bI/gay meat market

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
yuriym
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 100
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: bI/gay meat market

Bericht door yuriym »

Ook ik was op de meatmarket in Arnhem. Ik dacht dat de meatmarket echt een thema was voor mannen die met mannen willen spelen, maar het stelletje dat er was bracht wel behoorlijk wat sfeer in de tent. Voor mij was het de eerste keer dat ik de meatmarket in Arnhem meemaakte. Het was er een stuk drukker dan op de reguliere bigay dagen. Mijn waarneming was dat er zo'n beetje alle leeftijden wel vertegenwoordigd waren en voor elk wat wils. Hoe dan ook, ik heb me niet verveeld, leuk gespeeld met meerdere kerels en ben tevreden en bevredigd weer naar huis gegaan. Ik kom zeker weer eens kijken als Arnhem meatmarket houdt.
Eroticcinema Arnhem
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Om even wat verwarring te voorkomen..
De meat market word door ons georganiseerd en wij geven daar bepaalde richtlijnen aan. Maar dit wilt niet zeggen dat niet iedereen welkom is..
Want ook op zulke thema's is het voor zowel mannen, als vrouwen en stellen gewoon toegang.
We geven wel van te voren aan dat er een thema is, maar iedereen is dan zelf vrij om te bepalen of je die dag er bij aanwezig zult zijn.

Het Erotic Cinema Team Arnhem.

Voor al onze thema dagen/avonden check onze Agenda !
bttmboy1991
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door bttmboy1991 »

Sorry Bert! Ik heb te snel geoordeeld, had je niet 26 ingeschat. Excuus. Je had me wel mogen neuken! Maar had even nodig om erin te komen en toen ik eenmaal gewend was ging jij weg. :(
bert26 schreef:Nou ik ben geen faker en ik was er zeker wel, en af en toe tussendoor wel even weg geweest, ik weet niet wie jij precies was, waarschijnlijk die wat langere persoon, die eerst de kleding nog aan had en later in de onderbroek liep, en geen masker op had, daar heb ik wel een keer een poging gedaan om contact te krijgen, maar kreeg een soort afwijzing en dan doe ik dat niet meer, zoals het hoort. Mocht je er nog een keer zijn, dan hoop ik wel contact te kunnen krijgen met jou.
Het idee wat je weer geeft, lijkt e wel heel leuk.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten