Een legendarisch feest

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Een legendarisch feest

Bericht door Benno2 »

Kwart over 11! Zo vroeg ben ik nooit in EC. Maar vandaag is er dan ook een bijzondere reden voor. Ik ben overigens lang niet de enige die er al zo vroeg is. Als ik de EC binenkom is het grote licht nog aan en zijn er zeker al een man of 15 zich aan het uitkleden. Ook M van CBR motorstel is er al en Marloes, die haar jarretel vergeten is. Of ik even aan Patricia wil vragen of ze die in de winkel heeft. Marloes vindt het belangrijk om goed gekleed te zijn voor haar rol als meesteres. Mimi heeft haar outfit al compleet. Ze heeft een soort verpleegster-speelpakje aan met een stethoscoop om haar nek, die tussen haar ontblote borsten hangt. Ze staat naast een massagetafel, die Bert heeft meegebracht.

We vieren vandaag dat Sense na een flinke poos afwezigheid wegens gezondheidsproblemen weer terug is in ons midden. Plumberjack heeft daarom een feestje georganiseerd waarbij behoorlijk wat mensen zijn uitgenodigd. Hij heeft zelfs een hele berg gevulde koeken meegenomen om de feestvreugde te versterken.
Het begin is als de terugkeer van kinderen van een schoolreisje. We verstoppen ons allemaal in de darkroom en Sense zal dan door haar meester V naar binnen worden geleid met een leren kap op haar hoofd. Ze wordt aan het rek vastgezet en dan komen we allemaal binnen. Dat is het idee. We staan et 15 geile mannen in de darkroom, samen met een vrouw, M. Iemand zegt voor de grap: "straks doen ze de deur op slot en laten ze ons hier de hele middag zitten". Ik zeg: "dan wordt het een hele zware middag voor M". M wordt al nerveus bij de gedachte.

Er is wat te horen vanuit de centrale ruimte. Sense wordt binnengebracht met de leren kap op haar hoofd. Ze heeft een paar oude kleren aan. Langzaam en zo zacht mogelijk komt iedereen uit de darkroom en neemt plaats in de centrale ruimte om het schouwspel waar te nemen. Nadat Sense aan het rek is vastgezet treedt meesteres Marloes naar voren. Ze heeft een paddle, waarmee ze zachte klapjes uitdeelt. Het shirt dat Sense aanheeft wordt opengescheurd en ook van haar rokje wordt ze ruw ontdaan. Met de bh heeft Marloes meer moeite. Bert komt naar voren en met één brute beweging scheurt hij de bh aan flarden. Er gaat een siddering door Sense heen en je kunt zien dat ze het heel erg spannend vindt wat hier gebeurt. Zeker als meteen daarna ook haar slipje op dezelfde brute wijze wordt kapot gerukt. Marloes gaat verder met klappen uitdelen en wordt daarna afgewisseld door Lex, die zijn de kunst van het floggen meer dan meester is.

Terwijl dit alles gebeurt arriveren er steeds meer van de genodigden. Isa komt binnen, gekleed in een lange jas. als ze die uittrekt heeft ze daaronder haar speelpakje al aan. Haar borsten en kutje zijn ontbloot. "Zo! Klaar!", zegt ze.
Dan komen Maarten en Eva binnen en even later Elke met haar vriend. Ook Bianca met partner en Kinky Jo. En ook nog een aantal laatkomende mannen. Bij elkaar denk ik dat er op een gegeven moment wel 50 mensen in de EC zijn. Een jongenman die waarschijnlijk toevallig komt binnenlopen steekt zijn hoofd door het gordijn. Zijn ogen worden vier keer zo groot en zijn mond valt open.
Sense is inmiddels losgemaakt van het rek. Ze moet 1 been omhoog houden en wordt met de hand tot een eerste verlossend, spuitend orgasme gebracht. Daarna wordt ze op het bed gelegd. Omdat ik haar erg gemist heb (en omdat ik toevallig toch vooraan sta) kruip ik als eerste tussen haar benen om haar te neuken. Ze heeft haar kap nog op, dus ze kan me niet zien.
Even later staat Isa bij het wandrek. GooiseMinnaar kruipt letterlijk tegen haar op. Met zijn voeten op de eerste sporten en hangend aan zijn armen neukt hij haar als een echte bonobo. Vanaf dit moment beleef ik de middag als een chaotische serie geile momenten, waarvan ik de werkelijke volgorde kwijt ben. Hierbij dus in random order.

In de heterozaal ligt Elke op het bed onder het scherm. Ze wordt geneukt door haar vriend. Als hij stopt, mag ik. Ze ligt op haar rug met haar benen bij de rand en ik kan mijn pik er zo in schuiven. Met haar benen trekt ze me naar zich toe. Na mij staan er diverse andere mannen te wachten, dus ik sta met tegenzin mijn plek weer af.

In de darkroom ligt Bianca in de sling. Ze wordt tot spuitens toe gevingerd. Ik steek mijn pik in haar nog nadruipende kutje en neuk haar flink lang door.
Isa ligt in de gynaecologenstoel en wordt gebeft door een man die op zijn knieën tussen haar benen zit. Ik heb zin om haar te neuken, maar moet wel eerst wachten tot de beffer zijn ding gedaan heeft. Isa vindt het allemaal heerlijk.
Op het grote bed zie ik Jack die Marloes wederom haar meesteressenrol ontneemt. Later wordt Marloes door o.a. Blacko genomen.

In de heterozaal staat Eva met haar kontje naar achteren. Ze is net geneukt door haar vriend Maarten en die gebaart dat ik welkom ben om de prachtige Eva te penetreren. Dat doe ik maar al te graag.
Mimi is al de hele middag bezig om de een na de andere man op de massagetafel te leggen en zijn borst en pik te masseren met een flinke hoeveelheid masseergel. Het ziet er geil uit, vooral omdat Mimi er om op te vreten lekker uitziet, maar ik hoef niet zo nodig op die masseertafel. Maar Mimi blijft me de hele tijd vragen om te gaan liggen. Dus dat doe ik uiteindelijk toch maar. Wie kan dat weerstaan? Ze doet het heerlijk en kijkt er bovendien zo lief en geil bij. Op de een of andere manier kan ik me echter niet helemaal laten gaan.

Eindelijk zie ik dan Sense zonder leren kap op haar hoofd op het bed liggen. Nu kan ik haar neuken terwijl ik haar ook kan aankijken. Ze kijkt me heel geil terug en trekt me met beide handen aan mijn heupen verder naar binnen.
De hele EC is een grote zinderende massa seksualiteit en erotiek. Overal waar je kijkt zijn naakte lichamen en wordt seks bedreven. Tijdens dit alles komen 2 andere stellen binnen. Ze kijken even rond, maar besluiten waarschijnlijk dat ze dit net iets te veel van het goede vinden. Ze vetrekken weer. Ik vertel 1 van deze stellen (een jongen met een baard en een mooie donkere vriendin) dat het niet altijd zo druk is, maar dat we vandaag een feestje hebben.

Leukstebuurman die een uitstekende masseur blijkt te zijn geeft een massage workshop. Hij neemt M uitgebreid onder handen. Ze wordt minstens een half uur door hem gemasseerd en vindt het heerlijk.
Mimi heeft haar plaats bij de massagetafel opgegeven. In de heterozaal laat zij zich neuken. Daar had ik al op gehoopt en nu mag het eindelijk. Ik neuk haar uitgebreid en moet dan opeens ongelofelijk nodig klaarkomen.

De eerste mensen vertrekken al weer. . Eva en Maarten houden het vrij snel voor gezien. Isa, die na de gynaecologenstoel ook nog op een van de banken heeft genoten van alle aangeboden pikken gaat voldaan naar huis. Elke heeft nog enkele DP's (of pogingen daartoe... van mij onder andere) ondergaan en zij en haar vriend vertrekken ook. Ik besluit te gaan douchen.

Als ik uit de douche kom zie ik Mimi die met collega-masseur Leukstebuurman aan het uitproberen is of de massagetafel hen beiden kan houden. Ze zit bovenop hem en berijdt hem als een amazone. Het ziet er vreselijk geil uit.
Ik praat nog wat met enkele van de aanwezige bekenden. Dat zijn er echt heel veel vandaag. Dan maak ik een rondje langs de mooie dames om ze te bedanken met een kus. M, we zien elkaar gauw weer. Sense, die in de sling wordt genomen, kus ik snel gedag. Ik hoop dat het niet weer zo lang duurt tot een volgende keer. Mimi, die omringd wordt door mannen op het grote bed, snel even een kus. Jack, wat heb je een geweldig feest georganiseerd. Je hebt jezelf overtroffen.
Tot slot eet ik nog een gevulde koek en ga er vandoor.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 27 mar 2017 07:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
cbr motorstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Een legendarisch feest

Bericht door cbr motorstel »

Benno weer fantastisch omschreven.
Het was weer een groot feest voor alle aanwezigen.
Jack ook jij bedankt dat je speciaal voor Sence zoveel mensen bij elkaar hebt kunnen brengen.
En Sence ik hoop dat het weer goed met je gaat (je weet wel waar ik op doel)
Alle aanwezigen bedankt
Isa
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Isa »

Wat een heerlijke verslagen al van een waanzinnige dag. Plumberjack had mij lang geleden uitgenodigd om deze dag aanwezig te zijn op een speciaal feestje voor Sense. We kennen de speciale feestjes van Plumberjack maar al te goed dus ja, natuurlijk zou ik daar bij zijn. In de tussentijd heb ik echter (geprobeerd) te besluiten het wegens persoonlijke leuke dingen in mijn leven ,het wat rustiger aan te doen. Dat valt niet altijd mee, lukt ook niet altijd maar deze dag voor Sense had ik hoe dan ook op mijn kalender laten staan. Want van Sense heb ik lang nog niet genoeg genoten.....zij smaakte naar meer. En ik begreep natuurlijk ook van Plumberjack dat er veel andere bekende en lekkere vriendjes en vriendinnetjes zouden zijn.
De hele week keek ik vol spanning uit naar vrijdag, mijn hoofd al vol met plannen met wat er allemaal zou kunnen gaan gebeuren.
Toen ik jammer genoeg te laat in de ec aankwam stond Sense al vast aan het wandrek, haar heerlijke lichaam naakt en sidderend van genot . Om haar heen stond een meute mannen en vrouwen dit prachtige schouwspel met recht te aanschouwen en bewonderen. De geilheid hingt sinderend en vol verwachting in de zware lucht van de ec en je hoorde alleen de kreten van genot van Sense , met af en toe een zucht , een kreet , een bewonderende opmerking van 1 van de toeschouwers .
Ik opende de gereserveerde locker ( thanxxxx Plumberjack ) en stopte mijn tas erin. Ik was van huis vertrokken in alleen een corsetje met kousen, een slip en een collar, o ja, met wel een lange jas erover :lol: heerlijke voorpret met mezelf in de auto en een groot voordeel als je ergens binnenstapt waar je je kont niet meer kan keren ( zonder dat er iets in gestopt wordt ;) ) ploep jas uit en klaar. Gezellig dat ik Benno trof bij de lockers , nu weer lekker bloot en ontspannen . Even plassen en klaar voor het feest. Ik wilde dolgraag eerst even van de meisjes genieten maar dat lukte maar ten dele. Sense kwam los van het wandrek en dat leek wel het startsein voor iedereen om de geilheid de vrije loop te geven. Mijn heerlijke Gooise minnaar die ik ook al veels te lang niet gevoeld had , zette mij tegen het wandrek en bereed me als een echte Bokito. Wat werd ik heerlijk geneukt terwijl Gooise aan de stokken hing. Whoehaaaa de aap is los, het feest begonnen. Wat er verder gebeurde kan ik in de tijd niet meer terughalen, net als Benno. Er was zo veel te doen, zo veel te zien, zoveel lekkere mensen en zoveel plekjes om te zijn....

Bij Mimi op de massage tafel, spelen met haar borsten terwijl zij mij heerlijk masseerde. Mimi, een prachtig geil pakje aan jou goddelijke lijf maar tegelijkertijd ook een waanzinnig kutonvriendelijk verschrikkelijk rot pakje, van welke kant ik het ook probeerde, ik kreeg mijn vingers maar niet op de juiste plek. Dat heb je natuurlijk expres gedaan he anders zou niemand er af kunnen blijven...

Met Mimi heerlijk zoenen terwijl haar kundige handen een harde pik aan het masseren waren. De heer in kwestie bleef zichtbaar niet onberoerd....

In de darkroom een heerlijk blonde dame met waanzinnige lekkere borsten die geneukt werd door een aantal mannen. Ik stopte mijn vingers erbij om haar kutje ook even te voelen en vroeg haar of ze mijn vuistje wilde hebben. Dat wilde ze wel en de heren maakte plaats voor mij. Voorzichtig stak ik mijn hand bij haar naar binnen en maakte een vuist. Dat kon ze heel goed hebben en wat was dat lekker om te doen. Op z'n moment kan ik het niet goed hebben als er aan mijn eigen kutje gezeten wordt dus ik duwde misschien wat lomp een heerlijke vent weg, sorry, was niet de bedoeling. Maar ik wil en heb mijn concentratie en focus nodig wanneer ik dit doe bij een dame.....al snel bleek mijn vuist toch wel wat aan de ienimienie kant en stond ik mijn plekje weer af aan de heren met kolenschoppen :lol:

Naast de lockers stond Sense even bij te komen met een glaasje water....duurde niet lang want ik kon en hoefde gelukkig niet van haar af te blijven. Die heerlijke fijne borsten en tepels op dat verder ook zo heerlijke lichaam. Even aan haar kutje kunnen likken, zittend op mijn knieën en daarna mijn vingers bij haar naar binnen tot ik het vocht voelde komen aangolven en Sense heerlijk hoorde kreunen....
Sense ga je mee naar het bed....wil je daar liggen en zal ik mijn hand weer eens lekker bij je naar binnen laten glijden??? Mmmmm dat was lekker, temidden van die neukende mensenmassa , mijn vuist voorizichtig naar binnen en weer uit je en weer naar binnen en.... Wat lag je te genieten en ik ook.

In de gynaecologen stoel waar ik, voor het eerst van mijn leven voor een goede reden, in ben gaan liggen nadat een heer mij vroeg te likken. We begonnen rustig met z'n tweeën en ik genoot relaxed van de zachte warme tong die mij overal nog meer bevochtigde en opgeilde. Toen ik mijn ogen opende zag ik dat er meer mensen binnen gekomen waren waaronder ook V. Terwijl ik heerlijk gelikt en betast werd knelde V. voorzichtig mijn keel af. Hij onderzocht of ik dit wel wilde en had denk ik al snel in de gaten dat ik dit erg lekker vind. Steeds een beetje harder en langer bouwde hij dit op. Mijn keel dicht en toen ook mijn neus en mijn mond die hij afsloot met zijn lippen terwijl zijn tong met de mijne inning verstrengelde . Toen kwam Sense er ook nog bij en was mijn geluk compleet. V. ging door en gaf mij een stop teken door....kon ik niet gebruiken...stoppen zat niet meer in mijn systeem. Ik mag hier wss niet vloeken maar gvd...wat was dit lekker. In de stoel werd ik vervolgens ook nog een paar x geneukt en eerlijk gezegd werd ik wel een beetje bang dat die stoel in elkaar zou storten. Ik voelde van alles schuiven en kraken maar hij hield het gelukkig.
Toen ik de stoel uit kwam was ik aardig van de wereld en zwaar impressed. Ik dacht op dit hoogte punt naar huis te gaan maar.....

Belande nog even op de bank waar ik eindelijk heerlijk door de partymanager geneukt werd , en door, en door... Er werd geprobeerd mij te laten spuiten maar zo makkelijk gaat dat niet. Een van de heren zei, geef me tien seconde. Grootspraak dacht ik maar hij had gelijk, mijn vocht spoot eruit en Gooise zat er lekker bij, euh in hihi. Mijn hemel....zo lekker....leer mij zelf alsjeblieft zelf dat trucje of schrijf een werkinstructies die ik kan uitdelen.

Toen was het echt tijd voor de douche waar kinky en haar man en ik nog even verder speelde. Tieten en kont tegen het beslagen raam om een beetje zicht open te houden, kletterende klodders sperma samen met het hete water in ons gezicht..... Fijne afsluiter

Dank je wel iedereen voor deze waanzinnige geile lekkere dag.
Vooral Plumberjack dank je wel voor het weer super organiseren van dit festijn. Als je nog eens een carrière switch wilt maken....
Dank je dat je iedereen hebt ingelicht over de no go status van mijn linkertiet. Dat ging best goed hoewel er soms wat discussie ontstond over links voor mij of links voor de kijker. Maar zonder dollen, iedereen hield er prima rekening mee dus daarvoor aan ieder een dank je wel.
Ik ging misschien wat vroeg weg maar ik heb waanzinnig genoten van alles en op dat moment was het echt even mooi geweest. Ik moest overigens ook een beetje intact op mijn date in de avond verschijnen want als je dan toch al zondigt kan je het maar beter dubbel doen.

Plumberjack , hoe kan een geil meisje nou afstand nemen van jou en je feestjes...hoe kan je daar nee tegen zeggen... Dat gaat gewoon niet, daar kan je alleen maar met volle teugen van genieten :D dikke geile kus aan ieder die er bij was en in het bijzonder aan het feestbeest Sense XXX
Sense
Leeftijd: 0
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Sense »

Een kleine waarschuwing vooraf voor de lezers ;-) Begin niet midden in de nacht aan het lezen van deze verslagen want van geiligheid val je prompt niet meer in slaap, zo heb ik vannacht aan den lijve ondervonden. Jezus wat een genot om te lezen. Isa je bent absoluut een zware schrijfconcurrent voor onze heerlijke Benno. Topniveau!

In februari vroeg Jack mij of hij samen met V een leuke middag voor mij mocht organiseren. Als Jack zoiets regelt dan is geiligheid gegarandeerd en daar was ik absoluut 1000% aan toe, Dus ja, graag. Heel graag zelfs!! Jack zou een paar mensen uitnodigen. De datum mocht ik weten, maar meer niet. Niet wat het scenario zou zijn, niet de locatie en ook niet wie er zouden komen… Nou had ik wel een paar mensen waarvan ik zeker wist (althans dacht te weten) dat ze zouden komen maar de rest was echt totaal gissen. Niemand wilde wat vertellen dus de spanning liep behoorlijk op hihi

V gaf me dinsdag de opdracht om vrijdag in oude kleding te komen. Pas vrijdagochtend om 9.45u hoorde ik dat ik me om ongeveer 11u in buurt van Utrecht te melden. Nou, klinkt dat vaag of niet? Dat is heel vaag als je al weken klapt van geiligheid en spanning. Ik was uiteraard veel te vroeg dus ging ergens een kop thee drinken en de spanning werd toen ook voelbaar in mijn buik.
Bericht: tussen 11.20 en 11.25u melden daar en daar. Dat moest haast EC worden begreep ik al. Maar het bleef nog steeds vaag. Precies op tijd meldde ik me. Tas met kleding voor na de tijd mee. Samen liepen we naar de EC toe. Van Patricia kregen we een sleutel voor de locker en ik moest mee naar binnen waar ik in de gay cinema een leren masker voor kreeg met slechts een gat voor mijn mond en bij mijn ogen. De ogen werden vervolgens bedenkt met een oogmasker en vanaf dat moment was er totale duisternis.

Aan de hand van V werd ik meegenomen de grote cruisingruimte in (dat kon ik uiteraard niet zien, maar ik ken de route haha). Daar werd ik aan het rek gezet. Het was superspannend want ik had echt geen idee of er andere mensen waren. Ondanks dat mijn zintuigen tot het uiterste gespannen waren hoorde ik niets. Al gauw voelde ik een zweep tegen mijn lijf. Een vrouwenstem vrouw of ik een geil sletje was en ik antwoordde van ja. De zweep verkende mijn lichaam. Opeens werd mijn shirt hard kapot getrokken. Dat was altijd al een fantasie van mij, leek me heerlijk. In werkelijkheid is het nog 10x geiler zelfs. Ik voelde dat het aan de onderkant nog niet helemaal gescheurd was dus het hing nog een beetje om mijn lijf. Zo geil! Mijn rokje werd van me af getrokken. De BH van me af gescheurd en zelfs mijn slipje. Met slechts mijn rode laarzen aan stond ik voor het rek.
Het zweepwerk werd weer hervat en was best gevoelig. Mijn zintuigen waren zo gespannen dat elke klap op mijn billen of borsten super gevoelig was. Ik voelde een vrouwenlijf tegen me aan schuren. Mijn rechterhand voelde een vrouwenhand: dat was M 100% zeker! Zo fijn om even mentale steun te ervaren. Ondertussen hoorde ik meer geluiden in de ruimte. Ik hoorde dat er mensen waren en dat ze waarschijnlijk stonden te kijken en hopelijk te genieten.
Opeens voelde ik een andere soort zweep, een flogger. Met ronddraaiende bewegingen werd mijn lichaam heerlijk bewerkt. Ik kwam in een soort roes en de spanning zakte weg. Naar ik later begreep werd ik toen door Lex gezweept, nou het was heerlijk. Alleen best gevoelig als je tussen mijn benen sloeg hihi. Ik moest een been op het rek zetten en binnen no time had ik een heerlijk squirtend orgasme. Men wat was dat lekker.

Vanaf dat moment was het een groot geil seksend gebeuren om mij heen. Iedereen ging los. Pikken werden in mijn mond geduwd en ik werd heerlijk geneukt. Gooische duwde zijn pik diep in mijn mond, jammie. Omdat ik het masker nog op had kon ik niet zo goed pijpen, beetje weinig ruimte om m’n mond open te doen ;-) dus het masker ging af (I know, zonder toestemming. Sorry…) Maar pijpen moet je met overgave doen en dat is nu eenmaal veel lekkerder zonder beperking. Ik werd voor het bed gezet, geneukt, gevingerd, weer geneukt en toen kreeg ik ondanks mijn laarzen natte voeten omdat ik zo nat klaar kwam wederom door Lex. Een heerlijke donkere jonge krullenbol stopte zijn grote pik diep in mijn mond terwijl ik van achteren hard geneukt werd. Mijn kontje werd meteen goed gebruikt. Het is bijna niet te beschrijven wat er allemaal gebeurde. Zooo ontzettend veel. Om me heen allemaal seksende mensen. M in haar prachtige pakje die stond te masseren alsof haar leven er van af hing. M van CBR die ik zag genieten. Heerlijke geile Isa. Ik zag alles, en eigenlijk ook weer niets. Want toen ik voor een kleine plaspauze op het toilet was en daar vervolgens heerlijk ruw geneukt werd door Martijn zag ik mooie Elke pas voor het eerst. Ik had haar gezocht maar nog niet gezien, alleen nu was ik even bezig en wilde ik haar later even opzoeken. Ik kon haar nergens meer vinden. Waarschijnlijk lag ze onder of tussen een hele stapel mannen die ik in de hetero zaal wel zag hihi
Ik zag Isa genieten in de gyn.stoel terwijl V haar letterlijk de adem benam. Zachtjes likte ik haar borsten, sabbelde, beet er voorzichtig in. Ik werd daar tegelijkertijd heerlijk van achter genomen volgens mij door Eddie Eagle. Blackco nam het stokje over en M stond opeens voor me dus daar kon ik uiteraard niet van af blijven. We zoenden en ik speelde met haar prachtige borsten terwijl we heerlijk geneukt werden beiden. Mennn wat een genot. Vooral ook omdat de mannen het een prachtig schouwspel vonden en dat ook duidelijk lieten merken.

Terug in de cruiding ruimte werd ik op het bed echt super lekker geneukt door een prachtige man, Mr XXL, dat was super. Ik kwam bijna los van het matras toen ik klaar kwam. Anderen namen zijn stokje over. Weer even pauze. Daarna de glory holes in, dat is zo fijn intiem even in alle drukte. Ik zocht Gooische op en kroop even in zijn armen. Wat een lekkere man is het toch.

Daarna in de sling. Ik werd er zo intens gebruikt. Mijn hoofd achter over en een pik in mijn mond, steeds wisselend terwijl ik hard geneukt werd. Ik vond het zo lekker en zo intens. Martijn kreeg me naar mijn zoveelste hoogtepunt toen hij mijn kontje neukte en V me hard vingerde, mennn wat intens en toen ervaarde ik wat het is om letterlijk suf geneukt te worden. Het lampje gin g even uit hihi.
De pap was op. Lieve M voerde mij een afschuwelijke gevulde koek, Blackco gaf me wat fruit, ik kreeg water van Martijn en na een poosje was ik weer helemaal fit. Dank voor deze lieve en goede zorgen schatten! Een blowjob met V in de heterozaal en samen douchen maakten heel langzaam een einde aan deze super middag!!
Zo’n lang verslag heb ik nog nooit geschreven maar er is geen woord van gelogen als ik zeg dat ik maar een fractie van alle geiligheid heb verteld. Er gebeurde zo, zo veel meer. Met mij maar uiteraard en zeker ook met anderen. Dus elk verslag erbij maakt het beeld nog completer!

Lieve, lieve Jack. Onwijs bedankt voor deze ontzettend geslaagde middag!!
Iedereen die er was uiteraard ook heel erg bedankt dat jullie er mede voor hebben gezorgd dat het een onvergetelijke middag voor V en mij is geworden. Ik heb niet iedereen genoemd maar jullie zitten allemaal in mijn heerlijk geile herinnering!!

Ps: Jack, kleine noot... In december regelde ik een leuk feestje. Jij regelde deze TOP vrijdag. Wat zou er wel niet voor feest komen als we het een keer samen regelen??
Kusss
Sense
Laatst gewijzigd door Sense op 18 okt 2017 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
nylons lover
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door nylons lover »

Vrijdag 24 maart.
Ik was uitgenodigd door Jack.
Zou een feestje worden met 4 dames.
12.00 uur Amersfoort.
Ik had al vroeg mijn agenda vrij gehouden en stapte om 11.15 uur de cinema binnen.
Kom op tijd dacht ik nog, is er nog een kluisje.
Toen ik ik tas meekreeg van Patricia, nogmaals sorry :D , wist ik eigenlijk al hoe laat of het was.
Bij de balie even Jack de hand geschud en vervolgens naar binnen.
Het volle licht was nog aan en ik herkende Marloes die ik al een paar keer in Zutphen had ontmoet.
Verder ook bekende gezichten die ik niet allemaal persoonlijk van naam ken.
Mimi herkende ik wel die er bloedgeil uitzag in haar "Zuster massage pakje" mmmmm.
De horde mannen moest met zijn allen naar de darkroom
want er kwam een geblindoekte dame die onder handen werd genomen door Marloes en later door een ander, en zij wist niet wie er allemaal stonden.
Geil om te zien en bij de meeste mannen ging de hand al in de short om de pik op oorlog sterkte te brengen.
Ondertussen zag ik Isa, en nog enkele dames en tot mijn verrassing Elke met partner de ruimte betreden.
Allemaal gekleed in geile lingerie.
Ik weet niet exact hoeveel maar ik telde op het laatst 8 dames en zeker het drie dubbele aan mannen.
Ik heb niet zoveel inkt in de pen om het te beschrijven maar het leek op een Romeinse Orgie .
Overal nat bezwete lichamen van vrouwen met ieders 3 aan 4 mannen aan en in hun lichaam. :lol:

Grote pluim voor Jack die alles heeft geregeld en ook vooraf even duidelijk was naar de mannen over de Do''s en Dont's van de dames en tussendoor goed een oogje in het zeil hield.(Tussen het neuken door dan) ;)

Ik zeg...Jack for President.

Ik denk dat er nog wel iemand beschrijft over het verdere verloop van de middag.

Tot snel....hoop ik.

Gr.Herman.
Plumberjack
Leeftijd: 55
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

Ik ken Sense al een paar jaar , en meestal is ze er op onze feestjes in EC of daar buiten wel bij samen met haar meester V .
Vorig jaar eind september en 16 januari liep ze een paar heel gezellige feesten mis , door gezondheidsproblemen en een geplande vakantie met haar vriendin.
In februari heb ik haar gezegd geef maar een datum , wanneer je denk dat je weer zo n feestje aan kan .
24 maart dacht ze het wel weer aan te kunnen , dat kwam goed uit want vrijdag is Isa haar vrije dag
Die zei gelijk ja.
Ze heeft tegenwoordig een lief vriendje , dus ze probeert het nette dametje te spelen
Alleen als wij een feestje gaan geven , gaat alles draaien in dat koppie en wilt ze er bij zijn
Nee zonder haar vriendje , ze wilt geen remmingen op ons feestje , en er 200% van genieten .
.... zei gelijk ja , maarten en Eva wilde deze geile dag ookniet missen en Elke en Marco kwamen ook
Ze wilde kennis maken met Sense.
Peter bracht een nieuwe dame mee , Bianca mooie Blonde dame van rond de 45 jaar. Echt een slopertje
Beppie en Herman kwamen gezellig kijken en genieten van al diemooie mensen en bijpraten
Een berichtje van Dido en Ennee wij komen ook maar kunnen pas om 2 uur.
M van cbr motorstel had al een keer gevraagt wanneer regel je een keer een heerlijke massage middag voor ons in EC.
Dat ga ik regelen voor je zei ik haar.
Ik was een paar keer de leukstebuurman tegengekomen , hij kan heel goed masseren en heeft daar een opleiding voor gevolgd.
Dus ik vroeg of dat hij wilde masseren op 24 maart.
Dat doe ik zei hij , hij had thuis ook een massage tafel staan
Er was alleen 1 probleem , zijn vrouw had op 24 maart een vrije dag , ze wilde niet mee naar EC
Maar de tafel kon hij ook deze dag niet uit huis smokkelen.
We hebben samen op internet en marktplaats gezocht.
Maar of het was te duur , of slappe troep
En met het scenario dat ik ingedachte had , zouden deze tafels het echt niet overleven
Dinsdag in een campingzaak gekeken naar een matrasje , snel gevonden
190 x 60 en 5 cm dik.
Bert gebeld , ik maak de boven plaat en ji maakt een oerdegelijk frame
Van 75 cm hoog.
Kwam voor elkaar.
Van te vooren even aan Patricia en Erwin gevraagt , of de massage tafel geplaatst mocht worden deze middag .
Natuurlijk niet gezegd dat het een soort dubbele doodskist zou worden
En gelijk even 8 kluisjes geregeld voor de dames en stellen die zouden komen .
Bert en ik regelen vaak samen de feestjes , en hij is handig
We moeten bijne een loods gaan huren voor de speeltjes die we hebben .

Ik had in overleg met V de meester van Sense een scenario voor bij binnenkomst in EC overlegd
Ik had een paar keer contact gehad met Marloes , ze was een tijdje uit de running
Toen heeft ze in januari samen met Jessica en Anneke achter de bar gestaan bij ons feestje.
Ze vertelde dat ze haar dominante kant aan het ontdekken was.
Komt mooi uit zei ik tegen haar , en vertelde van 24 maart.
Ik ben een keer in Zutphen wezen kijken , hoe ze het deed
Ze had toen ook een dame , die ze onderhanden nam
Dat zag er goed uit , dus 24 maart moest ze aan de slag met Sense.
11 uur zou ze er zijn , en ik vertelde haar waar ze op moest letten , en dat ze haar verder keihard aan moest pakken
En dat ze haar gerust slet en geile teefmocht noemen
Ik had tegen lex gezegd dat hij z'n flogger mee moest brengen , en dat Marloes hem in haar spel moest betrekken om Sense met de flogger te bewerken.
.... zei me 2 weken geleden , ik wil ook wel masseren lijkt me wel geil
Niet langer dan een uur hoor , als ik daarna maar helemaal goed afgeneukt wordt
Afgesproken zei ik , dat gaan we doen .
Ze ging Nurugelmassage olie kopen , en wilde een leuk pakje kope voor tijdens het masseren
Een soort dokters pakje.
Marloes stuurde een berichtje , ik trek denk ik m'n verpleegsters pakje aan zei ze
Niet doen zei ik , trek iets zwarts aan , garratel kousen , je moet dominant overkomen
Dan moet je geen wit aantrekken
Ik had het verpleegsterspakje een keer gezien van Marloes en vroeg haar , mag .... het aan tijdens het masseren , vond ze prima , schatje is het
Ik zei het tegen .... , super zei ze , geile verpleegster
Nou is Marloes een kopkleiner als .....dus toen ..... hetpakje aan had , zat het beneden toch wel wat strak , je zag niet alleen haar schaamlippen afgetekend staan in het broekje , maar ook het knopje van haar klitje.
De rits boven een stukje open , waar haar mooie tieten uit staken
Jesus was zag ze er geil uit
Wie wilde niet gemasseerd worden door zuster ....

Ik stuurde leukstebuurman een berichtje , zorg dat je op tijd bent , want ik heb nog een verrasing voor je.
Hij moest eerst naar een klant , dus zou iets later zijn.

Ik had met V afgesproken dat hij Sense binnen zou brengen oude kleding aan en een kap over haar hoofd , hij zou haar vastzetten aan het wantrek in de grote ruimte
Dan zou ik zorgen dat wij met z'n allen in de darkroom zaten
Zodat het stil zou zijn als ze binnenkwam.
Nadat ze vastgezet zou zijn zou hij haar overdragen aan Marloes.
En kon ze aan het werk met haar.

De laatste dagen diverse berichtjes van de dames ze hadden er zin in , en sliepen al onrustig Donderdag avond een berichtje van Isa , hoe laat moet ik er zijn
15 over elf zei ik haar , Jesus wat vroeg zei ze .
Vrijdag is haar vrije dag , en is ze haar nest niet uit te krijgen.
Maar ze ging haar best doen.
Ik trek m'n zwarte lingerie aan , jarretel kousen en een toploze bh
En alleen een jas erover heen .
Wil jij dan m'n jas uitdoen als ik in EC kom.
Ze was natuurlijk te laat , Sense stond al aan het kruis , en werd al onderhanden genomen door Marloes.
Toen ik haar zag , was haar jas al uit.
Dus dat moet over eerdaags !!!
Smorgens kwam ik langs een markt , daar stond het bakkertje
Het was Sense haar feestje , en die is gek op gevulde koeken
Dus ik nam er 20 mee voor haar , en legde ze bij de koffie automaat
Toen ik wegging waren ze toch op , dus dat had ik niet voor niets gedaan .

Toen V met Sense binnenkwam en haar aan het rek vastzette , kon Marloes aan het werk met haar
Langzaam en stil liepen de rest van de dames en heren binnen om te gaan kijken bij dit schouwspel
Dominante Marloes werd er stil van , zoveel toeschouwers
Maar ze deed het heel goed , deed lekker dominant tegen haar , scheurde haar blouse open trok haar bh stuk en bewerkte met een platte bats haar tieten
Scheurde haar bruine rokje open , en Bertje hielp haar het slipje stuk te trekken
Marloes bewerkte haar voor en achterkant , en Sense kreunde en genoot aan het rek
Marloes riep lex erbij , die moest z'n flogger kunsten laten zien , de dunne reepje van de zweep ronddraaiend over heel haar lichaam laten gaan
.... stond ernaast , die kon het niet meer aanzien , en ging maar masseren
Ze weet hoe geil je er van wordt om de flogger zo over je sletten lijfje te krijgen .
Inmiddels waren Bianca en peter Maarten en Eva , kinky Jo en Dennis ook binnen en Beb en Herman ook binnen
Het geile feest brak los , en iedereen was aan het genieten van elkaar
Marloes haar dominante werk zat erop , en moest nu gewoon het onderdanige Neuksletje worden
Heerlijk dat ze dat kan , en er van geniet , Bianca die voor het eerst was , past perfect bij ons groepje
Heerlijke vrouw , en wat geniet ze van de mannen en vrouwen
Mooie Eva die gek is op grote harde pikken , en die ook gehad heeft
Isa die helemaal van de wereld geneukt is in de gyno stoel
Die daarna dacht dat het al 7 uur was , terwijl de klok 13.30 aanwees.
Ze heeft diverse dames gefist , en op de bank heb ik haar nog even laten spuiten , en haar heerlijk geneukt
Beb en Herman die alles bekeken en heerlijkmeegenoten
Marjon die overal bezig was en heerlijk genoot van de massage van leukste buurman en ....
Dido en Ennee die oas laat binnen kwamen , maar gelijk meededen
Sense die op haar eigen feestje heel de cinema gezien heeft
De filmzalen , de grote ruimte met het matras , de gloryholes de gyno stoel en de sling
Aan het koekhappen was op de vloer in de darkroom .
Geloof wel dat ze genoten heeft
Dan die .... uurtje masseren hoor meer niet , dan wil ik goed afgeneukt worden
Half 12 begon ze met masseren op onze zelf gemaakte tafel , en maar goed dat we dat gedaan hadden
Ze gaf ook body to body massage , ging lekker met haar geile lichaam boven op de dames of heren liggen , en masseerde met haar handen tong tieten en kutje heel haar patiënt
Ze had het naar haar zin en kon er echt geen genoeg van krijgen
Het was half twee geweest toen ze vind dat ze ook wel even geneukt wilde worden
Zeven mannen zaten rond om haar heen , en neukte haar om de beurt
Om half drie zei ik , kom op ...g a is op Glen zitten , ze deed het en Santman was de eerste die zijn pikin haar kontje stak
Ze kronkelde alle kanten op , 2 van haar favoriete mannen die haar in een dp hadden liggen
Ik kom klaar , ik kom klaar , wat heerlijk , meer kon ze niet zeggen
Even later kwam ik uit de darkroom , lex stond op het Bed te rukken boven .....haar gezicht
Met een hele lange oerkreet kwam hij klaar , en spoot z'n zaad over haar gezicht
Mark zei , het is toch niet de eerste maandag van de maand .
Kom van het bed .... je zit nu toch onder , mannen kom een Bukake
Ze zat gelijk op de vloer , met haar kont op haar enkels , blonde koppie achterover en mondje open
Gek is ze er op , al dus geile spuitende kerels , alleen voor haar , het droop uit haar mond zat in haar haren haar gezicht zat eronder , en het droop op haar tieten
Hierna ging ze douchen en liep heg feest langzaam ten einde

Lieve Sense
Je weet dat ik dit feestje graag voor je geregeld heb
En ik hoop dat jij er net zo van genoten hebt , als ik toen je het feestje voor mij geregeld had in december met de meiden van K4
Dikke Kuss
Verder iedereen bedankt die aanwezig was , en dat iedereen z'n mond gehouden heeft over het feestje , anders had EC te klein geweest.

1 klein dingetje nog .
Er waren twee mannen die gunde elkaar de ruimte niet
De ene is verbaal heel erg aanwezig , en dat wordt iedere keer erger
Hij gaat niet met respect om met de dames , en diverse mensen ergen zich daaraan
Dus daar moet verandering in komen
De andere is nieuw , dit is een dominante man , dat is niet erg , de dames vinden dat vaak fijn .
Maar hij bakend ook z'n plekken af , door ergens breed voor te gaan staan , zodat een ander er niet bij kan
Een paar anderen spraken me hier op aan .
Deze twee mannen vlogen elkaar naar de keel in de dark room , ik heb dat op onze feestjes nog nooit meegemaakt .
En wil dat ook zeker niet meer meemaken , ik wil geen haantes bij onze feestjes
Jullie weten beiden wanneer het volgende feestje is , jullie zijn welkom
Wanneer jullie andere ook de ruimte geven , en met respect met iedeeen omgaan
En anders is het de laatste keer geweest dat je uitgenodigd wordt.

Gr. Jack.
Laatst gewijzigd door Plumberjack op 18 okt 2017 11:15, 10 keer totaal gewijzigd.
Benno2
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Jack, je hebt jezelf overtroffen deze keer.
Al die voorbereiding, de uitnodigingen, de coördinatie, de scenario's... de gevulde koeken :lol:
Je bent een topper!
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Isa
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door Isa »

En dan ook nog z'n verslag uit de pen zuigen....wereldvent :D ik wacht vol spanning op het vervolg xxxx
substel4u
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door substel4u »

Toen Plumberjack ons uitnodigde voor dit feestje besloten we direct dat we een vrije dag zouden nemen.
Het beloofde een geil feestje te worden..
Omdat Eva en ik een stuk moeten rijden naar EC Amersfoort waren we wat later.
Bij binnenkomst was het feest in volle gang en we hadden het nog nooit zo druk gezien in EC (niet dat er we er nu zeer regelmatig komen)

Eenmaal omgekleed verkenden we eerst de verschillende ruimten en al snel bood ik Eva aan in de hetero bios terwijl ze mij heerlijk pijpte werd ze drect door enkele hongerige mannen van achteren genomen.

Na enkele pikken halen we wat water omdat de temperaturen snel omhoog gingen.
In de grote ruimte was het een grote orgie en daar liepen we Ricardo tegen het lijf.
Eva heeft al eerder van zijn pik genoten en stak haar geile kont maar al te graag naar achteren om Ricardo zijn pik gewillig toegang te geven tot haar hongerige kutje.

Uiteindelijk heb ik mijn eigen Eva nog geneukt.
Omdat we de laatste tijd erg veel gewerkt hebben waren Eva en ik niet in topvorm en besloten helaas op tijd het geile feest over te laten aan de vele andere gasten.

Het was een rare gewaarwording om vervolgens buiten in de zonneschijn te staan.

Plumberjack en alle andere mannen, bedankt voor de uitnodiging, we zien elkaar vast gauw weer.

Geile groet, Maarten en Eva
Samson3
Leeftijd: 39
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Samson3 »

Zo geil om dit allemaal terug te lezen..

Ik liep vrijdag jl voor de eerste keer, nietsvermoedend, de EC binnen. En viel dus met m'n neus in de boter (en later in Isa's kutje).

Isa... die "heer" die je aan het likken was in de gynaecologen stoel, dat was ik.
Zo lekker, zo geil, wijdbeens voor me, lichtjes behaard, daar hou ik van.
Je warme hongerige hete kutje vlak voor m'n neus..
Dan weer lange halen met m'n tong door dat kletsnatte kutje heen.. dan weer vol op je klitje..
Heerlijk, geil, wat een lekker kutje!

Jammer genoeg kwam het niet meer van neuken; het werd al gauw een enorme drukte en geduw om de stoel heen.
Er waren er meer die botergeil waren/werden van deze mooie geile vrouw, hahaha!

Wie weet.. ooit nog eens, some other time..

Je smaakt in ieder geval naar meer..!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten