer, maar kan het niet laten om er toch iets over te zeggen.
Afgelopen zaterdag was het weer feest in de EC. Waarschijnlijk al veel vroeger begonnen, maar ik kom pas half 3 binnen. Het feest is al in volle gang. CBR Motorstel en Stelbuitenseks zijn er. Ook zie ik Gerry, Ricardo, Genieter, Naughtynature en nog wat anderen.
Snel kleed ik mij uit. M is met Gerry bezig op het grote matras en C begint Naughty te pijpen. Ze staat daarbij uitdagend met haar kontje achteruit over de matras gebogen. Ik laat er geen gras over groeien en steek meteen mijn pik achterlangs bij haar naar binnen. Ze gaat door met naughty pijpen en ik neuk haar tot ze stuiptrekkend klaarkomt en ik haar stevig moet vasthouden zodat ze niet door haar benen zakt.

Later ligt C op haar rug en komt M in standje 69 over haar heen liggen. Ik neuk M op z'n hondjes terwijl C haar likt. Terwijl we zo bezig zijn komt er een nieuw stel binnen. Het blijken Peter en Valerie. Valerie is een jonge vrouw met lag blond haar en voluptueuze vrouwelijke vormen verpakt in een strak rood jurkje, kousen en hooggehakte laarzen... verder niets. Ondergoed vindt zij overschatte kledingstukken, zegt ze. Nadat ze een rondleiding hebben gehad van Patricia en ze een beetje zijn geacclimatisseerd, gaan Valerie en Peter naar de gloryhole ruimte. Aan de andere kant staan C en H. Valerie en C beginnen elkaar door de gloryhole te betasten, wat niet echt makkelijk gaat, want zoals Peter opmerkt: "Jullie hebben geen pik". Toch wil Valerie graag het kutje van C likken. We waarschuwen haar dat C nogal kan gaan schoppen, maar dat lijkt ze alleen maar extra spannend te vinden. C gaat liggen en Valerie kruipt tussen haar benen. Tegen de tijd dat C gaat komen houden we even haar benen vast om de ergste schokken op te vangen. Valerie is opgewarmd en rekt haar jurkje uit en onthult haar mooie ronde vormen. Peter heeft zich ook uitgekleed. Hij heeft een cockring en een piercing bij zijn eikel. Hij gaat Valerie likken, terwijl zij de aanwezige mannen begint te pijpen. Daarna wil ze ook wel geneukt worden en dat doen we dan ook. Tegen 5 uur moet ik helaas vertrekken, terwijl het nog volop feest is. Valerie en Peter, ik hoop dat het bevallen is en jullie vaker de weg naar de EC weten te vinden. CBR en Buitenseks, zoals altijd was het weer heerlijk.

Beetje kort verslag... misschien dat anderen aanvullingen hebben
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Benno2
Contacteer:

Re: Zaterdag 12 november was het weer raak

Bericht door Benno2 »

Niemand van de andere aanwezigen, die hier iets aan toe te voegen heeft?
Zou leuk zijn als we ook wat van Peter en Valerie horen...
MY70
Leeftijd: 27
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door MY70 »

Allemaal gelul ik was er zelf bij
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Wat is er gelul aan? Vertel dan maar eens wat jij gezien hebt MY70
Ik word niet graag voor leugenaar uitgemaakt.

Kent iemand MY70 trouwens?
MY70 schreef:Allemaal gelul ik was er zelf bij
cbr motorstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door cbr motorstel »

Ik ken hem niet.
Maar er is niets gelul aan.
Het was weer een top middag lekker genoten van de aanwezige dames en heren.
En hoe jij dat altijd beschrijft beleef je het telkens opnieuw.
Top Benno blijf vooral zo doorgaan.
Misschien is MY70 een beetje jaloers op jou verhalen en dat jij er altijd bij bent.
Ricard0
Leeftijd: 36
Contacteer:

Bericht door Ricard0 »

Heerlijk veslag Benno, bedankt!

Groeten Ricardo.
Actief / >2x klaarkomen, atletisch en gespierd (79kg, 178cm), fris en verzorgd, fijn gereedschap (23 x 15cm Ø).
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

Niet op reageren Benno.

Je verslagen zijn fantastisch ,en je hoeft er echt niets bij te verzinnen , want wat jij schrijft , en wat we meemaken in EC is allemaal werkelijkheid , en zouden we een heel spannend boek over kunnen schrijven.

Zo af en toe lopen er wat vreemde vogels in EC.
Daar kunnen we met elkaar wel mee omgaan , als zo iemand afgewezen wordt door 1 van de dames ,
En hij reageert zo op het forum.
Dan is het het beste , om er niet op te reageren .

Gr. Jack.
Laatst gewijzigd door Plumberjack op 16 nov 2016 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
joost
Contacteer:

Bericht door joost »

Helemaal mee eens. Ik kwam rond 2 uur binnen. Het deze twee fantastische stellen waren niet alleen heerlijk bezig, maar creëerden een fantastische sfeer. Zij genoten en lieten anderen mee genieten. Ik had een tijdje terug al een keer het geluk hen bezig te zien. Fantastische koppels. En zaterdag bij toeval opnieuw. Een paar uurtjes was het feest en gezellig. Ik behoor niet tot de inner circle maar raakte flink opgewonden van deze onvermoeibare en mooie vrouwen. Zelf heb ik wat meer schroom. maar er valt veel te genieten. Ik heb toegekeken hoe sex leuk, lekker en gezellig kan zijn. Ondanks dat het druk was, toch ff de blonde vrouw heel kort mogen likken. Heerlijk. Tot omstreeks half 4 een nieuw stel binnen kwam en ongelooflijk goed werden opgevangen. Top!. En het duurde niet lang op de vrouwen gingen met elkaar aan de slag. Het ijs was gebroken en wat volgde was sexy en lekker. Rode jurk ging uit en door de wat afgenomen drukte kon ik als 50+ ook een graantje mee pikken. Benno neukte Valerie en Peter vroeg Valerie zich om te keren en de andere mannen te laten spuiten. Ik was een van de gelukkigen en werd heerlijk gepijpt en kwam zalig klaar. Ik ging met een heerlijk en goed gevoel het weekend in. Daarom wil ik deze fantastische stellen graag bedanken en ik hoop ze vaker tegen het lijf te lopen. Top vrouwen ( en mannen). Gezellige mensen , die anderen ook in hun plezier laten delen. Klasse!!!!
Joost.
PS Reageer nooit, maar dit wilde ik toch ff kwijt en recht zetten.
frankvanwielen
Leeftijd: 42
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door frankvanwielen »

Top reactie Joost!
Fijn dat je zo aan je weekend kon beginnen! En dat plezier was, als ik de dames zo inschat, geheel wederzijds. Die genieten er ook van hoor Joost! Well done dus dat je over je schroom bent heengestapt. MY70 kan hier een voorbeeld aan nemen.

Zou komend weekend weer zo fijn beginnen?

Frank
Try me, you'll love it! :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten