Even voor het slapen gaan......
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 39
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Even voor het slapen gaan......
Jammer had gehoopt jullie in de EC te treffen..
-
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Hé Isa,
Alles zat tegen waardoor ik er helaas niet bij kon zijn.
Ik reken er op dat Jack je goed heeft laten genieten en netjes heeft thuisgebracht. Schrijf je je ervaring hier op t forum? Dan kunnen we allemaal nagenieten. Ook van anderen die erbij waren hoor ik graag hoe het was!
Tot binnenkort!
Frank
Alles zat tegen waardoor ik er helaas niet bij kon zijn.
Ik reken er op dat Jack je goed heeft laten genieten en netjes heeft thuisgebracht. Schrijf je je ervaring hier op t forum? Dan kunnen we allemaal nagenieten. Ook van anderen die erbij waren hoor ik graag hoe het was!
Tot binnenkort!
Frank
Try me, you'll love it! 

- Benno2
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Een vol restaurant tijdens lunchtijd.
Plumberjack zit tegenover Isa een broodje kroket te eten. Zij trekt orgastische gezichten.
Onder de tafel doet zij af en toe haar benen uit elkaar, waardoor iedereen die kijkt kan zien dat ze geen slipje draagt.
Wij kijken toe vanaf een tafeltje in de buurt.
Hoe het van te voren is bedacht, precies zo gaat het nu. In de werkelijkheid, miet in een geile droom.
Hoe het precies ging en wat we daarna nog hebben gedaan moet ik nog even uitgebreid opschrijven.
Nu alvast dit voorproefje...
Plumberjack zit tegenover Isa een broodje kroket te eten. Zij trekt orgastische gezichten.
Onder de tafel doet zij af en toe haar benen uit elkaar, waardoor iedereen die kijkt kan zien dat ze geen slipje draagt.
Wij kijken toe vanaf een tafeltje in de buurt.
Hoe het van te voren is bedacht, precies zo gaat het nu. In de werkelijkheid, miet in een geile droom.
Hoe het precies ging en wat we daarna nog hebben gedaan moet ik nog even uitgebreid opschrijven.
Nu alvast dit voorproefje...
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief

-
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Ik ben benieuwed voor de geil verhalen van vandag
- Benno2
- Contacteer:
Iets na half 12 loop ik het restaurant binnen en meteen loop ik Plumberjack en Isa tegen het lijf. Jack wijst naar een tafel waar al drie mensen zitten: M (van CBR Motorstel) en Ricardo en Gooise Minnaar. Jack en Isa gaan vast even de kamer checken. Ik ga aan de tafel zitten en vraag: "Waar is H?" Die blijkt batterijen te zijn gaan halen. De batterijen in het trilei waren op. Tja...
H komt terug en even later komt Jack met het ei. H heeft 2 batterijen meegenomen, maar er blijken er 3 in te moeten. Shit! H gaat alweer de deur uit, maar dan begint het ei alsnog te trillen. Snel H teruggeroepen. Jack gaat Isa halen en samen gaan ze aan een klein rond tafeltje in het restaurant zitten. Een tafeltje verderop gaan H en M zitten en Ricardo, Gooise en ik gaan aan een hoge tafel op krukken zitten. We hebben goed zicht op Jack en Isa.
Jack bestelt brood met kroketten. Isa houdt het bij een cola. Van een afstand kunnen we zien dat Isa zich precies aan de opdracht heeft gehouden. Een cuploze bh met een doorschijnende blouse en een jasje erover. Van onder een rokje en geen slipje. Ze houdt haar benen uiteen om te laten zien dat ze echt sliploos is. We kunnen haar kutje goed zien. Jack haalt het ei te voorschijn en stopt het helemaal in zijn mond om het goed nat te maken en geeft het dan aan Isa. Onder de tafel stopt ze het ei in haar (ongetwijfeld al natte) kutje. Jack heeft in zijn hand de afstandbediening. Er zitten iets van 8 standen op.
Terwijl hij rustig zijn brood met kroketten eet, zet hij het trilmechanisme van het ei in Isa's kutje aan. Op haar gezicht is af te lezen dat het effect heeft. Gedurende het komende kwartier ofzo passeren alle standen van het trilei de revue, waardoor steeds nieuwe genotsuitdrukkingen op Isa's gezicht verschijnen. Ik ben inmiddels aan het tafeltje bij H en M gaan zitten om beter zicht te hebben op het schouwspel. Blijkbaar heeft M ook een ei in, dat door H op afstand wordt bediend. M en Isa kijken naar elkaar en lezen het genot op elkaars gezicht af. Het kan niet anders of een hoop andere mensen in het volle restaurant hebben ook in de gaten wat er gaande is. Die vrouw alleen aan het tafeltje naast ons en die man met die laptop die steeds over de rand van het scherm kijkt. Het is ook een ontzettend geil gezicht. Met mijn telefoon maak ik enkele foto's.
Dan heeft Jack zijn lunch op. Hij en Isa staan op en gaan naar hun kamer. Het is de bedoeling dat wij in etappes volgen. H en M gaan eerst. Even later gaan Ricardo, Gooise en ik. Net op dat moment komt Mimi binnengelopen. Bij wijze van verrassing. Met z´n vieren gaan we naar de kamer, waar Isa al staat te popelen om geneukt te worden. Ze is erg blij om Mimi te zien. Binnen de kortste keren liggen alle drie de dames op het tweepersoonsbed met elkaar te spelen. Ricardo is de eerste van de mannen die gaat meedoen. Isa ligt op haar knieën Mimi te beffen. Hij schuift snel een condoom om en ramt in een keer zijn pik in haar. Net wat ze nodig heeft. Gooise is de volgende. Hij duikt op Mimi. En ik op M.
Er komen nog 2 mannen die zijn uitgenodigd en het wordt een orgie van Romeinse proporties. De 3 vrouwen worden uitgebreid verwend. Het zijn dan ook 3 van de meest onverzadigbare vrouwen die ik ken. Tegen 2 uur moet ik helaas weg, maar het feest is dan nog lang niet afgelopen. Ongetwijfeld kunnen de andere deelnemers het verhaal aanvullen.
H komt terug en even later komt Jack met het ei. H heeft 2 batterijen meegenomen, maar er blijken er 3 in te moeten. Shit! H gaat alweer de deur uit, maar dan begint het ei alsnog te trillen. Snel H teruggeroepen. Jack gaat Isa halen en samen gaan ze aan een klein rond tafeltje in het restaurant zitten. Een tafeltje verderop gaan H en M zitten en Ricardo, Gooise en ik gaan aan een hoge tafel op krukken zitten. We hebben goed zicht op Jack en Isa.
Jack bestelt brood met kroketten. Isa houdt het bij een cola. Van een afstand kunnen we zien dat Isa zich precies aan de opdracht heeft gehouden. Een cuploze bh met een doorschijnende blouse en een jasje erover. Van onder een rokje en geen slipje. Ze houdt haar benen uiteen om te laten zien dat ze echt sliploos is. We kunnen haar kutje goed zien. Jack haalt het ei te voorschijn en stopt het helemaal in zijn mond om het goed nat te maken en geeft het dan aan Isa. Onder de tafel stopt ze het ei in haar (ongetwijfeld al natte) kutje. Jack heeft in zijn hand de afstandbediening. Er zitten iets van 8 standen op.
Terwijl hij rustig zijn brood met kroketten eet, zet hij het trilmechanisme van het ei in Isa's kutje aan. Op haar gezicht is af te lezen dat het effect heeft. Gedurende het komende kwartier ofzo passeren alle standen van het trilei de revue, waardoor steeds nieuwe genotsuitdrukkingen op Isa's gezicht verschijnen. Ik ben inmiddels aan het tafeltje bij H en M gaan zitten om beter zicht te hebben op het schouwspel. Blijkbaar heeft M ook een ei in, dat door H op afstand wordt bediend. M en Isa kijken naar elkaar en lezen het genot op elkaars gezicht af. Het kan niet anders of een hoop andere mensen in het volle restaurant hebben ook in de gaten wat er gaande is. Die vrouw alleen aan het tafeltje naast ons en die man met die laptop die steeds over de rand van het scherm kijkt. Het is ook een ontzettend geil gezicht. Met mijn telefoon maak ik enkele foto's.
Dan heeft Jack zijn lunch op. Hij en Isa staan op en gaan naar hun kamer. Het is de bedoeling dat wij in etappes volgen. H en M gaan eerst. Even later gaan Ricardo, Gooise en ik. Net op dat moment komt Mimi binnengelopen. Bij wijze van verrassing. Met z´n vieren gaan we naar de kamer, waar Isa al staat te popelen om geneukt te worden. Ze is erg blij om Mimi te zien. Binnen de kortste keren liggen alle drie de dames op het tweepersoonsbed met elkaar te spelen. Ricardo is de eerste van de mannen die gaat meedoen. Isa ligt op haar knieën Mimi te beffen. Hij schuift snel een condoom om en ramt in een keer zijn pik in haar. Net wat ze nodig heeft. Gooise is de volgende. Hij duikt op Mimi. En ik op M.
Er komen nog 2 mannen die zijn uitgenodigd en het wordt een orgie van Romeinse proporties. De 3 vrouwen worden uitgebreid verwend. Het zijn dan ook 3 van de meest onverzadigbare vrouwen die ik ken. Tegen 2 uur moet ik helaas weg, maar het feest is dan nog lang niet afgelopen. Ongetwijfeld kunnen de andere deelnemers het verhaal aanvullen.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 26 nov 2016 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.

- Plumberjack
- Leeftijd: 55
- Contacteer:
Ik vertel verder niets Benno.
Sorry dat we niet in EC geweest zijn , maar de tijd was te kort.
De dames moesten op tijd weer aan het werk , en om half drie zijn we gestopt.
Was wel heeeeel geilzellig.
En die blonde dame van tegen de 45 in het restaurant die uitzicht had zoals de foto ,
Vond het volgens mij , wel spannend .
Gr. Jack
- nylons lover
- Fetish: Pegging
- Contacteer:
Deel 3.
Vlug een handdoek gepakt en de vloer gedroogd.
Nu jij zei ze.
Ze knielde en ritste mijn gulp open.
Mijn stijve pik sprong eruit en tikte tegen de onderkant van kin.
Gulzig nam ze hem in haar heerlijke mond.
Haar tong gleed langs mijn eikel en ik drukte haar hoofd tot aan mijn ballen achter in haar keel .
Één, twéé, drie.....bij negen proeste ze hem uit.
Mascara liep over haar wangen.....oooohhh Geil zuchte ze.
Na enkele minuten vond ze het welletjes en vroeg of ik klaar was voor een geile neukbeurt.
Reken maar zei ik en ik trok haar in de hoogte.
Ze ondeed zich van haar blouse en draaide zich om.
Langzaam liet ze haar rok zakken en zo stond ze alleen in haar nylons, jarretel en high heels met een Geil half bh tje. Megageil gezicht.
Hoe wil je me vroeg ze.
Ik keek naar de barkrukken en zei....ga erop zitten en steek je kont naar achteren, dan kom ik achter je staan.
Ik wist uit ervaring dat dit voor de dame een heerlijke positie is en voor mij een heerlijk uitzicht.
Ze nam plaats en duwde haar kontje naar achteren over de barkruk.
Hier kreeg ik pas in de gaten dat ze al die tijd een buttplug in had
Zo,n mooie met een diamantje erin.
Mijn pik was niet meer te houden en ik griste een condoom uit mijn broekzak.
Want...never leave home without een condoom.
Later meer.
Vlug een handdoek gepakt en de vloer gedroogd.
Nu jij zei ze.
Ze knielde en ritste mijn gulp open.
Mijn stijve pik sprong eruit en tikte tegen de onderkant van kin.
Gulzig nam ze hem in haar heerlijke mond.
Haar tong gleed langs mijn eikel en ik drukte haar hoofd tot aan mijn ballen achter in haar keel .
Één, twéé, drie.....bij negen proeste ze hem uit.
Mascara liep over haar wangen.....oooohhh Geil zuchte ze.
Na enkele minuten vond ze het welletjes en vroeg of ik klaar was voor een geile neukbeurt.
Reken maar zei ik en ik trok haar in de hoogte.
Ze ondeed zich van haar blouse en draaide zich om.
Langzaam liet ze haar rok zakken en zo stond ze alleen in haar nylons, jarretel en high heels met een Geil half bh tje. Megageil gezicht.
Hoe wil je me vroeg ze.
Ik keek naar de barkrukken en zei....ga erop zitten en steek je kont naar achteren, dan kom ik achter je staan.
Ik wist uit ervaring dat dit voor de dame een heerlijke positie is en voor mij een heerlijk uitzicht.
Ze nam plaats en duwde haar kontje naar achteren over de barkruk.
Hier kreeg ik pas in de gaten dat ze al die tijd een buttplug in had
Zo,n mooie met een diamantje erin.
Mijn pik was niet meer te houden en ik griste een condoom uit mijn broekzak.
Want...never leave home without een condoom.
Later meer.
-
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Jeutje, de lunch moet heerlijk gesmaakt hebben!

- Plumberjack
- Leeftijd: 55
- Contacteer:
Net achter ons aan de hoge tafel , kwamen twee mannen zitten , ik denk barst , die vent die ken ik maar waarvan .
Niet van EC
Hij zal mij wel niet kennen denk ik , anders had hij wel gedag gezegd
Regelmatig zat hij naar ons te kijken en had het er met zijn vriend over.
Toen zag ik het ineens , het was Frans Duits die zanger.
Heb hem vandaag gebeld , hij gaat een nummer schrijven over mooie Isa , hoe ze de gasten in het restaurant verleid.
Komt voor de carnaval uit.
Niet van EC
Hij zal mij wel niet kennen denk ik , anders had hij wel gedag gezegd
Regelmatig zat hij naar ons te kijken en had het er met zijn vriend over.
Toen zag ik het ineens , het was Frans Duits die zanger.
Heb hem vandaag gebeld , hij gaat een nummer schrijven over mooie Isa , hoe ze de gasten in het restaurant verleid.
Komt voor de carnaval uit.
Gebruikers op dit forum: rick73 en 18 gasten