"Cinema op hol"

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
peter pan
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: "Cinema op hol"

Bericht door peter pan »

was inderdaad een leuk stel mooie vrouw jammer dat ze zo snel vertrokken.
als jullie nog een keer komen stuur ff een berichtje. :lol:
M&h
Contacteer:

Bericht door M&h »

Voor ons is dit dus de reden om niet meer naar de cinema te komen. Teveel mannen die als hondjes achter je aan lopen. Als je voor de eerste keer naar de cinema komt wil je de tijd hebben om even rustig rond te lopen en wennen aan de omgeving. Tenminste dat geldt voor ons.

Wij zijn deze week voor het eerst naar een pc geweest en voelen ons ons daar meer op het gemak omdat er maar enkele alleengaande heren zijn en meer stelletjes. Daar betaal ik graag een paar tientjes voor.
femmenoir
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door femmenoir »

Hatsjepsut schreef:Ik blijf het treffend vinden voor de sfeer in A'foort dat ondanks alle nieuwsgierigheid / voyeurisme er respect is voor stelletjes en er behalve nieuwsgierig achter aan lopen niet direct opdringerige handelingen gebeuren als dat niet gewenst is.
CU, H.
Of juist wel als dat wel gewenst is..............hihi :lol:
Op zoek naar actieve mannen.
Tambu
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Tambu »

Hallo allemaal,

Ik ben gisteren samen met m'n vriendin op bezoek geweest in de cinema.

We vonden de sfeer in de cinema uitstekend en alle aanwezige mannen hebben ons met respect behandeld.

We vonden het alleen wel jammer dat er zo weinig door de aanwezig mannen werd gedaan... ;-) en daardoor kwamen we zelf ook (nog) niet in de stemming om verder te gaan dan alleen elkaar te 'verwennen'.

Voor ons was het de eerste keer en het had meegeholpen wanneer er ook andere (mannen) actief bezig waren om zelf een stap verder te gaan.

Ik zelf ben bi. En ik en mijn vriendin vinden het geil wanneer een andere man mij verwend en/of we zien dat andere (mannen) met elkaar bezig zijn.

Nu werd het inderdaad meer een optocht van mannen achter ons aan, die afwachtend waren totdat ik het sein gaf dat ze iets mochten ondernemen met m'n vriendin en het is/was de bedoeling dat we beiden verwend zouden worden.

Nogmaals, dat ligt ook aan ons... misschien waren we voor de eerste keer te afwachtend....

Maar goed wie weet zijn er wel bi-mannen die het geil vinden om samen met mij plezier te hebben en daarna te zien wat m'n vriendin moet doen...

Hoe geiler ze wordt - en dat wordt ze wanneer ze ziet dat ik geniet - hoe meer ze wil en toelaat...

Als er bi-mannen zijn die dit leuk vinden, stuur dan ff een pb en dan kunnen we iets afspreken....

Tambu
Meisje28
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Meisje28 »

hé lieverd,

zag net je reactie.. het was wel een spannende middag alleen niet helemaal waar we op gehoopt hadden!

zou lekker zijn om jou te zien genieten, zien hoe jij lekker gepijpt word en mij opdrachten geeft..

voor jou doe ik alles

hoop dat er veel reacties komen op je oproep!
Vinroo
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Hoi,

Wij zijn al een paar keer in de Ec geweest en de mannen blijven idd meestal keurig op afstand tot ze een "teken" krijgen van Vin om een handje te helpen....Voor de 1 werkt dit wel maar voor de ander juist weer niet, blijkt nu wel weer.....Ik denk dat het best is om gewoon na binnenkomst goed duidelijk te maken wat je verwachtingen zijn van de mannen...hiermee voorkom je teleurstellingen!

x roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
femmenoir
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door femmenoir »

Hoi,
Ik snap het helemaal. Ik vind het ook prettig als de heren gelijk initiatief nemen en niet afwachten. Je kan het ook in een pbtje aan de heren duidelijk maken. Dat heb ik ook gedaan en vandaag waren de heren zeker niet afwachtend hoor ;)

groetjes, Femme
Op zoek naar actieve mannen.
bert_jr
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door bert_jr »

Laat via pb maar weten als jullie weer gaan ;)

Ben zelf niet bi, maar ben met respect toch niet bang om wat leuks te ondernemen ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten