Yes! voor de derde keer deze week een topmiddag.
Vanmiddag even mijn neus achterna gegaan richting EC. Als ik om iets na 2 uur binnenkom is het gezellig druk, drukker dan anders op zaterdag. Oké, toegegeven, er was een aankondiging op het forum van stel C en A. En Mimi had een paar mannen uitgenodigd om mee te spelen. En Stelbuitenseks en CBR Motorstel zijn er meestal op zaterdagmiddag. Dus om nou te zeggen dat ik verrast was...
Wel een verrassing was dat ook Dido en Ennee er waren. Ik vind dat een heerlijk stel en we zijn elkaar al diverse keren tegengekomen, maar dat is al even geleden. Op het moment dat ik binnenkom is M met tong en vibro bezig om Dido te bevredigen. En Dido kennende gaat dat er nat aan toe.
Ook zijn er diverse bekende mannen, zoals EddieEagle en Martijn en nog een aantal. Van een van hen krijg ik zelfs een kluisje aangeboden, omdat hij net weg gaat. Heel aardig. Ik kleed mij uit en ga eens rondkijken. Op het toilet kom ik Mimi tegen, die er geweldig mooi en sexy uitziet. Ik geef haar een kus en als we even later bij het grote bed aankomen wordt er nog meer gezoend en gevoeld en gelikt en geneukt. Heerlijk is het. alleen wel warm in de EC.
Martijn, die zojuist C heeft klaargevingerd, wisselt mij vervolgens af en gaat door met Mimi te neuken. Op hetzelfde grote bed ligt C inmiddels op haar knieën tussen de benen van M. Ze is haar aan het likken en heeft haar lekkere kontje daarbij naar achter gestoken. Een uitgelezen mogelijkheid om haar in deze positie te neuken. Zo gezegd, zo gedaan. Ik ga net zo lang door totdat C mij niet al te zachtzinnig van het bed afschopt. Niet onaardig bedoeld hoor. Dat doet ze immers altijd. Inmiddels heb ik het echt warm gekregen. Pfff.
Inmiddels is er ook een stel gearriveerd dat ik nog niet ken. Dat blijken C en A te zijn. Maar eerst richt ik mijn aandacht op Dido. Ze heeft een sexy cheerleaderpakje aan, maar zij en Ennee staan op het punt om weg te gaan. Ik vraag of ze niet nog even willen blijven. Ennee zegt: "Volgens mij heeft ze wel genoeg gehad", "Nog 5 minuten dan?" vraagt Dido. Ze gaat op bed liggen en haar cheerleaderrokje valt omhoog. Ze heeft er natuurlijk niets onder aan en ik kan mijn pik zo in haar natte cheerleaderkutje steken. "Ik heb het nog nooit met een cheerleader gedaan", zeg ik. Maar nu dus wel. In de 5 minuten die we hebben spuit ze me 3 of 4 keer onder. Heel opwindend. Als ze daarna alsnog gaan vertrekken geeft ze mijn pik nog een kusje. Jij ook bedankt, lekkere meid!
Ik moet eigenlijk even afkoelen, maar ik heb maar erg weinig tijd en wil volop genieten als een kind in de snoepwinkel.
Nu maar eens gaan kennismaken met het nieuwe stel. A is bezig op het bed in de heterocinema. In de ruimte daarnaast zie ik dat Mimi bezig is. Hmmm, even een kijkje nemen. Een jongeman die ik niet ken ligt in de stoel en wordt door Mimi gepijpt. Ze staat voorovergebogen en wordt van achter door Martijn geneukt. Net als eerder deze week wisselen Martijn en ik elkaar soepel af. Ik neem het van hem over en neuk mooie Mimi terwijl zij doorgaat haar pijpkunsten tentoon te spreiden. Ik krijg het er warm van.
Vervolgens door naar de heterocinema, waar A inmiddels geneukt wordt door Eddie. Hij vertelt dat hij haar al voor de tweede keer aan het neuken is en dat het erg lekker is. "Ze pijpt ook fantastisch en wil dat je in haar mond klaarkomt", zegt hij. "Ja, beaamt haar partner C, "ze is goed afgericht". dat klinkt veelbelovend. Dat pijpen is ze overigens al aan het doen met een ander pik, die vastzit aan een bij haar hoofd geknielde man. Ik kan niet wachten om mee te doen. Maar eerst moet ik nog even wachten, want Eddie is aan een eindsprint begonnen. Met een brul komt hij klaar. "laten we dat kutje niet ongevuld laten", zeg ik. En ik steek mijn pik erin. Ik heb het nog steeds heel warm, maar ik ben ook wel toe aan een orgasme. Eerst neuk ik flink door tot ik bijna niet meer kan. Dan vraag ik de man die gepijpt wordt: "Even van plaats ruilen". Dat vindt hij prima. Dus neemt hij mijn plaats in en ik die van hem. A begint mij te trekken en te pijpen en ik voel het al: dat gaat niet lang meer duren. Even later kom ik met een brul klaar in het mondje van A, die geen druppel verloren laat gaan.
Een leuke kennismaking met een lekkere meid.
Zo warm heb ik het nu gekregen dat ik moet gaan douchen. En daarna moet ik me gaan haasten voor andere verplichtingen. Als ik uit de douche kom, zegt M: "Volgens mij heb je alle vrouwen geneukt".
"Behalve jou", zeg ik. En eigenlijk schaam ik me ervoor dat ik M helemaal heb verwaarloosd. Ik beloof het volgende keer goed te maken, maar M zegt dat ik wel eerst op de reservebank moet. Tja, dat komt ervan. Als er zoveel prachtige vrouwen zijn en er gebeurt zoveel, dan speelt mijn ADHD op en dan ga ik er helemaal in op. Wat een middag weer. Iedereen bedankt. Het was top!
Een warme zaterdag
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Een warme zaterdag
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief

-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Een warme zaterdag
Dank voor je verslag, leuk om te lezen.
We hebben het goed naar ons zin gehad
We komen overigens wel vaker maar kondigen ons weinig aan, zaterdag had ze even behoefte aan goede actie en dan werk aankondigen altijd
Leuk om te zien dat er zoveel andere stellen en vrouwen waren, het was een lekkere geile drukte in de EC, terecht ook voor zo een top tent.
Op naar de volgende keer
We hebben het goed naar ons zin gehad

We komen overigens wel vaker maar kondigen ons weinig aan, zaterdag had ze even behoefte aan goede actie en dan werk aankondigen altijd

Leuk om te zien dat er zoveel andere stellen en vrouwen waren, het was een lekkere geile drukte in de EC, terecht ook voor zo een top tent.
Op naar de volgende keer

- Benno2
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Je werd ook gemist.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 29 okt 2017 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.

- cbr motorstel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Weer heerlijk beschreven
En ja Gooise werd zeker gemist
Nadat jij weg ging kwam er nog een heerlijk stel binnen die voor het eerst waren.
En om vriendjes en club verdrag te vertonen
er waren ook heren bij die zaterdag voor het eerst waren die een heerlijke middag hadden om op terug te kijken.
En over de reservebank ga ik nog even nadenken

En ja Gooise werd zeker gemist
Nadat jij weg ging kwam er nog een heerlijk stel binnen die voor het eerst waren.
En om vriendjes en club verdrag te vertonen

En over de reservebank ga ik nog even nadenken

- Blacky
- Leeftijd: 27
- Contacteer:
Was zekers een goeie zaterdag zo te horen, klinkt goed. Moet maar is snel langkomen
Gr Blacky

Gr Blacky
- EddieEagle
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Na een goede vrijdag volgde een niet-zo-stille zaterdag...
Een leuke dame informeerde me zaterdagochtend dat ze 's middags in de ec zou zijn. Nou moest ik die middag toch naar Amersfoort voor een ander (gekleed) feestje, dus besloot ik het zeer aangename met het gewoon aangename te verenigen en ik wip even langs. Ik stap rond kwart voor twee de ec binnen en hoor direct al dat het gezellig is. Als ik me omgekleed heb, staat Mimi voor m'n neus en we groeten elkaar hartelijk.
Na even te hebben rondgewandeld en in de verschillende ruimtes te hebben gekeken, neem ik even plaats in de grote ruimte, waar enkele heerlijke vrouwen met elkaar en met andere mannen bezig zijn. Mimi staat er ook bij en ik ga achter haar staan en streel haar. Opeens pakt ze me bij m'n arm en neemt ze me mee de darkroom in, waar we elkaar intens zoenen. Daarna gaat ze met haar mond een stukje lager en word ik heerlijk gepijpt. Ik zet haar tegen de muur en duw mijn pik ver haar keeltje in. Wat voelt dat lekker. De darkroom is intussen al vrij vol geworden. Ik heb nu zin om Mimi te nemen, dus ik plaats haar in de sling. Eerst blijven de voetjes nog in de beugels, maar als ik haar een poosje stevig neuk, plaatst ze haar benen over mijn schouders. Ik neem haar nog dieper en van geilheid bewegen haar benen snel heen en weer
Een opwindende sensatie is dat. Mimi stapt uit de sling en gaat nu ook de andere mannen oraal verwennen en wordt door hen onder handen genomen.
Ik neem van de gelegenheid gebruik om even af te koelen in de grote ruimte. Nu komt het aangekondigde stel C&A ook binnen. Even later zoek ik ze op in de heterozaal, waar A. zich op het bed aan het vleien is. C. zit op de eerste rij om het aanstaande spektakel goed te kunnen aanschouwen. Ik wacht even tot A. lekker ligt en vraag dan of ik met haar mag spelen, waar ik een bevestigend antwoord op krijg. Een andere man gaat de orale vaardigheid van A. testen, terwijl ik kort haar lekkere kutje lik. Kort, want ik heb enorme zin haar te neuken. Eerst neuk ik haar terwijl ze op haar rug ligt; later vraag ik haar om op haar knietjes te gaan zitten en neuk ik haar lang en stevig. Dat kutje voelt echt heerlijk. Als ik merk dat een andere man in haar mond klaarkomt en ze dat ook erg op prijs stelt, word ik extra geil. Er staat een man naast me die het gelukkig van me over kan nemen, want ik hou het niet lang meer en ik laat het graag in haar mondje terechtkomen. Ik neem plaats op het bed, ga er eens goed voor zitten met mijn rug tegen de muur en laat me nu oraal door A. verwennen. Ze kijkt me aan terwijl ze me langzaam maar zeer zeker met haar heerlijke mondje tot een geweldige explosie brengt. Wat een meid!
Weer verken ik enkele ruimtes, maar beland een half uurtje later toch weer in de heterozaal en ga voor een tweede ronde met A. Ze pijpt me vakkundig en in korte tijd stijf en ik ga haar weer nemen. Deze keer wordt het een vrij lange neuksessie, omdat ik kort daarvoor al gevuurd heb. Maar gelukkig staat er in het begin nog niemand op me te wachten, dus ik neem de tijd. Even later komt Benno de zaal binnen en ik zie dat hij ook klaar staat voor penetratie. Ik wil hem niet al te lang laten wachten, maar ik moet en zal tot een orgasme komen, dus ik zet nog een tandje bij en neuk A. nu met volle kracht. A. maakt heerlijk geile geluidjes en geniet er gelukkig ook van. Ik weet niet of Benno 1, 5, of 10 minuten geduld heeft moeten hebben, maar op den duur voel ik dat de finish in zicht is en ik kom met een daverend orgasme klaar. Benno neemt het nu van me over.
Het andere feestje wacht. Snel onder de douche gesprongen en afscheid genomen. Het was een geweldige middag.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en geilheid!
Eddie
PS Leuk en waarheidsgetrouw verslag, Benno!
Een leuke dame informeerde me zaterdagochtend dat ze 's middags in de ec zou zijn. Nou moest ik die middag toch naar Amersfoort voor een ander (gekleed) feestje, dus besloot ik het zeer aangename met het gewoon aangename te verenigen en ik wip even langs. Ik stap rond kwart voor twee de ec binnen en hoor direct al dat het gezellig is. Als ik me omgekleed heb, staat Mimi voor m'n neus en we groeten elkaar hartelijk.
Na even te hebben rondgewandeld en in de verschillende ruimtes te hebben gekeken, neem ik even plaats in de grote ruimte, waar enkele heerlijke vrouwen met elkaar en met andere mannen bezig zijn. Mimi staat er ook bij en ik ga achter haar staan en streel haar. Opeens pakt ze me bij m'n arm en neemt ze me mee de darkroom in, waar we elkaar intens zoenen. Daarna gaat ze met haar mond een stukje lager en word ik heerlijk gepijpt. Ik zet haar tegen de muur en duw mijn pik ver haar keeltje in. Wat voelt dat lekker. De darkroom is intussen al vrij vol geworden. Ik heb nu zin om Mimi te nemen, dus ik plaats haar in de sling. Eerst blijven de voetjes nog in de beugels, maar als ik haar een poosje stevig neuk, plaatst ze haar benen over mijn schouders. Ik neem haar nog dieper en van geilheid bewegen haar benen snel heen en weer

Ik neem van de gelegenheid gebruik om even af te koelen in de grote ruimte. Nu komt het aangekondigde stel C&A ook binnen. Even later zoek ik ze op in de heterozaal, waar A. zich op het bed aan het vleien is. C. zit op de eerste rij om het aanstaande spektakel goed te kunnen aanschouwen. Ik wacht even tot A. lekker ligt en vraag dan of ik met haar mag spelen, waar ik een bevestigend antwoord op krijg. Een andere man gaat de orale vaardigheid van A. testen, terwijl ik kort haar lekkere kutje lik. Kort, want ik heb enorme zin haar te neuken. Eerst neuk ik haar terwijl ze op haar rug ligt; later vraag ik haar om op haar knietjes te gaan zitten en neuk ik haar lang en stevig. Dat kutje voelt echt heerlijk. Als ik merk dat een andere man in haar mond klaarkomt en ze dat ook erg op prijs stelt, word ik extra geil. Er staat een man naast me die het gelukkig van me over kan nemen, want ik hou het niet lang meer en ik laat het graag in haar mondje terechtkomen. Ik neem plaats op het bed, ga er eens goed voor zitten met mijn rug tegen de muur en laat me nu oraal door A. verwennen. Ze kijkt me aan terwijl ze me langzaam maar zeer zeker met haar heerlijke mondje tot een geweldige explosie brengt. Wat een meid!

Weer verken ik enkele ruimtes, maar beland een half uurtje later toch weer in de heterozaal en ga voor een tweede ronde met A. Ze pijpt me vakkundig en in korte tijd stijf en ik ga haar weer nemen. Deze keer wordt het een vrij lange neuksessie, omdat ik kort daarvoor al gevuurd heb. Maar gelukkig staat er in het begin nog niemand op me te wachten, dus ik neem de tijd. Even later komt Benno de zaal binnen en ik zie dat hij ook klaar staat voor penetratie. Ik wil hem niet al te lang laten wachten, maar ik moet en zal tot een orgasme komen, dus ik zet nog een tandje bij en neuk A. nu met volle kracht. A. maakt heerlijk geile geluidjes en geniet er gelukkig ook van. Ik weet niet of Benno 1, 5, of 10 minuten geduld heeft moeten hebben, maar op den duur voel ik dat de finish in zicht is en ik kom met een daverend orgasme klaar. Benno neemt het nu van me over.
Het andere feestje wacht. Snel onder de douche gesprongen en afscheid genomen. Het was een geweldige middag.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en geilheid!
Eddie
PS Leuk en waarheidsgetrouw verslag, Benno!

In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
-
- Leeftijd: 38
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
ote]
Benno en Eddie ,
Mooie verslagen van een geile middag, was er helaas niet buj maar heb er een goed beeld bij...
Groet sem
Benno en Eddie ,
Mooie verslagen van een geile middag, was er helaas niet buj maar heb er een goed beeld bij...

Groet sem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten