Geil stel 42/37 bezoekt de naaktdag 3e keer

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
arnhemse teaser
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Geil stel 42/37 bezoekt de naaktdag 3e keer

Bericht door arnhemse teaser »

Helaas voor mij werken ipv geilen
Wat een leuke vrouw
Have fun en hopelijk tot een andere keer
Gr Sem
quote="Thekinkyguy"]Hallo Jay...je bent van harte welkom...wij zullen er omstreeks 12:30 uur zijn...tot morgen! Misschien zijn er leuke geile mannen die dit heerlijke kutje lekker willen neuken, uiteraard wel met beleid :lol:[/quote]
harelan
Geaardheid: bi
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door harelan »

Hoi lekker stel,

Het lijkt mij heerlijk, morgen ben ik erbij met een volle zak en een dikke paal. Zin in?
herman
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door herman »

WoW, dat kutje ziet er lekker uit. Wil ik wel eens heerlijk verwennen! Morgenmiddag kan ik niet zo vroeg. Maar half vier lukt vast wel. Als jullie dan nog actief zijn, dan sluit ik graag aan, lees: doe ik actief mee om samen te genieten. Hopelijk tot morgen!

Fantasie: Heerlijk met mijn pik diep in en uit je kutje. Van voren of van achteren genomen. Jij bepaalt de snelheid. Met mijn vinger bewerk ik je kittelaar. Of ik ga liggen op mijn rug en jij berijdt me precies zoals je dat zelf wilt. Precies zo dat je zelf krachtig klaarkomt. En ik drijfnat wordt. Daarna douchen. Samen. En dan vinger ik je nogmaals tot een hoogtepunt.

Blijven jullie lang genoeg? Dan wordt deze fantasie misschien wel waarheid. Ik heb er heel veel zin in!
FirstTimer
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door FirstTimer »

Ik wil geneukt worden door een man terwijl ik gezogen word door een vrouw *geniet nu al
geildit
Leeftijd: 22
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door geildit »

Is de lekkere dame in kwestie er al?
mega geil
Leeftijd: 31
Contacteer:

Bericht door mega geil »

Nou de Dame in kwestie is er zeker al.
Ik was de aller gelukkigste want ik werd als eerste gekozen om heerlijk verwent te worden!
Want een prachtige dame en wat een heerlijk lijf.
en wat kan zijn goed pijpen zeg!
een droom van elke man!

Ik kwam helaas al wel bijzonder snel klaar..
toen ik uit de roes kwam zag ik hoe druk het was geworden.

Door die drukte (wist het wel van te voren met zo`n oproep) besloot ik weer te vertrekken. (werk riep ook weer).

Maar wat een ervaring!
Bedankt en hopelijk tot snel!
FirstTimer
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door FirstTimer »

Vandaag naar de EC geweest en hoewel het mijn eerste keer schrijven gaat worden kan ik het niet laten dit stel te eren met een beschrijving zoals ik het gezien heb!

Eenmaal binnen spiek ik even de hetero cinema binnen en ja hoor.. ze is er, want ik zie helemaal niks. De zaal is tot de nok toe gevuld met gewillige mannen. Volledig gekleed nog loop ik door naar de kluisjes en loop ik langs een beer van een vent. Ik denk nog ja.. die gaat zeker uitgekozen worden door de dame. Hij ziet er fantastisch uit. Lang, breed gespierd, hier en daar een tattoo en goed verzorgd. Ik kleed me uit en trek eigenlijk het enige EC cinema setje aan dat ik sinds kort heb.. een jockstrap :lol: Zoals mijn naam doet vermoeden ben ik nog niet echt volleerd als EC-er, maar ik heb me laten vertellen dat dit setje wonderen doet en dus loop ik vol zin richting de hetero cinema.

Vrijwel iedereen die in de hele EC aanwezig is, staat nu om de dame heen en ik hoor hier en daar geslurp dus goed werk doet ze zeker. Ik warm mezelf altijd even op bij de hetero cinema en in dit geval omdat ik toch niks kan zien van drukte geniet ik even van de film die ik wel kan zien terwijl ik zit. Bij het opstaan om even een andere kamer te bezoeken zie ik de beer staan en ja hoor, hij wordt verwend. Dat dacht ik wel, hij ziet er te goed uit om te passeren. Van het een op het andere moment zegt de tattoo hunk, ga op het bed zitten tegen de dame. Zo das lekker, goed dominant. En vervolgens valt me op hoe hij haar pakt en tegen de andere heren zegt dat ze ruimte moeten geven. Ah! Het is haar vriend! Pffff wat een mooi stel. Pas op dit moment zie ik namelijk de dame. Ik ben echt gek op vrouwenbillen en zij heeft me een stel, ongelofelijk. Tattoo hunk draait haar om en met zijn ijzeren cockring om drukt hij zich naar beneden in het kutje dat op dit moment doordrenkt moet zijn. Aan de andere kant staat een man die zich met alle plezier laat pijpen. Tijdens dit alles wordt ik aftastend aangeraakt door een man die zich zichtbaar afvraagt of hij gebruik mag maken van mijn lichaam.. helaas.. deze keer ben ik echt voor dit stel gekomen. Tijdens mijn eerste EC bezoekjes ben ik er wel achter gekomen dat ik geniet van een bi-kantje.. ;)

Dit is het moment dit ik even een rondje ga maken. Zoals gezegd ben ik nog niet zo heel vaak langs geweest dus ik ben hier en daar nog een beetje aftastend en een tikkeltje verlegen dus ik loop naar de dark room en wacht even tot de andere heren vertrokken zijn. Tijdens mijn vorige bezoek heb ik voor het eerst gebruik gemaakt van de metalen buttplug aan de muur en daar heb ik de hele route onderweg naar de EC naar uit gekeken dus ik zal hem gebruiken ook! Niet zo heel vreemd dat ook hier enkele mannen op af kwamen, maar zo vast aan een plug voel ik me nog eens extra kwetsbaar en met moeite geef ik hetzelfde bij de mannen aan.

Ik loop nog eens de EC rond om te kijken wat het stel op dit moment aan het doen is en vind ze bij de gloryholes. De kamer is weer tot de nok toe gevuld en ik hoor de tattoo hunk zeggen, 'ga op mijn lul zitten'. 'Hier?' vraagt de dame. Ik geloof niet dat ze echt een keuze had want een paar tellen later stuiterde ze op en neer op zijn lul terwijl twintig man zichzelf aan het aftrekken waren om hun heen. 'Mannen die bijna gaan komen, kom over haar heen', roept de hunk. De een na de ander spuit de volle lading over het gezicht, in de mond, over haar borsten. Ik kan de helft niet zien, maar geniet echt mee van de kreten tijdens het klaarkomen en het hijgen van deze fantastisch mooie vrouw. Na een stuk of 8 ladingen staat het stel op en beginnen ze vurig te tongen met zaad en al tussen beiden. Even pauze zegt mr. tattoo. Ik duik nog even de hetero gloryhole in om een stukje film te kijken door het raampje, maar wandel vervolgens gauw weer terug.. naar mn roepende plug.. :roll:

Tot mijn verbazing staat het stel hier vurig te tongen en een klein groepje mannen begint zich alweer te verzamelen. Hooohhh denk ik! Ik stap snel door en loop richting de plug. Pfoee een beetje onwennig met zoveel mannen om me heen besluit ik toch de plug te gebruiken. Ik stop er een condoom overheen en smeer een beetje glijmiddel. Jaaa wat wil ik dit.. hmm.. ondertussen gaat het stel gewoon door en ik word nog meer opgewonden. Mooi mondje zie ik ineens.. ik heb een zwak voor mooie mondjes en wauwwww die billen :oops: de plug schuift steeds iets meer naar binnen en ik probeer iedereen buiten te sluiten. Des te meer je focust op de rest des te minder lukt het je te ontspannen. Ik laat de plug weer iets naar buiten komen en weer naar binnen. Ik kijk richting het stel en god wat zijn ze mooi. Ik sluit mijn ogen voor wat een paar seconde lijkt en het moment dat ik ze open knielt die zo verschrikkelijk mooie dame tussen mijn benen. 'Mag ik..?' vraagt ze opkijkend met ogen waar je stil van wordt. Ik denk dat ik iets in de trant van 'Ja' heb gezegd want ze neemt mijn op dat moment nog 'te' ontspannen lul in haar mond. Ik draai mijn hoofd naar dr. muscle en hij lacht terwijl zijn vriendin tussen mijn benen verdwijnt en ik kan alleen maar lachen van geluk. De warmte van haar lippen en binnenste van haar mond maken me al vrij snel wild. Dit is het moment waarop ik veel vergeet want ik genoot zo intens. Op momenten moest ik mezelf eraan herinneren dat ik vast zat. Ik bevredigde mezelf zowel anaal met de plug als dat ik probeerde te stoten in haar mond van genot. Het voelde zowel als een eeuwigheid als veel te kort zoals we doorgingen tot ik uiteindelijk mijn hand zachtjes op haar nek legde met een paar vingers in haar haar en spoot. Mijn lichaam schokte nog een aantal keer na en dat was het. Het moment waar ik zo naar uit had gekeken. Ik geniet nog even na door mijn hand zachtjes op de ronde vorm van haar billen te leggen en laat het stel vervolgens verder samen genieten. Ze wordt in de sling gelegd, klaar om genomen te worden.

Jullie zijn echt een genot en volgens mij zit het wel goed met die 25 man :!:
Thekinkyguy
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Thekinkyguy »

Bedankt voor het heerlijke verhaal wat je hebt geschreven. Wij genieten nog steeds na van de geile momenten van vanmiddag. Wij wachten op nog meer van dit soort verhalen.
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
herman
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door herman »

Balen! Ik was te laat, pas iets na vieren. Er waren nog maar een paar man. Ik kon nog wel voelen dat er flink was genoten. Ik ben niet lang gebleven. Wel lekker rondgelopen met mijn stijve voorzien van een fraaie roze cockring. Wat had ik graag dat mooie kutje verwend. Nu heb ik gefantaseerd dat ze er was en mij verkoos om te pijpen. Zelfs in mijn verbeelding deed ze dat zo goed dat ik heerlijk ben klaargekomen. Dus: dankjewel!
jaygomez
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 27
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door jaygomez »

WoW wat geweldig ik kon door werk helaas niet komen maar dit klint zooo geil ik zie Hey voor me volgende keer wil echt wel erbij zijn dan maak ik tijd

Groetjes jay
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten