Mijn sletje heeft een wens. Ze wil goed hard geneukt worden door frisse geschoren mannen met grote dikke pikken. Leeftijd 20-55jaar. Hij wijst ze aan en kiest ze uit. Bi-mannen hebben de voorkeur...zodat hij wat mannen kan pijpen terwijl zij door jullie wordt geneukt. Het sperma mag geloosd worden in haar haar, hals en op haar kutje...
Wij komen nrond 13:00 uur naar Amersfoort. Wij zullen dan ongeveer 2 uurtjes blijven. Als wij komen hebben wij de mannen het liefs helemaal naakt. Heb je een cockring om, dan heb je voorrang!
Foto spreekt voor zich! Wie neukt mijn kleine meisje eens hard en goed door..Pak haar maar eens flink aan!
Geil stel 42/37 wil aankomende zaterdag 28-01 langskomen
- Thekinkyguy
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Geil stel 42/37 wil aankomende zaterdag 28-01 langskomen
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 

- moreno
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Pegging
- Contacteer:
Re: Geil stel 42/37 wil aankomende zaterdag 28-01 langskomen
Is wel gelukt?
- Thekinkyguy
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Geil stel 42/37 wil aankomende zaterdag 28-01 langskomen
En of het gelukt was! Het was een geslaagde middag. Mijn heerlijke vriendin heeft wel een stuk of 7 mannen laten klaarkomen en is door 3 van hen heerlijk geneukt.
Wij willen graag met de man in het zwarte doorzichtte T-shirt en cockring in contact komen . Jij gaf aan dat het een tijd geleden was geweest dat je was klaargkomen. Tevens willen wij met de man die in de gloryruimte stond(je kwam vrij snel klaar) ook in contact komen. Volgens ons was je een man tussen de 45-50 jaar met grijs haar dachten wij in het donker te zien. Mijn vriendin vond jouw pik heerlijk! Stuur ons een pb.
En wij lezen graag een verslag van jullie ervaringen.
Tot snel weer...de volgende keer staat een naaktdag gepland!
Wij willen graag met de man in het zwarte doorzichtte T-shirt en cockring in contact komen . Jij gaf aan dat het een tijd geleden was geweest dat je was klaargkomen. Tevens willen wij met de man die in de gloryruimte stond(je kwam vrij snel klaar) ook in contact komen. Volgens ons was je een man tussen de 45-50 jaar met grijs haar dachten wij in het donker te zien. Mijn vriendin vond jouw pik heerlijk! Stuur ons een pb.
En wij lezen graag een verslag van jullie ervaringen.
Tot snel weer...de volgende keer staat een naaktdag gepland!
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 

Gebruikers op dit forum: goofy1967 en 15 gasten