Wie was dat leuke stel vandaag rond een uur of 13/14 in de cinnema?
stuur maar een pb^^
stel vandaag
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: stel vandaag
+/_half 1 daar was ze een jaartje of 20/25 blond mooi koppie heerlijk figuurtje lekkere borsten,voor hun de eerste keer,voor haar een droom die uitkwam.
Gelukkig was het niet zo druk en kon ik in alle ruimte heerlijk van haar genieten in de cinema en op het grote bed.
Heerlijk om weer eens een geile middag te hebben
Gelukkig was het niet zo druk en kon ik in alle ruimte heerlijk van haar genieten in de cinema en op het grote bed.
Heerlijk om weer eens een geile middag te hebben
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
BerHardt
Leuk dat je onze aanwezigheid zo op prijs stelde. Wij hebben erg genoten van jullie aanwezigheid en geile bijdrage. We zullen zeker vaker naar Hilversum komen om weer een hele leuke middag met jullie te beleven
Stel beide 47 zoeken even uitdagend stel om naar ec te gaan of voor thuisdates
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
wauw wat een ontzettend geile eerste keer ( voor mij ook) , genoten van een goodelijk lichaam heerlijk lichaam , mooie benen
Door de spanning niet echt top geneukt (ze is niks te kort gekomen volgens mij)maar heerlijk gebeft gevingerd en daarna nog afgetrokken door een goddelijk geile dame die tegelijk genomen werd en aan t pijpen was
Bedankt en tot de volgende keer

Door de spanning niet echt top geneukt (ze is niks te kort gekomen volgens mij)maar heerlijk gebeft gevingerd en daarna nog afgetrokken door een goddelijk geile dame die tegelijk genomen werd en aan t pijpen was
Bedankt en tot de volgende keer
Laatst gewijzigd door Hetedonder21 op 05 aug 2017 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Ook ik was één van de gelukkige die hierbij aanwezig was.Ik dacht eerst nog, wat is het rustig vandaag. Nadat ik mij bij de locker uitgekleed had ging ik even een rondje maken. In de darkroom lag daar een hele mooie meid met aardig wat mannen er omheen. Ondanks de belangstelling kon ik vrij snel contact maken. Ik heb heerlijk aan haar mooie borsten mogen zitten, likken en zuigen. Toen ze haar meester diep in haar keel kreeg te verwerken heb ik haar hand vastgehouden (wat je wel waardeerde geloof ik). Daarna pakte ze mijn pik in haar hand en trok ze er lekker aan. Na een korte pauze ging het verder op de bank. ik heb haar daar nog even heerlijk kunnen vingeren en wilde haar lekker neuken. Door de opwinding/spanning/verrassing lukte dat helaas niet zoals ik dat normaal zou kunnen. Ik hoop op een rendez-vous waarbij ik wel heerlijk achter die mooie billen kan zitten en je lekker kan verwennen.
Graag een pb wanneer jullie er weer zijn, ik ben dan zeker van de partij
xpaul
Graag een pb wanneer jullie er weer zijn, ik ben dan zeker van de partij
xpaul
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten