toen ik aan de andere kant stond, had hij zn keiharde pik al klaar voor mij. ik word altijd onmiddellijk nat als ik hem zo zie en ga bijna automatisch op mn knieen zitten om hem heerlijk mijn mond in te nemen. ik begon langzaam met mijn tong de lengte van zijn pik te strelen en voelde hem nog harder worden. stiekem wilde ik dat hij mij direct in mn natte kutje ging neuken, maar ik
moet geduldig zijn

we gingen met zn tweeen bij achter de schandpaal staan, waar we perfect zicht hadden...deze dame werd zp
lekker geneukt en nam smel de pik van een van de andere mannen in haar mond. haar gekreun die gedempt werd door de lul in haar mond maakte alles nog geiler om te zien. op een gegeven moment hoorde ik haar squorten...ik draaide om naar daan en vroeg aan hem "heeft ze net gesquirt?" ik vind dit een van de geilste dingen om te zien, en dat weet hij ook. "ja" zei hij, met een kleine glimlach. ik ging direct weer kijken naar het stel op bed. inmiddels stond haar partner naast haar hoofd, maar net genoeg naar links om te zorgen dat daan en ik goed zicht hadden

hoorde en zag haar zo lekker klaarkomen terwijl ze zo hard ging squirten. tegelijkertijd was daan mijn clit heftig aan het masseren en heb ik er nog meer van kunnen genieten. wat wij dachten dat een rustige middag in de bios zou zijn was uiteindelijk een show met real, live squiritng, wat voor mij niet geiler had kunnen zijn. wat zijn we blij dat we na zon lange tijd weer terug zijn gegaan...we hebben al weer plannen om deze week te gaan en mijn god wat kijk ik er naar uit...addictions are hard to kick

xxx
steph