Beste EC bezoekers.

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Plumberjack
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Beste EC bezoekers.

Bericht door Plumberjack »

Betreft filmpje Patricia Paay.

Wat Patricia is overkomen is verschrikkelijk
Ik heb er zelfs al een carnavals nummer van gezien.
Ik vind haar een hele mooie , en fantastische vrouw.
Ze kwam er altijd al voor uit , dat ze een geile vrouw is en van sex geniet.
Vroeger had je weinig kans met een 7 mm camera , en die je met een projector
af moest draaien dat het bekent werd .
Tegenwoordig neem je het met je telefoon op en een minuut later kan het op internet staan.
Het beste kan ze er open over zijn , dan is het het snelste weer voorbij.
Elke gezonde vent droomt er toch van , om zo n mooie vrouw te hebben , en dat die zulke dingen wilt doen .
Dit kan ons allemaal overkomen .
Er lopen toch hele nare mensen rond , die ervan genieten om een ander pijn te doen .
Zelfs onder de bezoekers die in EC komen.
Een paar kleine voorbeelden wat de laatste tijd is voorgevallen
Een paar weken geleden had ik voor een dame een middag geregeld op haar verzoek met wat extra mannen erbij.
Dat was zeer geslaagd , en de mannen die er toen toevallig waren mochten allemaal meedoen
Ik zei tegen haar , schrijf jij maar een verslag zoals jij het beleeft heb.
2 dagen later stuurt ze smorgens een berichtje , het verslag staat erop.
2 uur later weer een berichtje van haar.
Ik haal het er weer af , ik krijg er hele nare PB berichtjes op .
Ze heeft me verteld wat , niet van wie (maar goed ook ) maar dat is zo minderwaardig.
Een week geleden , regel ik weer een middag voor een dame .
Was super gezellig met allemaal leuke gasten erbij , staat er een jongen van rond de dertig bij de lockers
Die vraagt aan mij , wat doen jullie net die beelden .
Beelden zeg ik , wat bedoel je.
Nou er stond hier op de kast net een camera te draaien , ik zag steeds een rood en groen lampje
branden
Ik vertelde hem dat er nooit iets opgenomen wordt in de cinema.
Dat dat ten strengste verboden is.
Ik kijk op de kast , ruk de tassen uit elkaar
Maar er was niets te vinden .
Hij wist het toch 100% zeker.
Ik ben gelijk naar Patricia gegaan en heb het gemeld aan haar.
Er waren een paar personen weggegaan die ze niet eerder gezien had.
Ik hoop wel dat deze persoon de beelden alleen voor zich zelf houdt
En niet deelt met anderen .
Mochten er ooit beelden op internet verschijnen van deze middag , zal ik niet rusten voordat ik deze persoon gevonden heb .
Ik hoop dat hij nadenkt wat hij allemaal kapot kan maken , voor de personen die er op dat moment in deze ruimte waren.
Bezoekers van EC laten we met elkaar goed opletten , dat zoiets nooit meer gebeurt
Mocht je iets zien horen of vermoeden , meld dat aub bij Patricia of Erwin.

Gr. Jack
Eric050
Geaardheid: bi
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Beste EC bezoekers.

Bericht door Eric050 »

Meen eens. Respect voor Patricia, wat haar overkomen is, is misdadig. Het openbaren van intieme beelden zonder toestemming is hetzelfde als seks zonder toestemming. Aanranding of verkrachting dus.

Ik heb het bij de EC nog niet meegemaakt, maar ben wel steeds meer op mijn hoede.

Eric
Uschi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Uschi »

Helemaal mee eens, zowel met Plumberjack als met Eric die het zonder toestemming maken/delen van dergelijk materiaal gelijk stelt aan aanranding/verkrachting (en dan ook nog eens een waar je met een beetje pech levenslang mee geconfronteerd blijft worden). Het filmpje van Patricia is momenteel niet meer online maar staat nog wel op talloze smartphones en zoals altijd zijn er ook weer eikels die met het gegeven lekker "creatief" aan het fotoshoppen zijn gegaan. Overigens betrap ik mezelf toch wel op enige hypocrisie op dat gebied want hoewel ik het openbaren van dergelijk materiaal zonder instemming van de betrokkene ernstig veroordeel moet ik bekennen dat ik het uitgelekte sexfilmpje van een nog zeer jonge (en pas later wereldberoemde) ster wier naam ik niet zal noemen supergaaf vind vanwege de enorme lol die ze uit straalt (van dat filmpje is, gelukkig voor haar, geen spoor terug te vinden op internet ofschoon het op koopvideo is uitgebracht en zelfs ooit gedeeltelijk op de Nederlandse TV is uitgezonden).

Ben zelf juist in een face in mijn leven waarin ik het op foto/film vastgelegen van mijn sexuele escapades en het delen van dat materiaal op het www juist super geil vindt en zou feestjes waar fotograferen/filmen vrij is toegestaan ook zeker niet mijden (integendeel). Desalniettemin zou ik het niet leuk vinden als er materiaal van mij op de markt zou komen waar ik zelf niet 100% achter zou staan (net als bij gewone foto's/films wil je er toch een beetje leuk op staan nietwaar).

Maar om terug te keren naar het onderwerp, sexopnames maken/delen zonder toestemming is "not done" en waakzaamheid op dat gebied is uiteraard geboden. Ik kom op internet heel af en toe materiaal tegen dat in swingerlocaties/sexcinema is geschoten en kan moeilijk beoordelen in hoeverre dat met instemming van alle betrokkenen is gedaan. Heb zelf overigens geen moeite met mensen die hun gloryhole escapades op het www tonen (die zijn er) waarbij alleen zijzelf en de door dat gat aangeboden piemels in beeld komen (liever geen piemels natuurlijk die uitgesproken unieke kenmerken hebben). In Amsterdam zit een tent die op hun Tmbr pagina met zorg gekozen actiefoto's tonen van sommige sexparty's die er gehouden worden (geen van de getoonde personen is daarbij overigens herkenbaar, ik kom tot mijn overigens niet onaangename verassing op meerdere van die foto's voor zonder dat ik ooit gemerkt heb dat die gemaakt werden. Heb de foto's waar ik zelf op sta overigens gedownload en op diverse fora gepubliceerd).

Geen idee of de mogelijke camera die Plumberjack noemde echt een camera was of iets ander maar uit te sluiten valt het helaas niet. Op tv zie ik overigens regelmatig opnames die zijn gemaakt met een in een koffer of ander object verborgen camera (op internet links en rechts verkrijgbaar) en Sony heeft onlangs patent aangevraagd op een foto/film camera die je als een contactlens kunt dragen. Het prototype van die contactlens camera schijnt te zijn voorzien van oog gestuurde in- en uit zoem mogelijkheden, diafragma regeling, autofocus en beeldstabilisatie. Of hij daadwerkelijk op de markt komt is onzeker maar met dergelijke apparatuur is het eind zoek. Overigens ben je tegenwoordig nergens meer veilig, ook niet in je slaapkamer 8 hoog in een flat (drones).
Laatst gewijzigd door Uschi op 13 feb 2017 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
leukstebuurman
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door leukstebuurman »

Pfff heftig zeg.

Op het moment dat er inderdaad iets uitkomt, hoe hetero ik ook ben wil ik best eens stoeien met de personen die in de EC ongevraagd andere filmen.
Respect begint bij jezelf toch, alleen voor zulke mensen geen respect.
EC bied mij veel gezelligheid en mensen die ik interessant vind omdat ze net zo denken en vrij willen voelen op dat moment als ikzelf.
Bedank leuke mensen die in de EC komen, maar mensen die dat af willen pakken heb ik geen goed woord voor over.

De buurman
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten