Vanmiddag?

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Brun
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Vanmiddag?

Bericht door Brun »

Hallo allemaal,

Ik ben een biseksuele Nederlandse gezonde man van 54, 1,84, 73 kg (vrij slank) en lekker geschapen, 16 a 17 cm. Ik heb donkerblond haar en blauwe ogen, ben verzorgd en sta erg op hygiene. Ik rook niet en ik heb geen snor of baard! En ook geen tattoo's of verdere lichaamsversieringen.

ik ben nog nooit in de erotic cinema geweest, maar denk erover om misschien vanmiddag te gaan. De bedoeling is dan om naar de hetero cinema te gaan. Ik wil mij dan uitkleden en lekker gaan masturberen totdat ik twee of drie keer ben klaargekomen.

Is er belangstelling om daar bij te zijn en te kijken? Indien voldoende belangstelling is de kans groot dat ik kom in de dubbele betekenis. :D

Mocht je een man zijn en er ook geil van worden, is je pik niet groter dan 15 a 16 cm en heb je een condoom en glijmiddel bij je, dan laat ik als er een klik is mij misschien ook wel neuken.

Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
Brun
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Vanmiddag?

Bericht door Brun »

Jammer dat er nog geen reacties zijn. Dat betekent dat ik vanmiddag helaas niet zal komen. Misschien wel animo voor volgende week dinsdagmiddag of woensdagmiddag?
Sandor
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Sandor »

Hey Brun,

Jammer dat er niet is gereageerd, maar nog meer jammer is het dat je niet bent gegaan. Er zijn altijd wel mensen in de cinema....dus volgende keer gewoon lekker gaan en kijken wat je treft. Ik heb al genoeg geile avonturen mogen meemaken...zonder aankondigingen.

Sandor
XiXi
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door XiXi »

Ha Brun,
Inderdaad, gewoon komen joh. Zelf zit ik in de heterocinema te trekken en dan is er altijd wel wat actie te krijgen hoor. Sowieso kijkers. Maandag 5dec kom ik weer. Misschien zien we elkaar en kunnen we samen trekken.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten