Geil vermaak volgende week
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Geil vermaak volgende week
We weten, en hebben dat nu ook weer van verschillende mensen gehoord, dat als je een publieke oproep plaatst er meerdere mannen komen die niet passen binnen ons zoekplaatje. Desondanks toch even de aankondiging dat we morgen overdag naar de bios zullen gaan. Het juiste tijdstip weten we niet en zullen we wel of niet morgen bekend maken. Om teleurstelling voor onszelf en eventuele mannen te voorkomen die voornemens zijn langs te komen : we zoeken (bi)mannen/vrouwen in de doelgroep van 30-50 jaar, slank/normaal postuur en verzorgd. Als je daaraan voldoet en mee wilt doen prima maar wel graag vooraf je kleren uittrekken en zelf voor condooms zorgen. Ondanks, hopelijk, de geiligheid zullen we heus wel blijven screenen en opdringerige/niet-luisterende mannen of mannen die te oud of te dik zijn hoeven wat ons betreft nergens op te rekenen. We zijn niet hautain en voelen niet beter dan andere mensen maar als we komen willen we wel spelen met mensen die we de moeite waard vinden.
Wij zijn een slank, aantrekkelijk en - in de juiste setting bi - stel. Beetje kinky ook wel. We zoeken slanke, actieve doeners, mannen en vrouwen tussen de 18 en 55
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 32
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Ik pas waarschijnlijk wel in jullie plaatje als ik het zo lees qua leeftijd en uiterlijk. Maar helaas: Morgen overdag werk ik dus kan dan helaas niet. Desondanks veel geilplezier 

-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Het was een rustige maar lekkere middag. Speciale dank voor de heren die mij heerlijk verwend hebben. Wil de heerlijke bi man die er aan het begin was ons een pb-tje sturen? Wie weet kunnen we een spannend vervolg plannen
Xx
Filmbisetje

Xx
Filmbisetje
Wij zijn een slank, aantrekkelijk en - in de juiste setting bi - stel. Beetje kinky ook wel. We zoeken slanke, actieve doeners, mannen en vrouwen tussen de 18 en 55
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten