Hallo allemaal,
Ik ben gisteren samen met m'n vriendin op bezoek geweest in de cinema.
We vonden de sfeer in de cinema uitstekend en alle aanwezige mannen hebben ons met respect behandeld.
We vonden het alleen wel jammer dat er zo weinig door de aanwezig mannen werd gedaan...

en daardoor kwamen we zelf ook (nog) niet in de stemming om verder te gaan dan alleen elkaar te 'verwennen'.
Voor ons was het de eerste keer en het had meegeholpen wanneer er ook andere (mannen) actief bezig waren om zelf een stap verder te gaan.
Ik zelf ben bi. En ik en mijn vriendin vinden het geil wanneer een andere man mij verwend en/of we zien dat andere (mannen) met elkaar bezig zijn.
Nu werd het inderdaad meer een optocht van mannen achter ons aan, die afwachtend waren totdat ik het sein gaf dat ze iets mochten ondernemen met m'n vriendin en het is/was de bedoeling dat we beiden verwend zouden worden.
Nogmaals, dat ligt ook aan ons... misschien waren we voor de eerste keer te afwachtend....
Maar goed wie weet zijn er wel bi-mannen die het geil vinden om samen met mij plezier te hebben en daarna te zien wat m'n vriendin moet doen...
Hoe geiler ze wordt - en dat wordt ze wanneer ze ziet dat ik geniet - hoe meer ze wil en toelaat...
Als er bi-mannen zijn die dit leuk vinden, stuur dan ff een pb en dan kunnen we iets afspreken....
Tambu