Hallo allemaal,
Ik ben dus almelo1985. Ik wil binnenkort ( denk volgende week ) naar de bios komen. Mijn wens is al heel erg lang een man/mannen te pijpen. ik heb veel adv op internet gezet en werd echt gek van de fakers. allemaal een hoop blabla maar als je dan wou afspreken komen ze niet opdagen of na 2 mails stopt het contact weer.
nu kwam ik op dit forum en het lijkt me wel wat.
ik heb echter nog een paar vragen en ik hoop dat iemand deze wil beantwoorden,
hoe gaat het in zijn werk ? bij binnenkomst ? is er een dresscode ? hoe lopen de meeste mensen er bij ? er zijn gloryholes. kan ik elke pik die door een gat komt verwennen of meot ik ergens rekening mee houden ?
is het er druk of moet je echt geluk hebben dat er een man is die dit wel ziet zitten. als ik een man zie is het dan de bedoeling dat je vraagt of ik hem mag verwennen ?
hoelang mag je blijven in de bios en wat is de beste tijd om te komen en dag ?
als iemand het leuk vind om een dag en tijd af te spreken zowel man als vrouw sta ik daar zeker voor open. het is nogal een stap en het is leuk als je die niet alleen hoeft te nemen en dat ik dus zeker weet dat er ook iemand is die het wel ziet zitten of mij een beetje weg wijs wil maken.....
ik ben 100% eerlijk en graag dat het nu eens van komt.
een lekkere dikke harde pik in mijn mond.
hoop dat ik nu niet weer 100000 loze beloftes krijg want die ben ik wel zat.
de eerste keer.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: de eerste keer.
Tsja, dat is toch gewoon een kwestie van een keer gaan.
In darkrooms vind ik het altijd vrij makkelijk, aanraken mag in principe. Wordt je hand niet weggeduwd, dan kun je verder gaan. Buiten de darkroom op oogcontact en lichaamstaal letten, maar ook daar wordt je soms betast. Bevalt je dat niet, ga of loop dan weg of zeg "nee, dank je".
Gloryholes zijn niet zo mijn ding, maar mij lijkt dat degeen die zijn pik er doorheen steekt dat niet zonder bedoeling doet
.
In darkrooms vind ik het altijd vrij makkelijk, aanraken mag in principe. Wordt je hand niet weggeduwd, dan kun je verder gaan. Buiten de darkroom op oogcontact en lichaamstaal letten, maar ook daar wordt je soms betast. Bevalt je dat niet, ga of loop dan weg of zeg "nee, dank je".
Gloryholes zijn niet zo mijn ding, maar mij lijkt dat degeen die zijn pik er doorheen steekt dat niet zonder bedoeling doet

- Pay2Play
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Hoi Frank,
Ik lees net je berichtje en wil even reageren. Anderhalve week geleden ben ik voor het eerst naar de Erotic Cinema geweest, op zoek naar spanning en misschien sex. Het was vrijdagavond rond een uur of zeven. Wat ik qua voorzieningen aantof viel me absoluut niet tegen (let wel, ik heb geen ervaring met andere lokaties). Alles is prima onderhouden en schoon, de sfeer was relaxed en de ontvangst bij de kassa was zeer prettig en professioneel.
Na een poosje door de winkel gelopen te hebben, kocht ik een kaartje voor de cinema (je krijgt een dagkaart, dus je kunt van open tot sluit onbeperkt in en uit lopen) en ging naarbinnen. In de algemene ruimte waren twee mannen aanwezig, de darkroom en beide bioscoopzaaltjes waren leeg. Na een minuut of tien ben ik onverrichter zake weer naar huis gegaan.
Een week later (afgelopen vrijdag) ben ik nogmaals gaan kijken maar nu 's middags, rond een uur of één. Met een man of zes aanwezig was het al aanzienlijk drukker. De darkroom was echter nog steeds leeg, de meeste mannen zaten in de gay cinema, twee in de algemene ruimte. Ik zat alleen in het hetero zaaltje. Af en toe kwam er iemand vanuit de gay cinema binnen om te kijken wat ik aan het doen was.
Ik ben die vrijdag naar de EC gegaan omdat er een oproep was geplaatst door iemand die graag zoveel mogelijk mannen wilde pijpen. Helaas, rond het aangekondigde tijdstip vond er onder de aanwezige heren geen enkele activiteit plaats, dus ik ben na ongeveer drie kwartier wederom onverrichter zake en zonder klaargekomen te zijn weer naar huis gegaan. Helaas...
Mijn conclusie: De houding van de bezoekers is zeer afwachtend. Er wordt geen woord gesproken waardoor niemand een goed beeld krijgt van de mogelijkheden en verwachtingen. En de aankondigingen op dit forum zijn naar mijn idee ook niet altijd betrouwbaar. Ik moet er best een stukje voor rijden en dan is het toch jammer wanneer er uiteindelijk niks is gebeurd.
Wellicht ga ik in de nabije toekomst nog eens kijken en heb ik dan meer geluk. Ik wens jou in elk geval veel geile spanning en plezier!
PS Er is geen dresscode. Je kunt aantrekken wat je wil, anders kun je je daar omkleden.
Er zijn lockers aanwezig waar je je kleding etc. in kunt bewaren.
Ik lees net je berichtje en wil even reageren. Anderhalve week geleden ben ik voor het eerst naar de Erotic Cinema geweest, op zoek naar spanning en misschien sex. Het was vrijdagavond rond een uur of zeven. Wat ik qua voorzieningen aantof viel me absoluut niet tegen (let wel, ik heb geen ervaring met andere lokaties). Alles is prima onderhouden en schoon, de sfeer was relaxed en de ontvangst bij de kassa was zeer prettig en professioneel.
Na een poosje door de winkel gelopen te hebben, kocht ik een kaartje voor de cinema (je krijgt een dagkaart, dus je kunt van open tot sluit onbeperkt in en uit lopen) en ging naarbinnen. In de algemene ruimte waren twee mannen aanwezig, de darkroom en beide bioscoopzaaltjes waren leeg. Na een minuut of tien ben ik onverrichter zake weer naar huis gegaan.
Een week later (afgelopen vrijdag) ben ik nogmaals gaan kijken maar nu 's middags, rond een uur of één. Met een man of zes aanwezig was het al aanzienlijk drukker. De darkroom was echter nog steeds leeg, de meeste mannen zaten in de gay cinema, twee in de algemene ruimte. Ik zat alleen in het hetero zaaltje. Af en toe kwam er iemand vanuit de gay cinema binnen om te kijken wat ik aan het doen was.
Ik ben die vrijdag naar de EC gegaan omdat er een oproep was geplaatst door iemand die graag zoveel mogelijk mannen wilde pijpen. Helaas, rond het aangekondigde tijdstip vond er onder de aanwezige heren geen enkele activiteit plaats, dus ik ben na ongeveer drie kwartier wederom onverrichter zake en zonder klaargekomen te zijn weer naar huis gegaan. Helaas...
Mijn conclusie: De houding van de bezoekers is zeer afwachtend. Er wordt geen woord gesproken waardoor niemand een goed beeld krijgt van de mogelijkheden en verwachtingen. En de aankondigingen op dit forum zijn naar mijn idee ook niet altijd betrouwbaar. Ik moet er best een stukje voor rijden en dan is het toch jammer wanneer er uiteindelijk niks is gebeurd.
Wellicht ga ik in de nabije toekomst nog eens kijken en heb ik dan meer geluk. Ik wens jou in elk geval veel geile spanning en plezier!
PS Er is geen dresscode. Je kunt aantrekken wat je wil, anders kun je je daar omkleden.
Er zijn lockers aanwezig waar je je kleding etc. in kunt bewaren.
-
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
bedankt voor jullie reactie,
afspraken maken is idd moeilijk dat heb ik al vele malen aan de lijve ondervonden.
ik moet ook wel ff rijden dus vandaar de vraag wat de beste tijd is om te gaan.
ik wil dus idd mannen klaar pijpen.
ma 25-10 wil ik zo vroeg mogelijk gaan.
dus mannen die zin hebben en serieus zijn let km know
afspraken maken is idd moeilijk dat heb ik al vele malen aan de lijve ondervonden.
ik moet ook wel ff rijden dus vandaar de vraag wat de beste tijd is om te gaan.
ik wil dus idd mannen klaar pijpen.
ma 25-10 wil ik zo vroeg mogelijk gaan.
dus mannen die zin hebben en serieus zijn let km know
- Sue en Lee
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 67
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hoi Frank,
Let wel op, de cinema is pas om 12.00 uur open.
Je wilt zo vroeg mogelijk ..... jammer als je voor een gesloten deur staat...
Wens je veel geil plezier, en hopelijk word je langverwachte wens werkelijkheid... het is altijd weer afwachten wie je aantreft, en wat de stilte betreft..... die kun je ook zelf doorbreken.
Niet te snel opgeven, afgelopen vrijdag schijnt het nl. toch erg gezellig geweest te zijn met wel 6 stellen over de dag verspreid, en de nodige mannen....
Dus heb je tijd genoeg, loop dan gewoon af en toe even naar buiten en probeer een half uurtje/uurtje later opnieuw...Je kunt nooit weten!!
suc6 en geniet ervan.
Sue en Lee
Let wel op, de cinema is pas om 12.00 uur open.
Je wilt zo vroeg mogelijk ..... jammer als je voor een gesloten deur staat...
Wens je veel geil plezier, en hopelijk word je langverwachte wens werkelijkheid... het is altijd weer afwachten wie je aantreft, en wat de stilte betreft..... die kun je ook zelf doorbreken.
Niet te snel opgeven, afgelopen vrijdag schijnt het nl. toch erg gezellig geweest te zijn met wel 6 stellen over de dag verspreid, en de nodige mannen....
Dus heb je tijd genoeg, loop dan gewoon af en toe even naar buiten en probeer een half uurtje/uurtje later opnieuw...Je kunt nooit weten!!
suc6 en geniet ervan.
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Ik wil het wel weer is proberen, maar niet als ik weer in lege kamers kom te staan. (al 2 keer gebeurt) Dus als er meer mensen komen op de 25ste kan ik ook wel komen.
Transsexueel, en sinds kort aan de hormonen.
-
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Sanquin schreef:Ik wil het wel weer is proberen, maar niet als ik weer in lege kamers kom te staan. (al 2 keer gebeurt) Dus als er meer mensen komen op de 25ste kan ik ook wel komen.
lijkt me leuk

ben gek op een lekkere trans

-
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Ben er maandag rond 13 uur
34 177 65kg
34 177 65kg