Hallo allemaal,
Wij zullen ons eerst even voorstellen:
V: Zeer mooi klein meisje die er erg geil uitziet. 21 jaar, 1.59m klein, 54kg, B/C Cupmaat en een geilmakende kont!
M: Goed uitziende, verzorgde jongen. 24 jaar, 1.72m, 68kg, 17cm.
Onze sex is altijd zeer geil en het lijkt ons dan ook erg leuk om onze grenzen te verbreden. Onze fantasie gaat vaak uit naar grote, dikke piemels die mee kunnen doen om haar te bevredigen.
Wij hebben nog geen ervaring met iemand erbij tijdens de sex, daarom zoeken wij ook iemand die hier respectvol mee om kan gaan.
Wij zijn ook nog nooit in een Erotic Cinema geweest en zijn erg benieuwd hoe dit allemaal verloopt! Wij willen graag alles op eigen tempo gaan ontdekken als dat mogelijk is, maar hoe?
Onze eerste keer
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Onze eerste keer
Niels heeft gelijk. Bespreek allereerst samen wat je wel maar ook wat je niet wilt. Nodig daarna een paar leuke mannen uit en probeer het gewoon. Geniet er van en go with the flow. Wees niet te voorzichtig met zeggen wat je wilt en wat niet in de cinema.
Groeten,
Frank

Groeten,
Frank

Try me, you'll love it! 

-
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
een goede mail van Niels .
heb je ook al een pb gestuurd
heb je ook al een pb gestuurd
-
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Wat is het een lange tijd geleden dat er een lekker jong stel de cinema heeft bezocht, het lijkt me super geweldig eindelijk eens weer een lekker jong stel te ontmoeten om er een heerlijke geile middag/avond van te maken! Lijkt me super spannend!!!! Ben zelf 28 183 80kg Goeduitziende zuid Europese boy. Mocht het jullie lekker lijken mij te ontmoeten ontvang k graag een berichtje van jullie. Ben benieuwd....
Geile kusjes
Geile kusjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten