kooi
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 59
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
kooi
even een vraag, waar staat tegenwoordig de kooi?
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: kooi
naast de koffie automaatt in de grote ruimte bij het matras
29 jaar en op zoek naar spanning
-
- Contacteer:
Dat is jammer. Ik vond de plaats in de darkroom veel spannender. Waarom is hij daar eigenlijk weggehaald?
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
geen idee, misschien omdat er een gyno-stoel in moest?
Maar ik vind het wel passend eigenlijk. Een echte slet hoort ook tentoongesteld te worden aan iedereen. En niet lekker veilig verstopt in een hoekje in de darkroom te kunnen zitten. Dus staat prima daar, goed in het zicht van alles en iedereen. Keurig.
En slaafjes hebben nu eenmaal niks te willen en zeuren he, gewoon luisteren en je tonen.
FSS
Maar ik vind het wel passend eigenlijk. Een echte slet hoort ook tentoongesteld te worden aan iedereen. En niet lekker veilig verstopt in een hoekje in de darkroom te kunnen zitten. Dus staat prima daar, goed in het zicht van alles en iedereen. Keurig.
En slaafjes hebben nu eenmaal niks te willen en zeuren he, gewoon luisteren en je tonen.
FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
-
- Contacteer:
Dat ben ik wel met je eens en ik vind het ook wel geil om zo tentoongesteld te worden. Ik ben alleen bang dat je dan ook maar alleen te kijk staat en dat er verder niets met je gebeurd, met andere woorden dat er niemand gebruik maakt van de gelegenheid om zich te laten pijpen.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
jawel hoor, als ze zich op het grote matras laten pijpen of neuken dan zal dat vast ook met die kooi wel goedkomen.
Het mooie van de EC is dat je alles overal kan doen en laten doen. Elke plek is goed en toegestaan. Behalve de winkel natuurlijk hahaha
Het mooie van de EC is dat je alles overal kan doen en laten doen. Elke plek is goed en toegestaan. Behalve de winkel natuurlijk hahaha
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Vanmiddag stond de kooi weer in de darkroom, alleen hing er nog een aardige verflucht dus ben er niet lang geweest. het was overigens rustig in de cinema, maar wel aan mijn trekken gekomen. alleen jammer dat er erg opdringerige oudere mannen zijn die je proberen te zoenen enzo. ook na het terugtrekken uit de gloryhole opeens een hand door het gat en toch nog proberen door te gaan. Mannen niet doen. niet alleen respect voor vrouwen maar ook voor de andere mannen.
Bi,34,178,donker kort haar & blauwe ogen...voor veel in! lekker gladgeschoren...en dat heeft ook mijn voorkeur! tot snel?
-
- Contacteer:
Ik zal dan woensdag tussen 12.00 en 16.00 weer als pijpslaaf beschikbaar zijn. Ik zie wel waar de kooi dan staat, ik zit er, geblinddoekt en met kuisheidsgordel om.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten